بونوس فارکس چیست؟ آموزش دریافت ۱۰۰ دلار بونوس رایگان

بونوس فارکس چیست؟ آموزش دریافت ۱۰۰ دلار بونوس رایگان

فارکس به عنوان بزرگ ترین بازار ارز، جایگاه بی‌نظیری در جهان مالی دارد. در این بازار، ارزهای مختلف مانند دلار، یورو، ین، و سایر واحدهای پولی مورد معامله قرار می‌گیرند. این تجارت به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ۲۴ ساعت در شبانه‌روز، پنج روز در هفته فعال است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فارکس، امکان مشارکت در بازار در هر زمان و از هر نقطه جهان است.

ریبیت فارکس چیست؟

ریبیت چیست ؟ (Rebate) در فارکس به بازگشت پاداش یا کمیسیونی اشاره دارد که به معامله گران به عنوان یک نوع تشویق برای معاملات آن‌ها تعلق می‌گیرد. این سیستم اغلب به عنوان ریبیت یا همان ریبیتینگ (Rebating) شناخته می‌شود و یک روش محبوب در جذب و حفظ مشتریان در بازار معاملات ارزی فارکس است.

میهن اینوست به عنوان اولین پلتفرم پرداخت ریبیت فارکس به معامله گران فارکس تا ۱۰۰ درصد ریبیت واریز می کند و این موضوع باعث می شود تا شما کمیسیون و اسپرد کم تری به بروکر های فارکس پرداخت کنید و هزینه های خود را کاهش دهید.

معامله گرانی که در فعالیت‌های معاملاتی خود حجم بالایی دارند، می‌توانند از برنامه‌های ریبیت بهره‌مند شوند. این برنامه‌ها اغلب توسط بروکر های فارکس ارائه می‌شوند و شما برای مثال می توانید ریبیت آلپاری را تا ۱۰۰ درصد دریافت کنید.

آموزش تقویم اقتصادی فارکس

تقویم اقتصادی به سرمایه‌گذاران اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بهترین تصمیمات ممکن را در مورد معاملات خود بگیرند. اعلام اطلاعات اقتصادی مثل نرخ بیکاری، رشد اقتصادی، و تصمیمات بانک‌های مرکزی، می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت‌های ارز داشته باشد. به عنوان مثال، اعلام افزایش ناگهانی در نرخ بیکاری می‌تواند باعث کاهش ارزش یک ارز شود.

تقویم اقتصادی معمولاً شامل اطلاعاتی مانند تاریخ اعلام، نوع اطلاعات (مثل بیکاری یا تولید صنعتی)، و تأثیر مورد انتظار بر بازار است. اطلاعات تقویم اقتصادی فارکس فکتوری فارسی میهن اینوست به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا خود را برای تغییرات بازار آماده کنند و به طور مناسب به آن واکنش نشان دهند.

برای بهره‌وری بیشتر از تقویم اقتصادی، معامله گران باید آن را به دقت مطالعه کرده و تحلیل‌های لازم را انجام دهند. تشخیص تأثیر اقتصادی اخبار فارکس و تصمیم به معامله در جهت صحیح در هماهنگ با تقویم اقتصادی می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا در معاملات خود موفق‌تر عمل کنند.

بهترین بروکر کدام است؟

بروکر فارکس چیف یکی از بهترین بروکر های فارکس است که به ایرانیان خدمات می دهید٬ بروکر فارکس چیف فعالیت خود را از سال 2014 شروع کرده است. دفتر مرکزی بروکر در سنگاپور است ولی در کشور های دیگر مانند نیجریه نیز دفتر دارد. بروکر فارکس چیف شرایط ویژه را برای معامله گران در نظر گرفته است که در ادامه بررسی میکنیم.

100 دلار بونوس بدون واریز فارکس چیف

بروکر فارکس چیف برای تمامی مشتریان که قصد ثبت نام در بروکر را دارند 100 دلار بونوس بدون واریز فارکس چیف در نظر گرفته است که شما می توانید این بونوس را جهت بررسی خدمات بروکر و آزمایش استراتژی معاملات خود دریافت کنید .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟