معرفی دو ابزار معجزه زیبایی!!

 زیبایی و جوانسازی با کارتریج میکرونیدلینگ

معرفی  میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که به طور کلی با هدف درمان انواع مشکلات پوستی و رسیدن به نتیجه عالی معرفی میشود. از مهم ترین کاربرد میکرونیدلینگ به موارد زیر اشاره میشود:

1.بهبود و از بین بردن چروک های پوست

2.درمان جای بخیه و جای جوش

3.کاهش ترک های ناشی از چاقی، حاملگی و…

در میکرونیدلینگ نیز مکانیزم کار به همین صورت است. این روش میتواند به دو صورت استفاده از دستگاه و یا دستی باشد که روش اول تاثیرگذاری بیشتری دارد.  میکرونیدلینگ روشی است که با تحریک پوست، عمل کلاژن سازی سریعتر و بهتر صورت میگیرد. بافت های قدیمی پوست کم کم از بین رفته و با پر شدن فضاها با کلاژن جدید، لایه های جدید پوست ساخته میشود. در این روش ابتدا کارتریج میکرونیدلینگ یا همان سر سوزن میکرونیدلینگ بر روی دستگاه نیدلینگ، سوار میشود. سپس با لرزش این دستگاه، سوزن های کارتریج به داخل پوست نفوذ میکنند. در این روش میزان درد و عفونت برابر با صفر و یا حداقل ممکن است.

 معرفی دو ابزار معجزه زیبایی!!

آشنایی با سوزن میکروکانولا

هنگام انجام تزریقات زیبایی، پزشکان به طور سنتی از سوزن های سفت با انتهای تیز یا صاف استفاده می کردند. متأسفانه، چنین سوزن هایی زمان بهبودی پس از عمل را افزایش می داد. تا چند سال اخیر استفاده از سوزن معمولی برای کارهای زیبایی می توانست باعث کبودی قابل توجه یا تورم ناخوشایند یا بدتر از آن تزریق داخل عروقی شود. هنگامی که از سوزن استفاده می شود، نوک تیز آن به عمق پوست نفوذ می کند. این برای پوست و ناحیه تزریق شده کاملاً آسیب زا است. عواقب تزریق سوزن می تواند فاجعه بار باشد و منجر به کوری یا سکته مغزی شود. اما میکرو کانولا به لطف نوک گرد خود، نمی تواند پوست را سوراخ کند و یک روش ملایم و بدون ضربه برای بیمار است. شکل گرد میکروکانولا تمایل دارد ورید ها یا شریان ها را هنگام عبور از بافت جدا کند.

معرفی دو ابزار معجزه زیبایی!!

علاوه بر این، طول سوزن میکروکانولا در مقایسه با سوزن معمولی مناسب تر است. طول آن به آن اجازه می دهد تا به مناطق بیش تری از صورت و بدن برسد. پس، از میکروکانولا برای رسیدن  به نواحی زیر پوستی استفاده می شود. یکی از مزایای اصلی میکروکانولا با نوک گرد ، امکان استفاده ازهمان نقطه ورودی بدون آسیب رساندن به بیمار با سوراخ دیگری است. این کاهش خودکار نقاط ورودی، درد را برای بیمار کاهش داده و باعث رضایت بیشتر میگردد. استفاده از سوزن میکروکانولا در افرادی که به سرعت کبود می شوند یا در نواحی بسیار عروقی صورت و جاهایی که کبودی شایع است، مثلاً پلک ها، بسیار مفید است. به علاوه، استفاده از میکروکانولا کم تر باعث انسداد عروق می شود و گزینه بهتری است.

معرفی دو ابزار معجزه زیبایی!!

 

چه نوع میکروکانولایی برای کدام نواحی قابل تزریق است؟

علاوه بر اثربخشی، ایمنی و درد کم پس از تزریق، انواع مختلفی از میکروکانولاها برای هر استفاده و برای هر نوع تزریق زیبایی وجود دارد.

میکروکانولای 14G  و 16G  : صورت، بازوها و سینه

میکروکانولای 18G  :کانتور صورت، چشم، فک، گونه ها

میکروکانولای 22G : فک و استخوان گونه

میکروکانولای 23G : چانه، ناحیه فک پایین، گونه ها

میکروکانولای 25G   ایده آل برای چانه، گردن، مجرای اشک، بینی، پیشانی، خط گردن و دست ها

میکروکانولاهای 26G  و 27G  :کانتور لب، بینی و چشم

میکروکانولای 30G  :چانه، خطوط بیان و لب

با توجه به گستردگی طول میکروکانولاها، استفاده از هریک بستگی به نیاز پزشکان زیبایی و میزان عمق ناحیه تزریق شده دارد. به عنوان مثال، یک تزریق در سطح کلوملا فقط به طول 13 نیاز دارد در حالی که تزریق در لب ها به میکروکانولای 40 نیاز دارد.

مزایای بی نظیر سوزن جادویی میکرو کانولا

  • درد ناشی از تزریق را کاهش می دهد
  • کم کردن خطر نکروز
  • بالا بردن زمان بهبودی سریع
  • سوزن میکرو کانولا استحکام و انعطاف پذیری بالایی دارد
  • این سوزن به پزشک اجازه می دهد حرکت آن را کنترل کند.
  • میکرو کانولا به آرامی بدون آسیب رساندن به بافت ها نفوذ می کند.
  • کیفیت عالی حاصل از فناوری های جدید
  • مناسب برای برای هر ناحیه تزریق مانند صورت، گردن، بازوها، دست ها، پاها و غیره.

دلایل محبوبیت میکرونیدلینگ

 نفوذ پذیری بالا با نتایج فوق العاده

تکنیک نفوذ مواد از طریق سوراخ های متعددی که کارتریج میکرونیدلینگ به عمیق ترین لایه درم وارد میکند، باعث نتایج فوق العاده سریع می شود و نفوذ مواد فعال را تا 500 درصد افزایش می دهد.

کاربرد کارتریج در سالن های زیبایی

جوانسازی سریع و القای کلاژن از راه پوست

میکرونیدلینگ سریع ترین روش برای برگرداندن شادابی و جوانسازی پوست است. تاثیر این روش که تقریبا از جلسه دوم قابل مشاهده است اگر با تزریق مواد مزوتراپی نیز همراه شود چشمگیرتر خواهد بود.

قابلیت تنظیم چند سرعت متفاوت

کارتریج میکرونیدلینگ و میکروکانولا، دارای گزینه تنظیم در 5 سرعت است که امکان اجرای این روش را با دقتی که قبلاً دیده نشده فراهم می کند. علاوه بر این امکان افزایش سرعت در حالت روشن نیز وجود دارد.

تطبیق پذیری کارتریج

انواع مختلف کارتریج، می ‌توانند شامل سوزن‌ ها36،42 ،12 یا 137 NANO باشند و امکان درمان‌ های مختلفی را فراهم می‌ کنند.

تنظیم طول سوزن به صورت دلخواه

قلم کارتریج امکان تنظیم آسان و سریع طول سوزن را از 0.25 تا 2.50 میلی متر فراهم می کند.

معرفی دو ابزار معجزه زیبایی!!

انواع کارتریج میکرونیدلینگ

کارتریج میکرونیدلینگ در دو نوع T  شکل و پیچی ، طراحی و تولید میگردند. در نوع t   شکل که مناسب دستگاه درماپن دکتر پن هستند، سر سوزن هایی به تعداد ۱۲، ۳۶، ۴۲ سوزن و نانو ساخته میشوند. نوع دیگر آن به صورت پیچی است که از آن برای میکروپیگمنتیشن و تاتو استفاده میگردد.

کارتریج 12 سوزنه

کارتریج ۱۲ سوزنه از دیگر انواع کارتریج میکرونیدلینگ دکتر پن است که برای بافت های با ضخامت بیشتر استفاده میگردد و به طور کلی نباید برای مناطق با پوست نازک مانند زیر چشم از آن استفاده کرد. زیرا انجام این کار میتواند سبب ایجاد زخم و خونریزی شود.

کارتریج 36 سوزنه

از سوزن های 36 میکرو برای تحریک سریع تر پوست استفاده می شود. سوزن های الکترونیکی به طور عمودی پوست را سوراخ می کنند تا نتایج جوان سازی را افزایش دهند، یکپارچگی اپیدرم را حفظ کنند و آسیب را کاهش دهند.

نکات پایانی

میکرونیدلینگ زیبایی، که القای کلاژن از راه پوست نامیده می شود، روشی است که توسط متخصصانی که برای کار با این تکنیک آموزش دیده اند، انجام می شود. میکرونیدلینگ، سوراخ های متعددی را روی سطح پوست ایجاد می کند که نفوذ مواد فعال را تسهیل و همچنین تولید کلاژن و الاستین را از طریق بازسازی پوست تحریک می کند که این کار بدون کارتریج ها امکان پذیر نیست. عملکرد آن ها، بهبود سریع تر پوست و آسیب کم تر را تضمین می کند و نتایج موثرتری را به همراه دارد. به علاوه، استفاده از نوک میکروکانولای گرد برای تزریق مواد فیلر به پوست، به نوک سوزن های تیز برای کاهش خطر انسداد عروق ارجحیت دارد. این قلم ها مطابق با تمام استاندارد های تعیین شده توسط نهاد های بهداشتی کیفیت ملی و بین المللی بوده و استفاده از آن ها بی خطر است. شما میتوانید برای خرید میکروکانولا و کارتریج میکرونیدلینگ به فروشگاه اینترنتی تجهیزگستران ابوریحان مراجعه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟