طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری‌مداری

 طراحی غرفه رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ تجلی مشتری‌مداری

رونیکس به عنوان متنوع‌‌ترین برند سازنده ابزار در بازار ایران، در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران حضور خواهد داشت و میزبان علاقه‌مندان به صنعت ابزار و فعالان صنعت ساختمان خواهد بود.

رونیکس در این نمایشگاه با هدف احترام به نگاه و درک مخاطب خود، غرفه‌ای متفاوت و بزرگ را با متراژی بیش از 1000 متر طراحی کرده است.

رونیکس برای طراحی و ساخت غرفه خود در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران به سراغ یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های پیمان‌کاری طراحی غرفه رفته است؛ غرفه‌ای که قرار است میزبان نمایش قدرت و کیفیت ابزارآلات رونیکس باشد تا بهترین فضا برای پذیرایی از مخاطبان این شرکت فراهم شود.

غرفه رونیکس با طراحی متفاوت و فضایی جدید، متناسب با نمایشگاه صنعت ساختمان طراحی شده و امروز در حال ساخت است. این غرفه با دارا بودن دو بخش CIPو VIP فرصتی ایجاد می‌کند تا کارشناسان و مدیران رونیکس بتوانند با بزرگان بازار ابزار و تمام دست‌اندرکاران این صنف اصیل و قدرتمند و همچنین فعالان صنعت ساختمان به صورت مستقیم گفت‌وگو کنند.

رونیکس برای احترام به مخاطبین و همچنین میزبانی هرچه بهتر از مهمانان خود، با یکی از بهترین صدابرداران باسابقه در عرصه موسیقی کشور در نمایشگاه صنعت ساختمان همکاری خواهد کرد تا صدایی که به گوش مراجعه‌کنندگان این غرفه می‌رسد، مهندسی شده و اصولی باشد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران از 12 تا 15 مرداد ماه از ساعت 8 صبح الی 16 عصر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان علاقه‌مندان ابزار و صنعت ساختمان است.

غرفه رونیکس واقع در سالن 40 نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، میزبان همکاران صنعت ابزار و یراق سراسر کشور، علاقه‌مندان به دنیای ابزار، فعالان صنعت ساختمان و تمامی عزیزانی است که می‌خواهند از جدیدترین نوآوری‌های این برند و تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت ابزار باخبر شوند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی از حضور رونیکس در این نمایشگاه می‌توانید به سایت مجموعه به آدرس www.ronix.ir مراجعه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟