تنوع بی‌نظیر رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

تنوع بی‌نظیر رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران فرصتی است تا برند رونیکس به عنوان با متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان صنعت ابزار قرار دهد.

تنوع بی‌نظیر ابزارآلات رونیکس با بیش از ۲۵۰۰ محصول و ۳۴۰۰۰ نوع قطعه، متنوع‌ترین برند بازار ابزار ایران است. کیفیت ابزار ساخت رونیکس از گام اول تا زمان ورود به بازار توسط تیم خلق محصول و کنترل کیفی، پایش می‌شود. محصولات رونیکس را می‌توان به چهار دسته برقی، شارژی، بنزینی و بادی تقسیم کرد:

  • محصولات برقی: شامل انواع دریل، بتن‌کن، چکش تخریب، اره فارسی‌بر، فرز و مینی‌فرز، دستگاه پولیش، سشوار صنعتی، دستگاه کارواش و…
  • محصولات شارژی: شامل دریل شارژی، پیچ‌گوشتی شارژی، فرز شارژی، بتن‌کن شارژی، حاشیه‌زن شارژی و…
  • محصولات بنزینی: شامل اره زنجیری بنزینی، حاشیه‌زن بنزینی، موتوربرق بنزینی و…
  • محصولات بادی: شامل میخکوب و منگنه‌کوب بادی، دریل بادی، پیستوله بادی، کمپرسور بادی و…

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران معتبرترین رویداد صنف ساختمان است؛ رونیکس از این فرصت استفاده کرده تا بار دیگر بتواند بدون واسطه با مخاطبان و مصرف‌کنندگان ابزار ارتباط برقرار کند. این برند بین‌المللی در غرفه‌ای واقع در سالن 40 نمایشگاه، میزبان عزیزانی است که می‌خواهند از جدیدترین و به روزترین ابزار ساخت این برند و همچنین تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت ابزار باخبر شوند.

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از 12 تا 15 مرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8 تا 16 میزبان بازدیدکنندگان است.

برای اطلاع بیشتر از اخبار مربوط به حضور رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان به سایت این برند به آدرس www.ronix.ir مراجعه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟