طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

این پروژه طراحی دکوراسیون داخلی توسط گروه معماری آرین پاراکس معرفی گردیده است. این پروژه کاملا منحصر به فرد است و از رنگ های سبز تیره و انواع مختلف قرمز تشکیل شده. درست است که این خانه در میان ستاره ها واقع نشده ولی درخشش چراغ های روی سقف تیره که توسط طراح ساخته شده اند چیزی شبیه محیط فضا خلق می کند.

شرکت طراحی ویلا این ساختمان را به شکلی طراحی کرده است که یک سالن یکسره و اُپن دارد که همه اتاق های عمومی را در خودش جا داده. تخته های چوب طبیعی که روی دیوارها به کار رفته، رنگ های تیره در طراحی دکوراسیون داخلی آن خنثی کرده و به محیط بافت و نور و گرما می دهند. شاخص بودن پرداخت های مبلمان و لوازم دکوری، این خانه مدرن را به یک فضای بی نهایت زیبا ولی دنج و خودمانی تبدیل کرده.

در طراحی دکوراسیون داخلی بالای نشیمن سبز و قرمزی که فضای سنگینی دارد، یک سقف طوسی تیره کار شده. در این سالن عناصر و ویژگی های چشمگیر متعددی وجود دارد ولی احتمالا پارتیشن سبزی که با تخته های باریک درست شده بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

پشت کاناپه مدرن نشیمن هم دیواری از همان جنس و طرح دیده می شود ولی به جای سبز، رنگ طبیعی چوب را دارد. همچنین کاناپه طوسی، با کوسن های سبز رنگ و لعاب گرفته. گیاهان آپارتمانی هم در انتشار رنگ سبز در نقاط مختلف خانه نقش پر رنگی دارند.

لوستر مدرنی که روی سقف نصب شده، مثل حلقه های سیاره زحل می درخشد. تعدادی چراغ ریز متمرکز هم مثل ستاره های کهکشان به کنج سالن نور می دهند که از قبل در طراحی نقشه ساختمان پیش بینی شده است.

تعدادی میخ چوبی توی شکاف های دیوار پشت تلویزیون نصب شده و یک قفسه تشکیل داده اند که برای نمایش لوازم ریز دکوری به کار می رود.

در ادامه با طراحی نقشه ساختمان این ویلا بیشتر آشنا می شویم

در نحوه چیدمان و طراحی نقشه ساختمان یک پوف قرمز با رویه چوبی به عنوان میز عسلی مدرن استفاده شده. یک پوف کوچک و طوسی دیگر هم به عنوان زیرپایی و هم برای نشستن در کنار شومینه به کار می رود.

گروه معماری آرین پاراکس می گوید شرکت طراحی ویلا فوق بصورت هوشمندانه ای کار طراحی دکوراسیون داخلی فوق را انجام داده بگونه ای که پارتیشن سبز رنگ، نشیمن و آشپزخانه بزرگ خانه را از هم جدا کرده. همچنین روی میز غذاخوری چوبی و مدرن، یک گلدان کاکتوس خطی قرار دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

گروه معماری آرین پاراکس می گوید هشت صندلی مدرن و مشکی هم دور تا دور میز را محاصره کرده و ترکیب رنگی متضاد و جالبی ایجاد کرده اند.

چند چراغ سفید از سقف تیره سالن غذاخوری آویزان شده و کل طول میز را روشن می کنند.

یک طرف دیوار سبز رنگ با تابلویی درخصوص موضوعات فضا و ستارگان دکور شده. طرح مدور روی قالی هم با تصویر این تابلو هماهنگ شده.

 

شرکت طراحی ویلا فوق توجه ویژه ای به دکوراسیون داخلی نموده است

 

در طراحی نقشه ساختمان و دکوراسیون داخلی ویلا دیوارهای آشپزخانه اُپن هم با تخته های باریک چوبی ساخته شده.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

این پنل ها به مرور به کابینت های تخته چوبی تبدیل می شوند. گاز مشکی رومیزی، خبر از وجود کابینت های مخفی می دهد.

روی دیوار چوبی آن سوی سالن، یک ردیف قفسه مشکی باریک دیده می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی جزیره مشکی آشپزخانه، شعله رومیزی مسطح دارد. هود اجاق گاز هم داخل سقف و خارج از دید نصب شده و یک طرف جزیره به عنوان میز صبحانه استفاده می شود.

کمی بالاتر از سطح جزیره، قفسه ای پر از روغن های مخصوص آشپزی قرار دارد و چهارپایه مشکی چوبی با طراحی هوشمند، به موازات جزیره قرار داده شده. این جزیره به فضای غذاخوری اشراف دارد تا آشپز در وقفه های بین مهمانی از مهمانان خود غافل نشود.

یک گوشه سالن غذاخوری، یک صندلی قرمز و آباژور زمینی مشکی برای مطالعه و استراحت قرار گرفته.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

شومینه مدرن و منحنی سالن نشیمن درست روبروی این کنج مطالعه قرار گرفته تا این فضا دنج تر و خودمانی تر شود.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

درب های شیشه ایِ پشت کتابخانه، به یک دفتر کار خانگی مدرن با کاناپه راحتی منتهی می شوند همچنین میز کار دونفره، کل طول دیوار روبروی کاناپه را اشغال کرده. کابینت های بالای میز، محل نگهداری لوازم اداری هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

دیوار جلوی میز کار، با کاشی های هندسی و جذاب تزئین شده. یک پنل سیمانی مرمرنما بالای کاناپه آویزان شده و به این اتاق رنگ و لعاب خاصی داده.

شرکت طراحی ویلا کار خلاقانه ای انجام داده در طراحی پلکان ، پلکان چوبی و مشکی رنگ، با طراحی چشمگیر و پله های بدون پشتی خود به طبقه بالا منتهی می شود. ظاهر این پلکان در برابر دیوار صورتی ملایم، تضاد جالبی به وجود آورده.

راهروی ورودی با وسایل قرمز تیره دکور شده. زیر پوف قرمز، کاشی های قرمز شش ضلعی کار شده. درست در بالای این پوف، روی سقف یک دایره قرمز طراحی شده که تصویر و شکل این صندلی را منعکس کرده و بستر مدرنی برای آویزان کردن چراغ معاصر به وجود آورده.

 

با طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها و سرویس آشنا شوید

اتاق خواب اصلی با ترکیب بسیار زیبای قرمز و طلایی دکور شده.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

تختخواب سکویی و کشوهای چوبی کنارش، با تخته های چوبی دیوارها هماهنگ شده و روی سقف تیره، یک حلقه نورانی به عنوان چراغ نصب شده.

ترکیب رنگ چوب و رنگ طوسی این سرویس بهداشتی، با رنگ صورتی روشویی و کابینت های دیواری هویت گرفته.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

بالای سینک و روشویی، تعدادی چراغ غیرعادی نصب شده و دیوار تاکیدی این سرویس بهداشتی با طرح مرمر تزئین شده حمام اصلی، یک وان معلق مدرن و یک اتاقک دوش بزرگ دارد.

روشویی این حمام هم دو سینک مجزا، چهارچوب سبز رنگ و کشوهای طوسی با دستگیره طلایی دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی ویلا لوکس

کفپوش حمام، کاشی سفید و قرمز شش ضلعی است و درست بیرون اتاقک دوش یک صندلی عثمانی طویل مشکی و طلایی قرار گرفته. دیوار انتهایی اتاقک دوش، با کاشی های هندسی و تیره پوشیده شده.

اتاقک دوش کوچک تر، دیواری پوشیده از کاشی سفید لوزی دارد همچنین روشویی این سرویس بهداشتی هم تکرار روشویی حمام اصلی خانه است. با این تفاوت که فقط یک سینک دارد. داخل اتاقک دوش هم یک نیمکت چوبی برای نشستن قرار گرفته ، بیشتر فضای حمام کوچک تر را روکش های چوبی پوشش داده.

در پایان اگر به دنبال نمونه های بیشتر طراحی نقشه ساختمان و معرفی شرکت طراحی ویلا هستید می توانید به وب سایت شرکت مهندسی آرین پاراکس مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
آشنایی با انواع نمای ساختمان های ویلایی ، بهترین نمای ساختمان های ویلایی ، خانه ویلایی جدید ناتالی پورتمن ، خانه ویلایی منحصر بفرد ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)