جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

چه در حال ارسال مواد غذایی باشید و یا کفش و جواهرات، تاکتیک های بسته بندی شما باید متناسب با محصول باشد. بیشتر کالاهای فاسد شدنی باید خنک نگه داشته شوند، اقلام جعبه‌دار باید ایمن نگهداری شوند، و وقتی صحبت از حمل و نقل جواهرات به میان می‌آید، باید آن ها را پنهان نگه داشت. استفاده از جعبه آماده، چاپ روبان و ساک دستی آماده هر سه کار شما را برای بسته بندی محصولاتتان راحت می کند. در ادامه نکات مهمی وجود دارد که برای بسته بندی ایمن جواهرات به آن ها نیاز دارید.

برای بسته بندی جواهرات به چه چیزهایی نیاز خواهید داشت؟

  • جعبه آماده
  • کاغذ پوستی
  • کیسه پارچه ای
  • کارت تشکر یا تگ آویز
  • ساک دستی آماده
  • چاپ روبان

اگر با دقت جواهرات را ارسال نکنید، ممکن است مشکلاتی برای آن ها ایجاد شود. چه کسی می‌خواهد یک مجموعه گوشواره خراشیده استفاده کند؟ قبل از اینکه آن قطعات را در یک جعبه آماده بسته بندی کنید، آن ها را ایمن کنید تا جواهرات را از برخورد با کناره جعبه یا اتفاقات بدتر، نجات دهید.

اقلام جواهرات را در مقداری پنبه یا کاغذ پوستی بپیچید و آن ها را در یک کیسه پارچه ای قرار دهید. این کار باعث می شود در طول جابجایی، آن ها را مهار و ثابت نگه دارد. هنگامی که همه چیز آماده شد، آن ها را داخل یک جعبه آماده با اندازه مناسب، قرار داده و جعبه را درون یک ساکک دستی کاغذی زیبا قرار دهید.

یک جعبه انتخاب کنید

اینجا جایی است که شما هزینه های کم را در برابر امنیت بسته بندی می سنجید. از انواع جعبه آماده محکم و زیبا می توانید برای حمل آن ها استفاده نمایید. هنگام حمل جواهرات، جعبه های آماده ای که انتخاب می کنید، باید امنیت آن ها را تضمین کنند. می توانید از جعبه های هاردباکس نیز استفاده نمایید.

کاغذ پوستی سفارشی خود را انتخاب کنید

جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

استفاده از کاغذ پوستی، اغلب انتخاب مقرون به صرفه تری است. آن ها به اندازه یک جعبه موجدار محافظ هستند. کاغذ پوستی سفارشی همچنین برای ایجاد یک تجربه جعبه گشایی عالی است.

برای مشاهده قیمت و خرید کاغذ پوستی که از انواع آن می توان به کاغذ پوستی برای بسته بندی لباس، کاغذ پوستی آماده برای مزون، کاغذ پوستی آماده برای کفش، کاغذ پوستی آماده برای گل، کاغذ پوستی آماده برای پوشاک، کاغذ پوستی آماده برای شمع، کاغذ پوستی آماده برای لوازم تزئینی اشاره کرد، می توانید از این لینک استفاده کنید و یا با شماره با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

یک کارت تشکر یا تگ آویز اضافه کنید

به جای استفاده از جعبه مارک برای پخش آنچه در محموله است، از داخل آن به نفع خود استفاده کنید. فراموش نکنید که یک کارت تشکر یا تگ آویز را در داخل آن قرار دهید. به ما اعتماد کنید، مشتریان شما از این صلاحدید قدردانی خواهند کرد و حتی بیشتر، از باز کردن سفارش خود، لذت خواهند برد.

کیسه پارچه ای زیبایی را تهیه نمایید

جواهرات خود را داخل یک کیسه پارچه ای شیک بگذارید. برندهای معروف و معتبر جواهرات همیشه از کیسه های مخمل نرم و زیبا ککه لوگو خود را روی آن چاپ کرده اند، استفاده می کنند. این کار جذابیت بصری بیشتری به بسته بندی شما می بخشد.

یک ساک دستی آماده زیبا سفارش دهید

جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

اکنون که همه ی موارد لازم را تهیه نموده اید، در نهایت باید آن را در داخل یک ساک دستی زیبا ارسال کرده و یا به مشتری تحویل دهید. ساک دستی تکمیل کننده بستهه بندی شماست. حمل آن ها را راحت تر کرده و بار دیگر حرفه ای بودن برند شما را به مشتری نشان می دهد. زمانی گه لوگو و نام تجاری خود را به چاپ طلاکوب روی آن اعمال می کنید، نام برند شما برجسته شده و در نگاه مشتریان خودنمایی می کند. این ساک دستی آماده تا مدت ها توسط مشتری شما استفاده می شود و برند شما را تداعی می کند.

چه بسته بندی برای جواهرات بهتر است؟

جعبه های هدیه جواهرات احتمالاً محبوب ترین نوع لوازم بسته بندی جواهرات هستند. اینها در طیف وسیعی از سبک ها، رنگ ها و مواد موجود هستند. شما می توانید جعبه جواهرات پر شده از پنبه، جعبه جواهرات کرافت یا حتی جعبه جواهرات چوبی را خریداری کنید.

مانند هر محصولی که برای تحویل ارسال می شود، حمل و نقل جواهرات برای انجام درست آن نیاز به برنامه ریزی کمی دارد. خوشبختانه، با توجه به اینکه چقدر به خلاقیت ها و مشتریان خود اختصاص داده اید، انجام موثر آن، کار دشواری نخواهد بود. و هنگامی که آن جعبه را باز کنند، کار سخت شما مانند یک الماس بسته بندی درخشان خواهد شد.

جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

جعبه جواهرات آماده 50 عددی از کجا بخرم؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آمادهرا پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد. حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟