قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا

قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا

سفر با قطار هیجان و تجربه متفاوتی دارد. اگر شما هم به ماجراجویی و مسیر و طبیعت بین راه علاقه دارید، سفر با قطار انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. اما سفر با قطار یک مزیت ویژه هم دارد و شما می‌توانید هزینه‌هایتان را با خرید بلیط قطار کاهش دهید. این سال‌ها شرکت حمل و نقل ریلی رجا، تحول بزرگی در کیفیت سفر با قطار ایجاد کرده است. بنابراین اگر می‌خواهید با قیمت بلیط قطار کوپه دربرست رجا و اطلاعات دیگر این شرکت حمل و نقل ریلی آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید تا سفرتان با آگاهی بیشتری برنامه ریزی شود.

با انواع قطار رجا آشنا شوید

شرکت حمل و نقل ریلی رجا، قطارهای زیادی دارد و انتخاب را برای مسافران آسان‌تر کرده است. قطار پلور سبز رجا، 10 کوپه 4 نفری دارد. از مزیت سفر با این قطار می‌توان به تهویه مطبوع و سیستم تصویری و صوتی آن اشاره کرد. همچنین استفاده از وسایل برقی و شارژی در این قطار آسان است. این قطار مسیر شیراز- مشهد، تهران- شیراز، تهران- اهواز و تهران- مشهد را طی می‌کند.

قطار سیمرغ رجا، دومین قطار این شرکت است. این قطار 8 واگن 4 نفره دارد و ظرفیت آن 32 نفر است. هر کوپه شامل سیستم تهویه هوا مناسب و سیستم صوتی و تصویری است و مسافران می‌توانند در رستوران این قطار بهترین غذاها را میل کنند. قطار سیمرغ رجا، مسیر تهران- مشهد را طی می‌کند و یک انتخاب مناسب برای زائران امام رضا (ع) خواهد بود.

قطار سبز رجا، یکی از معروف‌ترین قطارهای ایران است. این قطار 8 کوپه 4 نفره دارد و ظرفیت آن 32 نفر است. هر کوپه سیستم صوتی و تصویری با کیفیتی دارد و قیمت بلیط قطار رجا به پذیرایی و صرف غذا نیز بستگی دارد. همچنین مسافران می‌توانند از رستوران این قطار نیز استفاده کنند. این قطار در مسیر تهران- تبریز و تهران- مشهد در حرکت و سفر است.

قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا

قطار طوس رجا شامل 9 کوپه 4 نفره است. این قطار نیز سیستم تصویری و صوتی باکیفیتی دارد. همچنین در قطار طوس رجا به هر مهمان یک بسته غذا ارائه می‌شود که هزینه روی قیمت بلیط قطار محاسبه می‌شود. این قطار در مسیر تهران- تبریز، تهران- مشهد و تهران- آنکارا در رفت و آمد است.

قطار پردیس رجا یک قطار اتوبوسی یا ترن ست است. بنابراین اگر می‌خواهید قیمت بلیط قطار کوپه دربست را بدانید، بهتر است سراغ این قطار نروید، چرا که این قطار فاقد کوپه است. این قطار سریع السیر، با سرعت 160 کیلیومتر بر ساعت حرکت می‌کند و مناسب افرادی است که می‌خواهند در زمان کوتاه به مقصد برسند. قطار پردیس رجا در مسیر تهران- مشهد، تهران- قم، تهران- میانه، تهران- یزد و تهران- زنجان حرکت می‌کند.

قطار خلیج فارس رجا، از دیگر قطارهای این شرکت است. این قطار شامل 11 کوپه 4 نفری است و سیستم صوتی و تصویری باکیفیتی برای هر کوپه فراهم شده است. اگر قصد سفر در مسیر ملایر، اراک و مشهد را دارید، می‌توانید بلیط قطار خلیج فارس رجا را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

قطار ریل باس ارم رجا یک قطار اتوبوسی سریع السیر است که 120 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. این قطار امکاناتی همچون سیستم صوتی و تصویری را برای مهمانان فراهم کرده است. همچنین این قطار فاقد کوپه است و برای مسیرهای کوتاهی مثل تهران- قم، تهران- سمنان و گرگان- پل سفید فراهم شده است.

قطار دو طبقه رجا، یک قطار جدید و لوکس برای مسافران است. هر واگن این قطار شامل سه بخش، یعنی دو طبقه پایین و بالا برای مسافران و بخش میانی برای ماموران قطار است. از امکانات این قطار می‌توان به سیستم صوتی و تصویری و سیستم تهویه هوا مطبوع اشاره کرد. قطار دو طبقه رجا در مسیر تهران- یزد، شاهرود- مشهد، تهران- شاهرود و تهران- مشهد در رفت و آمد است.

قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا

خرید بلیط قطار رجا چگونه است؟

در گذشته برای خرید بلیط قطار، باید به یکی از باجه‌های تهیه بلیط مراجعه می‌کردید. بنابراین ممکن بود زمان و انرژی زیادی در مسیر و رفت و آمد صرف کنید. حتی ممکن بود لیست مسافران قطار مورد نظرتان پر باشد یا زمان حرکت قطار با برنامه شما هماهنگ نباشد. اما این روزها خرید اینترنتی بلیط قطار، برنامه پیش از سفر را برای همه آسان‌تر کرده است.

برای مثال اگر می‌خواهید با قیمت بلیط قطار رجا آشنا شوید، می‌توانید در سایت‌های گردشگری معتبری مثل علی بابا بررسی کنید. تصور کنید شما می‌خواهید قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا را بدانید. ابتدا به سایت علی بابا بروید، سپس گزینه قطار را انتخاب کنید. پس از آن نام شهر مبدا، شهر مقصد و زمان حرکت قطار را بنویسید. در مرحله بعد لیستی از قطارها برایتان باز می‌شود که شما می‌توانید قیمت هر قطار را بررسی و مقایسه بکنید. همچنین در صورتی که می‌خواهید یک کوپه را به صورت دربست و خصوصی در اختیار داشته باشید، کافی است گزینه دربست را انتخاب کنید. به همین سادگی نیمی از برنامه‌های سفر شما در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا چقدر است؟

قیمت بلیط قطار کوپه دربست رجا به مسافت شهر مبدا و مقصد، زمان حرکت و کلاس قطار بستگی دارد. این میزان قیمت یکسان نیست و حتی در روزهای شلوغ و پرسفر سال نیز تغییر خواهد کرد. اما اگر می‌خواهید از قیمت دقیق این نوع بلیط قطار آگاه شوید، کافی است به یک سایت گردشگری معتبری مثل علی بابا مراجه کنید. در این سایت شما می‌توانید دقیق‌ترین و به‌روزترین قیمت بلیط قطار را بدانید تا هزینه سفرتان را با جزئیات برآورد کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟