ساک های پارچه ای تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

یکی از پرکاربردترین اقلام تبلیغاتی در بازار خرید ساک دستی پارچه ای است. این وسیله با توجه به ویژگی های بسیاری که نسبت به سایر ساک دستی های موجود در بازار دارد به عنوان یک ماده تبلیغاتی مناسب مورد توجه برندهاست. در این مقاله قصد داریم به ویژگی هایی بپردازیم که موجب گشته تا این ساک دستی تبلیغاتی، محبوب شرکت ها و کاربران باشد. با ما همراه باشید.

ساک های پارچه ای تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

چرا ساک دستی پارچه ای ؟

ساک دستی پارچه ای نسبت به نمونه های دیگر ساک دستی دارای قابلیت های منحصر به فردی مانند مقاومت بالا، زیبایی و ماندگاری است. این ویژگی ها آن را از دیگر مواد تبلیغاتی برتر کرده و مورد استقبال صنعت تبلیغات قرار گرفته است.

مواد ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای، همانطور که از نامش پیداست، نوعی ساک است که در تولید آن از پارچه های فرآوری نشده استفاده می شود. امروزه تولید محصول به کیفیت جهانی دست یافته است و با تجربه خود خواسته های مشتری را برآورده می کند.

مواد اولیه این ساک می تواند بسیار متنوع باشد. وقتی صحبت از قیمت ساک دستی تبلیغاتی می شود، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویژگی های ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای تولید شده از مواد بازیافتی یکی از برنامه های مهم توسعه پروژه های بازیافت است. لذا در عرضه محصولات تبلیغاتی برای افراد یا شرکت هایی با آگاهی 100٪ زیست محیطی استفاده می شود. ساک دستی تبلیغاتی که لوگوها و یا متون محصولات، رویدادها، افراد یا موسسات بر روی آن با ظرفیت چاپ بالا قرار می گیرد، یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات است. شما باید برای انتخاب و خرید به نکات مهم طراحی ساک های پارچه ای تبلیغاتی توجه نمایید.

بزرگترین مزیت ساک دستی پارچه ای این است که از پارچه های کاملا ارگانیک تولید شده و می توان بارها از آنها استفاده کرد. یکی از عوامل تعیین کننده عادات خرید نسل جدید، تصویر سازگار با محیط زیست از مارک هایی است که آنها خواهند خرید. مشتریان محصولی را ترجیح می دهند که نسبت به مسائلی مانند تغییرات آب و هوا و گرمایش زمین حساس است و به حفظ محیط زیست اهمیت دهد.

ساک های پارچه ای تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

مزایای ساک دستی پارچه ای

  • در مناطق گسترده ای استفاده می شود ؛
  • از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است ؛
  • به اندازه کافی مفید است تا نیازهای شما را برآورده کند ؛
  • دوستدار محیط زیست است ؛
  • یک محصول تبلیغاتی کاربردی با طول عمر زیاد است.

چاپ ساک دستی

ساک دستی پارچه ای تقریباً با همه انواع چاپ سازگار است. چاپ ساک دستی را می توان با روش های مختلفی مانند چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سابلیمیشن و چاپ روی سیلک انجام داد.

تمام روش هایی که برای تولید ساک دستی تبلیغاتی استفاده می شود، همزمان با فناوری روز تعیین می شود. علاوه بر این، از مواد آلی در آماده سازی پارچه برای دوخت ساک و در تمام مراحل انجام شده استفاده می شود. امروزه انواع نیازهای تبلیغاتی مشتریان با خدمات چاپ ساک دستی برآورده می گردد.

بررسی انواع چاپ ساک دستی

قبلاً گفتیم که ساک دستی پارچه ای تقریباً با هر نوع چاپی سازگار است. با این حال، شایان تأکید است که میزان بازدهی چاپ با توجه به ضخامت پارچه ساک متفاوت است. بیایید به طور مختصر در مورد رایج ترین روش های چاپ ساک دستی و ویژگی های آنها صحبت کنیم.

چاپ ترانسفر- در این نوع چاپ، تصویر مورد نظر برای چاپ روی ساک دستی پارچه ای برعکس روی کاغذهای خاصی به نام کاغذ انتقال چاپ می شود. سپس در برخی مواد شیمیایی غوطه ور شده و به طور مرتب روی ساک قرار می گیرد. در آخرین مرحله، آن را با آهن درجه حرارت بالا به مدت 10 تا 15 ثانیه فشار می دهند.

چاپ سابلیمیشن- برای اینکه این نوع چاپ کارآمد باشد، باید از مقدار مشخصی از پلی استر در ساخت ساک دستی پارچه ای استفاده شود. مجدداً، همانند فرآیند چاپ ترانسفر، روی کاغذ بصری چاپ می شود و با کمک اتو روی ساک دستی تبلیغاتی قرار می گیرد.

چاپ دیجیتال– این نوع چاپ که در بین مردم به آن DTG نیز می گویند، چاپی است که سالم ترین نتایج را دارد. در این روش نیازی به تجهیزات واسطه ای مانند کاغذ ترانسفر نیست. این کار با اسپری کردن رنگ پارچه به طور مستقیم بر روی ساک دستی پارچه ای انجام می شود.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟