چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری برای یک خانه شیک بسیار مهم است. به خصوص فضاهای داخلی که با دکوراسیون مجلل طراحی شده اند نیاز به یک اتاق غذاخوری دارند که ظرافت را تکمیل کند. در این مقاله خواهیم گفت که چگونه اتاق غذاخوری را تزئین نمایید تا محیط را تحت تأثیر قرار دهد.

میز آرایی اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری که پذیرای وعده های غذایی خانوادگی و مهمانی است ، یکی از قابل توجه ترین قسمت های یک خانه به شمار می آید. بنابراین جزئیات طراحی لوکس را با خود به همراه دارد. دکوراسیون اتاق غذاخوری که همراه با غذاهای لذیذ و گفت و گوهای دلپذیر است ، به یک میز آرایی ظریف نیز نیاز دارد.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چگونه اتاق غذاخوری را تزئین کنیم؟

اشاره کردیم که اتاق غذاخوری یکی از چشمگیرترین قسمت های خانه شماست. برای دکوراسیون اتاق غذاخوری که با سبک تزئینی خود هم شما و هم میهمانان تان را تحت تاثیر قرار می دهد ، باید به جزئیاتی توجه کنید.

قیمت 40 مدل استند سرو پذیرایی بسیار شیک و مدرن + خرید آسان

در این مرحله از ایده های دکوراسیون اتاق غذاخوری که برای شما آماده کرده ایم کمک بگیرید و محیطی بسازید که در آن تجمل و شکوه حرف اول را می زند.

محاسبه مساحت اتاق غذاخوری

قبل از دکوراسیون اتاق غذاخوری ، باید مساحت اتاق را محاسبه کنید. برای این کار ، مبلمانی را که در اتاق غذاخوری قرار می دهید اندازه بگیرید و بر اساس آن طرح را اعمال نمایید. زیرا اندازه فضایی که در اختیار دارید بر کل دکوراسیون اتاق از جمله انتخاب مبلمان شما تأثیر می گذارد.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

از سبک دکوراسیون استفاده کنید

سبک های دکوراسیون زیادی وجود دارد که می توانید سبک مورد علاقه خود را هنگام دکوراسیون اتاق غذاخوری منعکس کنید. در این مرحله ، از درک مورد علاقه خود استفاده نمایید و اتاق غذاخوری رویاهای خود را داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر سبک کلاسیک را دوست دارید ، ست ناهارخوری کلاسیک چوبی ممکن است برای شما ایده آل باشد. اگر مجذوب ایده های مد روز هستید ، ست ناهارخوری را انتخاب کنید که با خطوط مدرن خود متمایز باشد. بنابراین ، می توانید با طراحی لوکس دکوراسیون اتاق غذاخوری تفاوت ایجاد کنید. از طرفی می توانید سبک های مختلف دکوراسیون را با هم ترکیب کرده و ظرافت چشم نوازی درست نمایید.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

مبلمان شیک و کاربردی

یکی از مهم ترین جزئیاتی که در ایجاد دکوراسیون اتاق غذاخوری باید در نظر گرفت ، شامل مبلمان شیک و کاربردی است. مبلمانی که در آن فقط طراحی یا راحتی در خط مقدم است ممکن است شما را راضی نکند. بنابراین ، توصیه می کنیم محصولاتی را انتخاب کنید که از مواد با کیفیت ساخته شده باشند ، راحت بوده و حس زیبایی شناسی شما را به خود جلب کنند.

به خصوص در انتخاب میز و صندلی باید با دقت فکر کنید. به طوری که مهم ترین مبلمانی که دکوراسیون اتاق غذاخوری را تکمیل می کند ، میز و صندلی ناهارخوری خواهد بود. علاوه بر این ، مدل های کمد و کنسول از جمله قطعاتی هستند که به دکوراسیون ظرافت خواهند بخشید. در این مسیر می توانید با وسایل تزیینی ، لیوان های چینی و شیشه ای دکوراسیونی مجلل ایجاد کنید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، هنگام دکوراسیون اتاق غذاخوری نباید از میز آرایی چشم نواز غافل شوید. بنابراین ، به بهترین شکل احترام خود را به مهمانان خود نشان دهید و فضایی باشکوه داشته باشید.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

توجه به قرار دادن مبلمان

هنگام قرار دادن مبلمان در اتاق غذاخوری باید به وسعت محوطه توجه کنید. در این مرحله از دکوراسیون اتاق غذاخوری ، هنگام قرار دادن مبلمان خود ، باید از بزرگ ترین قطعات شروع کنید و کوچک ترین قطعات را به درستی قرار دهید.

به عنوان مثال ، می توانید بقیه وسایل را از میز ناهار خوری شروع کنید. میز ناهارخوری خود را در وسط یا کنار پنجره قرار دهید. بنابراین می توانید از یک اتاق ناهار خوری روشن و جادار لذت ببرید.

نکته دیگری که در چیدمان مبلمان باید به آن توجه کنید محل قرارگیری کمد است. کمد را باید طوری قرار دهید که با میز ناهارخوری هماهنگ به نظر برسد. برای مثال می توانید کمد را در راستای میز ناهارخوری قرار دهید.

به تطابق رنگ توجه کنید

وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق غذاخوری می شود ، انتخاب رنگ و هماهنگی رنگ ها با یکدیگر اهمیت فوق العاده ای دارد. به خصوص رنگ های روشن از پرطرفدارترین رنگ ها در این دکوراسیون هستند. دلیل اصلی این امر ایجاد یک فضای جادار است. با این حال می توانید از رنگ های مختلف در دکوراسیون اتاق غذاخوری استفاده کنید. به عنوان مثال ، روی رنگ قرمز تمرکز نمایید. بنابراین از ویژگی اشتها آور این رنگ بهره مند می شوید.

هنگام ایجاد دکوراسیون اتاق غذاخوری ، باید به هارمونی رنگ نیز توجه کنید. در غیر این صورت ، ممکن است از نظر زیبایی شناسی دکوراسیون ناخوشایندی داشته باشید. برای اطمینان از هماهنگی رنگ می توانید از چرخه رنگ کمک بگیرید.

اگر اتاق غذاخوری بژ دارید ، یک میز ناهار خوری چوبی تیره قرار دهید. در این مرحله ، ست ناهارخوری می تواند دکوراسیون اتاق ناهارخوری شما را با رنگ پیچیده چوب تکمیل کند. علاوه بر این به کنسول در اتاق غذاخوری به عنوان ست اهمیت بدهید.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

محصولات روشنایی را برجسته کنید

آباژورهای ایستاده ، لوستر و شمع از ملزومات دکوراسیون اتاق غذاخوری هستند تا فضایی مجلل به محیط ببخشند. یک لوستر زیبا که در مرکز میز ناهارخوری قرار می دهید ، اتاق غذاخوری شما را روشن تر و زیباتر می سازد. باز هم یک مدل آباژور کنار سالنی شیک که در کنار کنسول قرار می دهید به شما کمک می کند تا فضای مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

علاوه بر اینها باید مراقب باشید که نوری که برای دکوراسیون اتاق غذاخوری انتخاب می کنید زرد باشد. زیرا نور زرد اثر آرامش بخش دارد. بنابراین ، به یک وعده عصرانه بسیار آرام تر کمک می کند.

لیست خرید 40 مدل دستگاه اسپرسوساز نسپرسو کاربردی و با کیفیت + قیمت عالی

از نقاشی های شیک استفاده نمایید

سبک هنری مورد علاقه خود را به دیوارهای اتاق بیاورید و به دکوراسیون اتاق غذاخوری سبک ببخشید. بر همین اساس می توانید تابلویی را که انتخاب کرده اید به دیوار پشت کنسول آویزان کنید. با این حال ، توصیه می کنیم میز را طوری قرار دهید که در مرکز کنسول قرار گیرد. بنابراین ، یک نقطه کانونی دلپذیر ایجاد کرده و حس لوکس بودن خود را تقویت سازید.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

از قدرت آینه ایجاد کنید

آینه ها قطعات بسیار مفیدی هستند که به شما در ایجاد توهم کمک می کنند. آینه هایی که به ویژه برای اتاق های غذاخوری کوچک جلوه ای عالی ایجاد می کنند ، محیط را وسیع تر و بزرگ تر از آنچه هست جلوه می دهند. برای این کار نگاهی به مدل های آینه کنسول بیندازید و از قدرت فوق العاده آینه بهره ببرید.

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

به استفاده از فرش توجه نمایید

هنگام ایجاد دکوراسیون اتاق غذاخوری به استفاده از فرش اهمیت دهید. در این مسیر می توانید فرش خود را به روش های مختلف انتخاب کنید. فرش خود را مستقیماً زیر میز ناهارخوری و یا بین کنسول و میز قرار دهید.

دقت کنید که برش فرش با میز ناهارخوری همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال یک فرش گرد برای میز ناهارخوری انتخاب کرده و فرش مدل مربع یا مستطیل را برای میز غذاخوری مستطیلی انتخاب کنید.

تصاویر بیشتر:

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

قیمت 39 مدل همبرگر زن دستی بسیار کارآمد + خرید آسان

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

چند ایده برای دکوراسیون اتاق غذاخوری

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
lسِت مبلمان راحتی نیم دایره در اتاق نشیمن و پذیرایی ، دکوراسیون نشیمن شیک با تم رنگی روشن و مبلمان مدرن و امروزی ، راهنمای انتخاب مبلمان راحتی ، راهنمای چیدمان دکوراسیون با مبلمان راحتی نیم دایره شکل ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)