آموزش پرکردن فرم ثبت نام وام ازدواج

این روز‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی، تورم و سنگین بودن هزینه‌های زندگی بسیاری از جوانانی که قصد تشکیل خانواده و ازدواج را دارند با مشکلات مالی بسیار زیادی روبه‌رو هستند. این موضوع، نگرانی جوامع مختلف را افزایش داده چراکه یکی از دلایل مهم کاهش آمار ازدواج و بالا رفتن طلاق‌ها همین مسئله است.

به همین دلیل، در سراسر دنیا اقدامات مختلفی برای آسان‌تر کردن شرایط ازدواج و شروع زندگی انجام ‌می‌شود. یکی از این کمک‌ها، اختصاص وام به افرادی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند. باتوجه به اینکه دریافت این وام شرایط مشخصی دارد، در ادامه به‌طور‌کامل مراحل پرکردن ثبت نام وام ازدواج را بررسی خواهیم کرد.

برای ثبت نام فوری وام ازدواج با شماره 02191090049 تماس حاصل فرمایید

آموزش پرکردن فرم ثبت نام وام ازدواج

شرایط ثبت نام وام ازدواج

اولین شرط ثبت درخواست برای گرفتن وام ازدواج، عقد رسمی و دفتری است. البته اگر تابع ادیان دیگری هستید، هر مدرکی که نشان‌دهنده ازدواج شما باشد و توسط مرکز اقلیت‌های جمهوری اسلامی ایران تایید شود، می‌تواند به عنوان جایگزین سند ازدواج استفاده شود.

دارا بودن کارت ملی جمهوری اسلامی ایران که نشانه تابعیت شماست نیز از شرایط بدیهی برای ثبت درخواست وام است. اگر زوج ایرانی هستید اما خارج از کشور زندگی می‌کنید نیز می‌توانید با به تایید رساندن گواهی ازدواج خود در سفارت جمهوری اسلامی ایران کشور محل سکونت‌تان، برای وام ازدواج درخواست دهید.

توجه داشته باشید که هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند برای این وام درخواست دهد. بنابراین در ازدواج مجدد نمی‌توانید وامی دریافت کنید. داشتن یک ضامن معتبر برای هر یک از زوجین که مورد تایید بانک باشد نیز یکی از شرایطی است که باید آن را داشته باشید.

مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج

به صورت کلی برای وام ازدواج به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • اصل و کپی عقد نامه یا سند ازدواج
  • کدپستی و آدرس کامل محل سکونت
  • اصل و کپی شناسنامه تمام صفحات هر یک از زوجین
  • کد رهگیری ثبت نام اینترنتی
  • کپی کارت ملی و شناسنامه ضامن

بهتر است قبل از شروع روند ثبت نام و درخواست برای وام خود، تمامی مدارک را آماده داشته باشید تا بتوانید سریع‌تر مراحل مختلف را پیش ببرید.

مراحل پرکردن فرم ثبت نام وام ازدواج

اولین مرحله دریافت وام ازدواج براساس سایت بانک مرکزی، ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری از طریق سامانه ve.cbi.ir می‌باشد.

برای ثبت نام وام ازدواج 1402 پس از ورود به سایت باید بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید. سپس به دقت تمامی موارد مختلف فرم ثبت نام را با اطلاعات درست و دقیق پر کنید. در این فرم فیلدهایی مثل شماره ملی، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه و آدرس محل سکونت خود را باید به دقت وارد کنید. قبل از شروع وارد کردن اطلاعات در بخش‌های مشخص شده، به اتصال اینترنت خود دقت کنید که سرعت مناسبی داشته باشد همچنین از هیچ فیلترشکنی برای انجام مراحل استفاده نکنید. توجه به این موارد روند انجام پرکردن اطلاعات را سرعت می‌بخشد.

در نهایت، پس از وارد کردن تمامی اطلاعات، یک کد رهگیری ده رقمی خواهید داشت که در تمامی مراحل پس از ثبت نام به آن احتیاج دارید. پس باید حتما آن را در جایی ذخیره داشته باشید.

پیگیری وضعیت وام ازدواج

پس از اینکه مرحله اولیه ثبت نام را طی کردید، باید از طریق گزینه وضعیت وام در صفحه اول وبسایت (ve.cbi.ir ) پیگیر مرحله بعدی دریافت وام خود باشید. در این صفحه، بعد از مدتی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید به بانک برای انجام مراحل حضوری مراجعه کنید یا خیر. بعد از تایید این مرحله، به صورت حضوری به بانک و شعبه مشخص شده بروید تا ادامه پیگیری‌های دریافت وام را انجام دهید.

ثبت نام وام ازدواج با مجموعه کندو

احتمالا شما هم تا به حال درباره مشکلات دریافت وام ازدواج مانند طولانی شدن مدت زمان انتظار، دریافت نکردن وام در شعبه مدنظر، ارسال بسیار دیر کد رهگیری و… نمونه‌های بسیاری را شنیده‌اید. برای بسیاری از زوج‌ها اینکه بتوانند در مدت زمان کوتاه و شعبه دلخواه خود وام را دریافت کنند الویت بسیار بالایی دارد اما نمی‌خواهند خودشان درگیر پروسه پیچیده پیگیری وام شوند.

خبر خوب این است که شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی تمامی این مراحل را به تیم ما بسپارید. مجموعه ما با ۵ سال سابقه موفق در زمینه دریافت وام ازدواج، می‌تواند از مرحله ثبت نام اولیه تا دریافت وام در شعبه مدنظرتان همراه شما باشد.

ما پشتیبانی رایگان و کاملی را از ساعت ۹ تا ۱۹ برای پیگیری کامل وضعیت و مراحل مختلف وام در اختیارتان خواهیم گذاشت که به شما این امکان را می‌دهد تا همه سوالاتتان را در زمان دلخواه از ما بپرسید.

مراحل مختلف پیگیری از طرف ما به وسیله پیامک برای شما ارسال خواهد شد تا خیال‌تان از بابت انجام آنها، راحت باشد. تمام تلاش ما بر این است که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام خود را در بانک دلخواه خود دریافت کنید.

برای دیدن توضیحات کامل و خدمات ما، همچنین نظرات افرادی که قبلا از طریق مجموعه کندو برای دریافت وام ازدواج اقدام کرده‌اند، می‌توانید به وب‌سایت مجموعه کندو مراجعه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟