خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با ارزان ترین قیمت

یکی از پرطرفدارترین شهرها که در هر وقتی از سال، مسافران زیادی را جذب سفر به خود می‌کند، مشهد می‌باشد. اما شهر مشهد تنها موقعیت زیارتی ندارد، بلکه دارای جاذبه‌های دیدنی زیادی نیز هست. همین موضوع باعث شده تا مسافران فراوانی از هر کجای کشور و تهران، روانه زیارت و دیدن جاذبه‌های مشهد شوند. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد بلیط هواپیما تهران مشهد و نحوه رزرو به صورت آن‌لاین، توضیحاتی ارائه دهیم.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با ارزان ترین قیمت

بلیط هواپیما تهران مشهد

پرواز تهران به مشهد و یا بالعکس، جزء یکی از پر ترددترین مسیرهای هوایی محسوب می‌شود که به‌طور معمول، هر روز در هفته و از صبح تا شب، هر چند ساعت یک‌بار انجام می‌شود.  راجع به مسافتی که هواپیما طی می‌کند، باید گفت که 741 کیلومتر است که در یک ساعت بیست‌وپنج دقیقه سپری می‌شود.

فرودگاه مشهد، جزء یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور و  بین‌المللی محسوب می‌شود که شهید هاشمی نژاد مشهد نام اصلی آن می‌باشد. این فرودگاه به دلیل جابه‌جایی مسافرهای ایرانی و خارجی، با امکانات زیادی ساخته شده است و هر روز به امکانات آن افزوده می‌شود. یکی از این امکانات، پارکینگ طبقاتی می‌باشد که در این پارکینگ، چیزی حدود هزار خودرو جای می‌گیرد و یا جت‌وی  که جایگزین اتوبوس شده تا  مسافران را به‎‌راحتی  از خروجی سالن تا درب هواپیما انتقال ‌دهد.

این فرودگاه از مسیر ارتباطی مترو نیز بهره برده است و یا دارای پهنای باند اینترنت قوی رایگان می‌باشد که از امکانات مهم فرودگاه به شمار می‌آید. البته از سایر امکانات فرودگاه‌های دیگر مانند بسته‌بندی بار، بانک، رستوران، فروشگاه و غیره نیز بی‌بهره نمانده است. به دلیل آن‌که  فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بین‌المللی است و روزانه میلیون‌ها مسافر را جابه‌جا می‌کند، از ترمینال‌های زیادی تشکیل شده است تا با تداخل مسافر روبه‌رو نشود.

اما فرودگاه تهران با نام مهرآباد شناخته شده است و یکی از قدیمی‌ و بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌آید. به دلیل آن‌که تمام مسافران تهران و یا اطراف تهران از این فرودگاه جابه‌جا می‌شوند، از امکاناتی مانند پارکینگ سرپوشیده و سرباز، ترمینال‌های متعدد و غیره تشکیل شده است.

چه شرکت‌هایی پرواز مشهد دارند؟

شرکت‌های هواپیمایی زیادی هستند که بلیط هواپیما تهران مشهد را به فروش می‌رسانند. این شرکت‌ها عبارتند از

  • ایران‌ایر
  • ماهان
  • تابان
  • کاسپین
  • ایران‌ایر تور
  • آسمان
  • آتا
  • وارش
  • زاگرس
  • سپهران
  • معراج
  • قشم ایر

البته لازم به ذکر است که برخی از اسامی این شرکت‌ها، برای رزرو بلیط هواپیما از سایر شهرهای دیگر به سمت مشهد نیز فعالیت انجام می‌دهند.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با ارزان ترین قیمت

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان مشهد بخریم؟

به دلیل موقعیت زیارتی، سفر به مشهد در تمام فصول طرفداران خودش را دارد. اما مسلماً قیمت‌ها یکسان نمی‌باشد و در برخی از زمان سال خرید بلیط هواپیما مشهد،  با قیمت گران و یا بالعکس صورت می‌گیرد.  اگر در دسته افرادی قرار گرفته‌اید که برای شما موقعیت فصلی و قیمتی حرف اول را می‌زند.  باید گفت که در نوروز، ایام تابستان و یا تعطیلات چند روزه رسمی، به دنبال خرید بلیط با قیمتی ارزان و مناسب نباشید، به دلیل آن‌که فصل پیک سفر به مشهد محسوب می‌شود.

اما به دلیل هوای سرد و سوزناک در فصل پاییز، زمستان مشهد و یا خرداد ماه  به دلیل فصل امتحانات، رزرو بلیط هواپیما با بهترین و ارزان‌ترین قیمت صورت می‌گیرد که می‌توانید خرید خود را انجام دهید. یادآوری این نکته نیز لازم است که رزرو هتل مشهد نیز همانند بلیط می‌باشد. این بدان معنا است که  در فصل پیک سال هتل مشهد با قیمت ارزان و مناسب پیدا نمی‌شود. در صورتی که همان هتل مورد نظر  را  در ایام غیره پیک با قیمتی ارزان‌تر می‌توان رزرو کرد.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد با ارزان ترین قیمت

خرید بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل با رادار361

اکنون که در مورد سفر به مشهد با هواپیما صحبت شد. تصور کنید، تصمیم به سفر دارید که به قسمت مهم و اصلی آن، می‌رسید. در این مورد باید گفت که اگر در گوگل به سراغ خرید بلیط هواپیما مشهد می‌روید،  سخت در اشتباه هستید. به دلیل آن‌که بی‌شک، گوگل سایت‌های اینترنتی زیادی را به نمایش می‌گذارد که رفتن به هر کدام از این سایت‌ها و گشتن بلیط، انرژی و زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

به طوری‌که ساعت‌ها زمان خود را صرف پیدا کردن بلیط با قیمت مناسب می‌کنید و ممکن است، سرانجام خرید با قیمت مناسب صورت نگیرد. حال رادار361 به کمک شما آمده است تا یکی یکی وارد سایت‌های اینترنتی نشوید و راحت، رزرو بلیط هواپیما را از این سایت  انجام دهید. اما رادار361  از یک متاسرچ قوی بهره برده است که باعث می‌شود، امکانات دیگری را نیز در اختیار مسافر قرار دهد.

یکی از این امکانات، خرید بلیط هواپیما تهران مشهد می‌باشد که پرواز تمام شرکت‌های هواپیمایی که چارتر هستند  را با روز و ساعت دقیق ذکر کرده است. علاوه بر آن‌ در صورتی که  قیمت‌های شرکت هواپیمایی تغییری داشته باشد، این تغییر در کمتر از چند ثانیه در صفحه رادار361 به نمایش گذاشته می‌شود تا اگر  معیار قیمت، برای مسافر اهمیت داشته باشد، بر اساس قیمت انتخاب دقیق‌تری صورت گیرد.

از امکانات دیگر رادار361 که به آن حتماً باید اشاره شود، هتل مشهد می‌باشد که این سایت آن‌لاین، تمام اطلاعات هتل‌های مشهد را از چند ستاره بودن، امکانات و خدمات، موقعیت مکانی و فاصله آن با مکان‌های مهم دیگر جمع‌آوری کرده است تا مسافر بعد از رزرو بلیط به سایت‌های دیگر مراجعه نداشته باشد و در رادار هتل مورد نظر خود را سرچ و قیمت‌ سایت‌های رزرو هتل  را با هم مقایسه کند. البته یادآوری این مورد ضروری است که رادار361  فیلتر دیگری نیز طراحی کرده است و آن ارائه  تمام نظرات کاربران می‌باشد که در هتل مورد نظر  اقامت داشته‌اند تا مسافر انتخاب راحت و دقیق‌تری داشته باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟