لحاف لایت هوم ارای تجربه حس یک خواب آرام

خواب کافی و ارامش بخش یکی از دغدغه های هر فردی است چرا که در این روزگار پر مشغله همه ترجیح می دهند شب در رختخوابی ارام و نرم به خواب بروند تا خستگی های طول روز از میان برداشته شود. عوامل موثری در خواب آرام شبانه دخیل هستند، اما به طور یقین یکی از این عوامل استفاده از پتوی مناسب، نرم و گرم است به جای استفاده از پتو های خشک و سفت که تجربه دلپذیری برای فرد ندارد. همچنین با توجه به اینکه از گذشته تا به حال استفاده از لحاف در مدل های مختلف رواج داشته و به گونه ای  می توان گفت لحاف کالای اصیل و محبوب در هر خانه به حساب می امده به همین دلیل امروزه لحاف ها با تغییر مواد اولیه مورد استفاده به لحاف هایی ساده و سبک تبدیل شده اند که علی رغم سبکی بسیار نرم و گرم هستند.

لحاف لایت هوم ارای تجربه حس یک خواب آرام

لحاف لایت در چه اندازه هایی تولید می شود؟

با توجه به اینکه روز به روز استقبال از این نوع لحاف بیشتر می شود، تولید کنندگان نیز مطابق درخواست و سلیقه مشتریان این نوع از لحاف را که به لحاف خواب های رویایی معروف است و لحافی ست که برای زمستان و تابستان می توان استفاده کرد در سه سایز تولید می کنند؛ سایز 215*155که مناسب استفاده یک نفره است، سایز 215*195 مناسب برای استفاده دو نفره و سایز 235*215 که به عنوان سایز کینگ طراحی و تولید شده است.  همانطور که پیش تر گفته شد لحاف لایت از دسته های لحاف های بسیار سبک و ساده هستند که معمولا با رنگ سفید عرضه می شوند و شناخته شده هستند اما به دلیل تقاضای زیاد به تنوع رنگی در این محصول، لحاف لایت هوم ارای علاوه بر رنگ سفید در رنگ های متنوع همانند کرمی،طوسی، خاکستری و… موجود است. این تنوع رنگ باعث می شود افراد تخت خواب خود را متناسب با دیزاین و رنگ های اتاق خواب مطابقت دهند چرا که یکپارچگی و سادگی خود باعث تجربه خوابی آرام می شود.

لحاف لایت هوم ارای تجربه حس یک خواب آرام

مهم ترین دلیل استفاده از لحاف لایت چیست؟

در گذشته شستشو پتو و لحاف بسیار سخت بود و افراد مجبور بودند در فاصله های زمانی طولانی مدت شستشوی لحاف های خود را انجام دهند علاوه بر طولانی شدن فاصله شستشو، لحاف پس از هر بار شستشو حالت خود را از دست می دهد و کیفیت آن بسیار پایین می آید اما لحاف لایت هوم ارای به راحتی قابل شستشو است و در صورت نیاز به شستشو پیشنهاد می شود از آب به تنهایی استفاده شود و از سایر مواد شیمیایی هنگام شستشو استفاده نشود. اما مهمترین مزیت این است که لحاف لایت به راحتی از کاور جدا می شود شتشوی کاور لحاف به تنهایی کفایت می کند. همین مساله در واقع یکی از بهترین مزیت های استفاده از لحاف لایت است. امروزه در بازار کاورهای متنوعی برای لحاف ها موجود است که زیباترین و ساده ترین نوع آن ها سرویس کاور هتلی هستند که از لحاظ اندازه مناسب برای انواع لحاف لایت است و این نوع کاور نیز به دلیل اینکه از نخ پنبه در الیاف این پارچه استفاده شده  برای کاور کردن لحاف لایت مناسب و بسیار توصیه می شود.

قطعا داشتن خوابی لذت بخش همانند سایر مسائل زندگی مهم و نیازمند مشورت است، از طریق وب سایت هوم ارای می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید .

لحاف لایت هوم ارای تجربه حس یک خواب آرام

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟