اجاره ویلا در ساری را حتما با تخفیف انجام دهید

اجاره ویلا در ساری را حتما با تخفیف انجام دهید

پرجمعیت ترین شهرهای استان مازندران شهر ساری است و در واقع این شهر یکی از پرجمعیت ترین و قدیمی ترین شهرهای شمال کشور به شمار می رود.این شهر به دلیل موقعیتی که دارد یعنی در میان جنگل و دریا واقع شده و جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی را در خود جای داده است فقط قدمتی ۲۵۰۰ ساله را دارد در زمان ساسانیان و صفویان و در زمان قاجار پایتخت به شمار می رفت.

شهر ساری به دلیل جنگل ها و طبیعت سرسبز که در خود جای داده هر سال توریست‌ها و گردشگران زیادی را قصر تفریح و بازدید از این اماکن زیبا و دیدنی گشت و گذار در این جنگل ها می کشاند. شهرستان سمت شمال به دریای مازندران از سمت غرب به قائمشهر و از سمت شرق به شهر نکا و سمت جنوب استان سمنان محدود شده است شایان ذکر است که این شهر علاوه بر طبیعت زیبا و مکان های گردشگری زیاد در تجارت و صنعت نیز جایگاه خاص خود را دارد با توجه به مراکز تجاری بازار های بزرگی که دارد گردشگران و مسافران برای خرید نیز به این شهر می آیند.

براساس مواردی که گفته شد طبیعتا یکی از دغدغه‌های مسافران و گردشگران اجاره ویلا در این شهر زیبا و جذاب است و پیشنهاد ما به شما این است که اجاره ویلا در ساری (https://www.alibaba.ir/accommodation/sari-villa) را حتما با تخفیف و با استفاده از سایت های معتبر اجاره ویلا و اقامتگاه انجام دهید که در ادامه به اقامتگاه ها و ویلاهای این شهر بیشتر می پردازیم.

جاذبه های گردشگری شهر زیبای ساری

شهر ساری نیز مانند سایر شهرهای تاریخی و قدمت دار کشور ایران دارای جاذبه های دیدنی و طبیعت بسیار بکر است اگر بخواهیم به اماکن تفریحی و دیدنی این شهر به پردازیم می توانیم به به موارد زیر اشاره کنیم:

میدان ساعت: میدان ساعت میدانی است بسیار بزرگ و واقع در شهر ساری از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر حساب میشود ساعت واقع در این میدان دارای زنگ ناقوس دار بوده و در هر ساعت زنگ به صدا درمی آید.قدمت برج ساعت به سال ۱۳۰۹ شمسی برمی‌گردد که توسط محمد علی حمیدی ساخته شده و در سال ۱۳۵۵ در میدان ساعت ساری قرار گرفته است.

اجاره ویلا در ساری را حتما با تخفیف انجام دهید

عمارت فاضلی: جاذبه های دیدنی شهر ساری می توانیم به عمارت فاضلی شارژ کنیم که شامل دو عمارت مسکونی و متعلق به دوره قاجار و پهلوی و مرتبط با خاندان فاضلی ها است.

مسجد جامع ساری: شهر ساری نیز همانند دیگر شهرها مسجد قدیمی در آن وجود دارد که مربوط به اول دوره اسلام می باشد و می توان گفت بنای این مسجد بر روی آتشکده ای ساخته شده بود که در دوره قاجار دوباره بازسازی شد.

دریاچه الندان: دریاچه واقع در جاده کیاسر و در بخش چهاردانگه واقع شده است که انواع درخت ها مانند بلوط و کارپینوس در اطراف این در دریاچه زیبا و دیدنی یافت می شود. لازم به ذکر است که زیبایی این دریاچه در فصل پاییز چندین برابر شده و هر ساله در این فصل عکاس های حرفه ای و پر ذوغ به این شهر سفر کرده تا از این زیبایی بهره مند شوند.

حمل و نقل عمومی در شهر ساری

بهتر است بدانید استان‌های شمالی کشور همانند استان‌های دیگر از نظر حمل و نقل عمومی شامل انواع وسایل حمل و نقل نمی شوند و از طرفی به این خاطر که تعداد زیادی از جاذبه های دیدنی و توریستی در خارج از شهر قرار دارند در نتیجه وجود سیستم حمل و نقل عمومی آنهم در انواع مختلف امری ناکارآمد است از طرف دیگر بعضی از این شهرهای شمالی به دلیل کوچک بودن نزدیک بودن به همدیگر احتیاجی به فعالیت اتوبوس های عمومی وسایل حمل و نقل عمومی ندارند با توجه به علت هایی که گفته شد اصلی ترین وسیله حمل و نقل در شهرهای شمالی تاکسی ها ماشین های شخصی هستند.

به همین خاطر هزینه تاکسی های خطی و دربستی در شهر ساری قیمت بالایی ندارد لازم به ذکر است که تاکسی های آنلاین یعنی اسنپ و تپسی در این شهر فعالیت دارند و شما به راحتی می توانید به هر مقصدی که می خواهید سفر کنید.

اجاره ویلا در ساری را حتما با تخفیف انجام دهید

اجاره ویلا و اقامتگاه در شهر ساری

گردشگران و توریست ها و مسافرینی که قصد سفر به شهر ساری را دارند طبیعتاً یکی از دغدغه‌های آن ها تهیه اقامتگاهی مناسب و مطلوب در طول سفر خود امکانات رفاهی مناسب است. اجاره اقامتگاه در شهر ساری و سایر شهرهای شمالی به چند صورت است یعنی مسافرین و گردشگران یا به سمت هتل ها و مهمانپذیر ها اقامتگاه های بوم گردی می روند و یا به سمت اجاره ویلا در ساری کشانده می شوند.

از هتل های معروف شهر ساری امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند می توان به:

هتل های ۴ ستاره مانند هتل نوید، هتل بادله و هتل سالار دره اشاره کرد.

از هتل های سه ستاره می توان به هتل نارنج و هتل اسرم اشاره کرد.

مهمان پذیر هایی مانند خانه مسافر قربانی که در شهر ساری شهرت دارد را میتوانید از گزینه های انتخابی خود برای اقامت قرار دهید.

اقامتگاه های بوم گردی معروف که در شهر ساری وجود دارند شامل عشایر گالش، چشم سورت و ماه جون می باشد.

علاوه بر مواردی که گفته شد یعنی هتل ها و اقامتگاه ها و مهمانپذیر ها، شهر بزرگ افرادی هستند در املاک یا و یا سایت های معتبر ویلا های خود را برای گردشگران و مسافرین اجاره می گذارند و شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر اجاره ویلا در ساری امکانات و رفاهیات مد نظر خودتان سفر خوبی را تجربه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟