بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ

بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ

اگر نمی‌خواهید این حس را تجربه کنید و بدون نیاز به پریز برق در هرجایی به کارتان ادامه دهید، بهترین راه حل استفاده از یک پاور بانک باکیفیت برای لپ تاپ است.

اما چگونه می‌توان یک پاور بانک باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه برای لپ تاپ پیدا کرد؟

در این مقاله هر آنچه که باید در مورد بهترین پاور بانک لپ تاپ‌ بدانید را برای شما به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

برای خرید پاوربانک لپ تاپ باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

با توجه به پاوربانک‌­های زیادی که در بازار است، باید بهترین پاور بانکی که ارزش پول شما را داشته باشد، خریداری کنید. در ادامه نکاتی که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • بررسی ظرفیت پاوربانک لپ تاپ

دانستن ظرفیت پاور بانک لپ‌تاپ یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید، باید به آن توجه کنید؛ زیرا کمک می‌­کند که میزان انرژی الکتریکی که می‌تواند ذخیره کند، متوجه شوید.

به طور کلی ظرفیت پاور بانک‌ها 5 تا 50 هزار  میلی آمپر ساعت است، البته لازم به ذکر است، معمولا میان ظرفیت اعلام شده از طرف شرکت ( به اصطلاح به آن ظرفیت اسمی گفته می‌شود ) و ظرفیت واقعی آن تفاوتی وجود دارد.

  • بررسی توان پاور بانک لپ تاپ

به عبارتی هر چقدرحاصلضرب شدت جریان در ولتاژی که پاوربانک به دستگاه منتقل می‌کند بالاتر باشد، سرعت و توان پاور بانک لپ تاپ نیز بالاتر خواهد بود. حداقل توان شارژ پاور بانک لپ تاپ 30 وات است، این در حالی است که بیشتر پاور بانک‌های بازار بین 10 تا 18 وات توان دارند که بیشتر مناسب شارژ موبایل هستند. اگر به اشتباه پاور بانکی برای لپ تاپتان خریداری کنید که توانی پایین‌تر داشته باشد آن را شارژ نخواهد کرد. اما هر چقدر که توان آن بالاتر باشد شارژ آن سریع‌تر خواهد بود.

  • بررسی پورت‌های موجود در پاور بانک لپ تاپ

پاور بانک‌های زیادی در بازار وجود دارد اما خرید پاوربانک مناسب برای لپ تاپ نیاز به دقت دارد. به عنوان مثال باید به این نکته دقت داشته باشید که پاور بانک خریداری شده شما برای لپ تاپ باید حداقل یکی از این پورت‌های زیر را داشته باشد.

1- پورت AC: این پورت شبیه پریزهای برق دو شاخه و یا سه شاخه است، امکان اتصال آداپتور لپ تاپ به آن وجود دارد.

2- پورت USB-C : اگر پاور بانک خریداری شده شما قدرت شارژ سریع را داشته باشد معمولا این پورت نیز در آن وجود دارد.

3- پورت DC: همانند سوکت مودم یا لپ تاپ است، امکان استفاده به عنوان خروجی و ورودی جریان برق را دارد.

  • بررسی وزن و جنس پاور بانک مناسب لپ تاپ

دلیل خرید لوازم جانبی لپ تاپ، آسان‌تر شدن شرایط استفاده از آن است به همین دلیل حمل آسان و مستحکم بودن بدنه از مواردی است که به هنگام خرید پاور بانک باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

  • داشتن فناوری شارژ سریع

به این فناوری به Power Delivery به اختصار PD گفته می‌شود. این فناوری توان مورد نیاز برای شارژ لپ تاپتان را تشخیص داده و سپس به صورت ایمن فرآیند جریان خروجی را به هنگام شارژ کنترل کرده که از این طریق باتری لپ تاپ با سرعت بیشتری شارژ خواهد شد.

  • توجه به نوع باتری به هنگام خرید پاور بانک برای لپ تاپ

قطعا شما به دنبال خرید پاور بانکی هستید که تا مدت‌ها بتوانید از آن استفاده کنید به همین دلیل بهتر است به هنگام خرید، به نوع باتری توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید. به طور کلی بهترین نوع باتری برای پاور بانک لپ تاپ، باتری‌های لیتیوم یونی (نیازی به شارژ شدن صد در صد آن نیست)  یا لیتیوم پلیمری (ویژگی بارز آن وزن سبک است) است.

برترین  پاوربانک لپ تاپ در سال 2023 در ایران

  • پاوربانک 24000 پاورولوژی Powerology Crystalline Series PPBCHA16 توان 100 وات

بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ

پاوربانک Powerology Crystalline Series PPBCHA16 با داشتن 2 پورت خروجی، حداکثر توان خروجی 100 وات و ظرفیت اسمی 24000 میلی آمپر ساعت می تواند همراه خوبی برای شما باشد که برای شارژ لپ تاپ نیز می توانید از آن استفاده کنید. داشتن صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش باتری کامل کننده ویژگی های این پاوربانک است.
برند پاورولوژی یکی از شرکت های کانادایی است که لوازم جانبی دیجیتال با کیفیت و استاندارد جهانی تولید می کند.

پاوربانک Powerology Crystalline Series PPBCHA16 به صورت شفاف طراحی شده است و شما می توانید مدارها و داخل آن را ببینید که از ویژگی های ظاهری آن به شمار می آید. ظرفیت اسمی پاوربانک پاورولوژی 24000 میلی آمپرساعت است. البته حتما در نظر داشته باشید ظرفیت اسمی با توجه به ولتاژ شارژ گوشی شما تغییر می کند. شما علاوه بر تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت خود را نیز می توانید با آن شارژ کنید.
پاوربانک پاورولوژی PPBCHA16 دارای ابعادی برابر 155x47x59 میلیمتر و وزنی برابر 556 گرم است.

  • پاوربانک 30000 ایکس او XO PR169 توان 65 وات

بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ

پاوربانک XO PR169 با داشتن 3 پورت خروجی، حداکثر توان خروجی 65 وات و ظرفیت اسمی 30000 میلی آمپر ساعت می تواند همراه خوبی برای شما باشد. داشتن صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش باتری کامل کننده ویژگی های این پاوربانک است.

پاوربانک XO PR169 از نوع پلیمری و دارای ظرفیت اسمی به اندازه 30000 میلی آمپرساعت است. البته حتما در نظر داشته باشید ظرفیت اسمی با توجه به ولتاژ شارژ گوشی شما تغییر می کند. شما علاوه بر تلفن همراه، اسمارت واچ، تبلت و هندزفری بلوتوثی خود را نیز می توانید با آن شارژ کنید.
پاوربانک ایکس او PR169 از ABS و PC ساخته شده است. ابعاد آن برابر 160x69x40.5 میلیمتر و وزنی برابر 650 گرم دارد.
برای اطلاع از میزان شارژ پاوربانک XO PR169 نمایشگر دیجیتالی در نظر گرفته شده است که میزان شارژ باقی مانده را به در صد نمایش می دهد.

  • پاوربانک 78000 پاورولوژی Powerology Power Generator PPBCHA22 توان 300 وات

بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ

پاوربانک Powerology PPBCHA22 یا به عبارتی ایستگاه انرژی برای کسانی که مدت زمان بیشتری به برق دسترسی ندارند، همیشه در سفر های دور از شهر هستند و به کمپ های خارج شهر می روند انتخاب مناسبی است. برند کانادایی پاورولوژی با پاوربانک پاورولوژی با ظرفیت اسمی 78000 میلی آمپرساعت و حداکثر توان خروجی 300 وات نیاز شما را پوشش خواهد داد.

پاوربانک Powerology PPBCHA22 یا به عبارتی ایستگاه انرژی برای کسانی که مدت زمان بیشتری به برق دسترسی ندارند، همیشه در سفر های دور از شهر هستند و به کمپ های خارج شهر می روند انتخاب مناسبی است. برند کانادایی پاورولوژی با پاوربانک پاورولوژی با ظرفیت اسمی 78000 میلی آمپرساعت و حداکثر توان خروجی 300 وات نیاز شما را پوشش خواهد داد.

  • پاوربانک 20000 فست شارژ شیائومی Xiaomi Mi 50W Power Bank 20000 PB2050SZM PD3.0 توان 50 وات

بهترین پاوربانک های مناسب لپ تاپ

پاوربانک شیائومی Xiaomi Mi 50W Power Bank  دارای دو پورت خروجی یو اس بی و یک پورت خروجی ورودی تایپ سی است که اجازه شارژ همزمان سه دستگاه را به شما می‌دهد. با استفاده همزمان از دو پورت Usb می‌توانید دستگاه‌های خود را با توان 22.5 وات در هر پورت شارژ کنید. پورت Type-C موجود روی بدنه این پاوربانک به صورت دو طرفه بوده که برای شارژ این پاوربانک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین این پاوربانک از توانایی شارژ با شدت جریان کم برای شارژ دستگاه‌هایی مثل هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟