خرید لوازم تحریرفانتزی از فروشگاه بادپرک

همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف دانش‌آموزان است، پاييز با خود شور می‌آورد و قاصدك‌ها خبر بازگشايی مدارس را در گوش کودکان نجوا می‌کنند.

در اکثر مواقع کودکان دوره‌ی دبستان در روزهای اول مدرسه به دلیل وابستگی به خانواده به مدرسه و تحصیل آن طور که باید علاقه نشان نمی‌دهند، در بعضی دانش آموزان نیز دیده شده که حجم زیاد تکالیف و مطالبی که دانش آموز برای اولین بار در مدرسه با آن مواجه شده است، دست به دست هم می‌دهند تا علاقه‌ و رغبتی برای رفتن به مدرسه وجود نداشته باشد.

برای حل این مشکلات و علاقه‌مند کردن کودکان به کسب علم، بهترین کار ایجاد انگیزه و نشاط متناسب با روحیه‌ی دانش آموزان است. یکی از عوامل محرکی که می‌تواند دانش آموزان را تشویق و ترغیب کند تا در مدرسه به کسب علم و دانش روی آورند و تجربه‌های ناب و سازنده‌ای را در این فضا بدست آورند، استفاده از لوازم تحریر فانتزی متناسب با سلیقه آن‌هاست.

خرید لوازم تحریرفانتزی از فروشگاه بادپرک

نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم تحریر به آن توجه کنیم

کارایی و کیفیت لوازم تحریر بسیار حائز اهمیت است اما آنچه که توجه بچه‌ها را به خود جلب می‌کند و باعث ایجاد شور و هیجان و ایجاد ذوقی آشکار در آن‌ها می‌شود، ظاهر زیبا، شیک، رنگارنگ و فاتنزی نوشت‌افزار است.

سایت لوازم تحریر بادپرک، شیک‌ترین نوشت افزار را با مناسب‌ترین قیمت‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدکننده‌های ایرانی با تنوعی خیره‌کننده در اختیار علاقه‌مندان دنیای رنگارنگ لوازم تحریر می‌گذارد که می‌توان با یک سرچ ساده هر آنچه که مورد پسند و سلیقه فرزندان است را به راحتی انتخاب و خریداری کنید‌.

نکته‌ی حائز اهمیتی که در خرید لوازم تحریر فانتزی از سایت بادپرک می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از نوشت افزاری است که علاوه بر ویژگی‌های مثبت بصری به لحاظ فرهنگی و دینی نیز با ریشه‌های ایرانی و مذهبی ما مطابقت داشته باشد.

لیست لوازم تحریر فانتزی

ما در این قسمت از مقاله به معرفی ضروری ترین لوازم تحریر فانتزی و مهم ترین نکات مربوط به هر کدام پرداخته ایم.

۱. پوشه فانتزی

یکی از جذاب ترین لوازم تحریر فانتزی پوشه دکمه‌دار فانتزی با طرح‌ها و رنگ‌های زیباست که باعث می‌شود دانش‌آموزان از سنین پایین دسته‌بندی و نظم‌دهی مطالب و برگه‌ها را به صورت غیر مستقیم آموزش بیینند.

۲. دفتر نقاشی فانتزی

دوام و استحکام دفترنقاشی به این دلیل که گنجینه‌ای از آثار هنری خلق شده توسط کودکان و نوجوانان را در خود جای می‌دهد بسیار حائز اهمیت است، همچنین کیفیت برگه‌ها نیز مسئله‌ی بسیار مهمی است که کاملا سفید و بدون رگه و ناخالصی باشد تا زیبایی نقاشی بچه‌ها در آن‌ها به یادگار باقی بماند.

۳. لاک غلط‌‌ گیر فانتزی

در سه‌ساله‌ی دوم دبستان که کودکان به مرور خودکار به دست می‌شوند لاک غلط گیر به یکی از پرکاربردترین لوازم تحریر فانتزی تبدیل می‌شود. برخی دانش آموزان لاک غلط‌گیر نواری را به خاطر سرعت خشک شدن و برخی لاک غلط‌گیر قلمی  را به خاطر نوک ظریفش بیشتر می‌پسندند.

خرید لوازم تحریرفانتزی از فروشگاه بادپرک

۴. چسب نواری فانتزی

چسب نواری فانتزی وسیله‌ای با کاربرد چند جانبه است که هم خاصیت چسبندگی دارد و هم جنبه‌ی تزیینی دارد. انواع چسب نواری رنگی فانتزی با پهنای متفاوت و رنگ‌های متنوع موجود است که می‌توان از آن‌ها برای زیباتر کردن تکالیف، کاردستی‌ها و روزنامه‌های دیواری استفاده کرد.

۵. کیف فانتزی

کوله پشتی یکی از پرکاربرد‌ترین وسایلی است که در دوران مدرسه استفاده می‌شود و دانش آموزان هر روز آن را همراه خود جابه جا می‌کنند، پس حتما لازم است که کیف یا کوله پشتی مطابق استاندارد‌ها طراحی شود، تا آسیبی به بدن کودک وارد نشود.

کوله پشتی مدرسه فانتزی فضای بیشتری نسبت به کیف دستی دارد و از آنجا که با دو بند بر دوش انداخته می‌شود، حمل آن برای کودکان دبستانی آسان‌تر است و فشار کمتری به بدن وارد می‌کند.

 ۶. جامدادی‌ فانتزی

با توجه به مقطع تحصیلی دانش‌آموزان می‌توان از جامدادی‌هایی با طرح‌های مختلفی استفاده کرد، به صورت کلی جامدادی به دلیل بیشترین ارتباط با دست و سطوح لازم است حتما قابل شست و شو باشد، نوع دوخت و درزهای جامدادی‌های پارچه‌ای نیز باید محکم باشد تا نوک نوشت‌افزارهایی مثل مداد و اتود که تیز هستند پارچه جامدادی را پاره نکند.

خرید لوازم تحریرفانتزی از فروشگاه بادپرک

۷. پاک‌کن‌ فانتزی

از اولین شروط لازم برای نشان دادان کارایی یک پاک کن خوب، قدرت پاک کردن آن بدون ماندن رد مداد و یا آسیب به کاغذ است، اما آنچه که توجه بچه‌ها را به خود جلب می‌کند، ظاهر زیبا، شیک، رنگارنگ و فانتزی پاک‌کن‌ها است.

۸. تخته شاسی فانتزی

تخته شاسی کمک می‌کند در جایی که میز وجود ندارد برای نگارش و نقاشی محدودیتی وجود نداشته باشد و به راحتی کاغذها به صورت منسجم نگه داشته شوند، گیره‌ی تخته شاسی بسیار محکم است و کمک می‌کند تا برگه‌ها از لای آن سر نخورند.

۹. خودکار فانتزی

رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش خودکار‌های فانتزی به کلمات جان می‌بخشند و باعث ایجاد تنوع و زیبایی در متن‌ها و تکالیف دانش آموزان می‌شوند، این نوع از خودکار‌ها متن‌هارا از یکنواختی درمی‌آورند و خستگی بچه‌ها را هنگام نوشتن تکالیف کم می‌کنند. ماندگاری خوب جوهر خودکارها و عدم پخش شدن رنگ آن‌ها همگی می‌توانند عامل جذابیتی برای استفاده طولانی مدت از آن‌ها باشد.

۱۰. مداد فانتزی

مداد از پرکاربردترین نوشت افزارها خصوصا در دوران ابتدایی‌ تحصیل است.

نوعی دیگر از مداد، اتود‌های فانتزی است که ساختاری متفاوت از مدادهای کلاسیک دارند. نوک نازک اتودها باعث می‌شود دست خط زیبا‌تر و ظریف‌تر دیده شود به همین علت این مدل از مداد‌های فانتزی همیشه بین دانش آموزان پرطرفدار هستند.

۱۱. دفترچه یادداشت فانتزی

از دوست‌داشتنی‌ترین نوشت افزارها در سرزمین رنگارنگ لوازم تحریر فانتزی، دفترچه یادداشت فانتزی است. طرح‌های دفترچه یادداشت آن‌قدر متنوع و جذاب است که هیچ سلیقه‌ای را دست خالی برنمی‌گرداند. این‌ دفترچه‌ها بهترین وسیله برای چک‌لیست‌ها، لیست خرید، لیست کارهایی که باید انجام شوند و به طور کلی بهترین وسیله برای ثبت برنامه‌ریزی‌ها هستند.

۱۲. تراش فانتزی

مدادتراش برای دانش‌آموزان سال‌های ابتدایی تحصیل، بسیار پر کاربرد است، چراکه تمام تکالیفشان را با مداد انجام می‌دهند.

از جمله مزیت‌های خرید تراش‌های رومیزی فانتزی برای دانش‌آموزان نیز عمر و دوام این وسیله است که به خاطر سایز بزرگشان به این آسانی‌ها گم نمی‌شوند و تیغه‌های باکیفیت آن تا مدت‌ها برای بچه‌ها کار می‌کند.

خرید لوازم تحریرفانتزی از فروشگاه بادپرک

۱۳. دفتر فانتزی

دقت برای خرید دفتر مناسب با سلیقه‌ی نوجوان و کودکان بسیار مهم است، توصیه می‌شود والدین دفترهایی با طرح‌ها و نقش‌هایی ایرانی و اسلامی مطابق با فرهنگ ایرانی برای فرزندان خود تهیه کنند و در کنار توجه به ظاهر مطلوب و مناسب دفاتر به کیفیت دفتر‌های فانتزی و طرح‌های روی جلد نیز دقت کافی را داشته باشند، چراکه این دفترها به صورت روزانه مورد استفاده دانش آموزان قرار می‌گیرند و در صورت نامرغوب بودن جنس‌ دفتر و طرح آن باعث ایجاد دل‌زدگی و نارضایتی در دانش‌آموز می‌شود.

۱۴. کلاسور فانتزی

کلاسورها به دلیل امکان کم و زیاد کردن برگه‌ها بسیار پرطرفدار هستند.

کلاسور‌ها برای مقاطع بالاتر مدرسه و نیز برای دانشجویان بیشترین کاربرد را دارد. طرح‌های دفتر کلاسوری آنقدر گوناگونی دارند که می‌توانند سلیقه‌های گوناگون را پاسخ دهد.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا نکاتی کلی در زمینه انتخاب لوازم تحریر بیان کردیم. سپس با تهیه لیستی ازضروری ترین لوازم تحریر فانتزی سعی کردیم به شما در انتخاب و خرید برای فرزندانتان یاری برسانیم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟