خرید و قیمت سایبان پارچه ای و سایبان کالسکه ای

معرفی سایبان پارچه ای

سایبان پارچه‌ای یکی از روش‌های قدیمی و کهن برای محافظت در برابر شرایط بد آب و هوایی می‌باشد. نوع پارچه سایبان، برای حفاظت ایده‌آل در برابر تابش نور خورشید، باران و … بسیار مهم است؛ بنابراین باید در انتخاب آن دقت کنیم. استفاده از جنس مرغوب، کمک می‌کند که پنجره‌ها، در‌ها، تراس‌ها، آلاچیق‌ها در شرایط جوی مختلف، دارای حفاظ مناسبی باشند. پارچه سایبان نقش مهمی در چشم‌نوازی و جذاب کردن فضا‌ی اطراف ایفا می‌کند و در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سایبان‌های مختلف بسیاری، تولید و طراحی شده‌‌ است. در هر منطقه با آب و هوای مخصوص به خود، سایبان ویژه‌ای استفاده می‌شود. استفاده از سیستم باز و بسته شدن خودکار سایبان، در شرایط آب و هوایی، باعث سهولت در کاربرد این وسیله شده است.

ویژگی های مهم سایبان پارچه‌ای

سایبان پارچه‌ای با کاربردهای مختلف مخصوص به خود، مزیت‌های فراوانی دارد. حفاظت در مقابل اشعه‌های مضر خورشید، بارش باران، ورود سرما و …، بیشترین مزیت استفاده از سایبان پارچه‌ای است که توجه اکثر افراد را برای بکار بردن در تراس، بالکن خانه‌ها و مغازه‌ها، به خود جلب کرده ‌است. برای خرید سایبان پارچه ای خوب و با کیفیت، بهتر است به نکات اساسی دقت کنیم. یک سایبان پارچه‌ای باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • مناسب تمام شرایط آب و هوایی
  • مقاوم در برابر اشعه‌های مضر خورشید و آفتاب سوختگی
  • دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع
  • مقاوم در برابر قارچ و کپک
  • و …

سایبان پارچه‌ای، بر اساس طرح، رنگ و نقش، انواع متفاوتی دارد. پارچه‌های سایبان پارچه‌ای‌، بسته به منطقه مورد استفاده، در مدل‌های پارچه اکریلیک، پارچه پلی استر، پارچه پی وی سی، پارچه چتری و … وجود دارند. با سفارش مشتریان، پارچه‌های مخصوصی در سایه‌پوش‌ها برای محافظت بهتر و بیشتر در برابر شرایط جوی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی پارچه‌های سایبان نیز در انتخاب آن‌ها موثر است. جنس مناسب، دوام بالا، کیفیت مطلوب، ضخیم و سخت بودن، دوام رنگ و طرح آن‌ها از موارد استاندارد در تهیه و مصرف این نمونه سایبان است. در مقابل تنوع و ویژگی‌های مناطق جغرافیایی، انواع متفاوتی از سایبان وجود دارند.

خرید و قیمت سایبان پارچه ای و سایبان کالسکه ای

خرید و سفارش انواع سایبان پارچه ای با بهترین قیمت در دجی سایبان

ویژگی‌های پارچه‌های سایبان به دلیل ساختار متفاوت، با یکدیگر فرق دارند. کیفیت و دوام بالا برای دو نوع پارچه‌ی مورد استفاده همچون اکریلیک و پلی استر، با یکدیگر یکسان است و طرفداران مخصوص به خود را دارند. به خاطر همین انتخاب دو پارچه اکریلیک و پلی استر، در بین سایر پارچه‌ها، ترجیح داده می‌شوند.

بلک ‌اوت یکی دیگر از انواع پارچه‌‌های سایبان ریلی است که با جنس فوم و ساختار کربنی، مورد مصرف قرار می‌گیرد. کربن موجود در آن موجب حفظ گرمای خورشید و حرارت می‌شود و محیط خنکی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این مکانیسم موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌های برق، آب و گاز می‌گردد. سایبان‌هایی که از پارچه مخصوص تولید شده‌اند، جلوی تابش نور آفتاب را نمی‌گیرند و می‌توانند موجب کاهش هزینه تهویه هوا تا 25 درصد شوند. این سایه‌پوش‌ می‌تواند موجب کاهش 65 درصدی حرارت آفتاب در پنجره‌های جنوبی شود. سایبان‌ بلک اوت امکان کاهش حرارت و اشعه‌های مضر خورشید را تا حدود 77 درصد برای پنجره‌های رو به غرب دارد. چنانچه هنوز سوالی در مورد انتخاب، خرید و قیمت سایبان دارید حتما با دیجی سایبان تماس بگیرید: https://digisayban.ir

موارد استفاده از سایبان پارچه‌ای

استفاده از سایبان بر اساس منطقه مورد نظر، نوع پارچه خاصی را می‌طلبد. نوع پارچه‌های استفاده شده برای سایبان‌ها در بازار‌ها، فروشگاه‌ها، باغ‌های فضای باز، رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و در مکان‌هایی که نیاز به حفاظت محصولات در برابر اشعه‌های خورشید و قطرات باران و … را دارند، با یکدیگر متفاوت هستند. استفاده از سایبان در بیشتر مواقع آزاد است و نیازی به اخذ مجوز از سازمان‌ خاصی ندارد. مدل‌های چادری شکل که برای محافظت از محصولات غذایی و زینتی وجود دارند، در فضای آزاد، وسایل نقلیه یا محصولات بسته بندی شده در جعبه که توسط ماشین‌های حمل و نقل جابه‌جا می‌شوند، نیز نوعی سایبان به شمار می‌روند. با ظهور انواع سایبان‌ها در مدل‌های مختلف بر اساس تکنولوژی‌های پیشرفته، حفاظت و زیبایی اماکن و مراکز ورزشی، هتل‌ها و … چندین برابر شده است.

معرفی سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه‌ای کهن‌ترین نوع سایبان است. سایبان کالسکه‌ای از محبوب‌ترین نوع سایبان در جامعه بشری محسوب می‌شود. این نوع سایبان تزیینی، با مدل‌های متفاوت، در برابر تابش نور خورشید از طرفین نیز قابل تنظیم است. این پوشش به عنوان حفاظ‌های زینتی در تراس‌ها و پنجره‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و … قابل نصب است و محیط لذت‌بخشی را برایتان فراهم می‌کند.

به لطف سایبان‌های کالسکه‌ای، هر زمان که برای پیاده‌روی یا لذت بردن از هوای آزاد در تراس و بالکن بروید می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید؛ حتی زمان‌هایی که شرایط جوی مناسب نیست. این سایبان در بازار‌ها، سبزی فروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، کافه‌ها، رستوران‌ها و مکانی مشابه به کار برده می‌شود. در مناطقی که به علت فضای بزرگ، سایه بیشتری را نیاز دارند، ساختار سایبان را می‌توانید تا جایی که می‌خواهید، باز و متوقف کنید. علاوه بر این، طرز استفاده از سایبان کالسکه‌ای بسیار راحت است و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد.

ویژگی ممتاز سایه‌پوشی سایبان کالسکه‌ای، ایجاد سایه از بغل و طرفین است که به آن لچکی می‌گویند و کاربرد بهینه محصول را چندین برابر می‌کند. همین ویژگی و مزیت موجب استفاده و کاربرد به عنوان سایه‌پوشی بیشتر پنجره‌ها و ورودی‌های مغازه‌ها می‌شود. ساختار سایبان کالسکه‌ای توسط لوله و مشما یا پارچه پی‌ وی سی تشکیل شده است و مقاومت آن را نسبت به سایبان‌های دیگر چندین برابر می‌کند. بازشوی کمتر، دوام بهتر، محافظت بیشتر و مقاومت بالاتر، امتیازی مناسب برای خرید سایبان کالسکه ای است. این نوع سایبان، برای آب و هوای بادی و برفی کاربردی است. اما امروزه سایبان بازویی جدید‌ترین و شیک‌ترین نوع محصول است که فضای کمتری را نسبت به سایبان کالسکه‌ای، اشغال می‌کند. این سایبان امروزه به صورت گسترده‌ای طراحی و تولید می‌شود و کاربردهای فراوانی دارد.

خرید و قیمت سایبان پارچه ای و سایبان کالسکه ای

سفارش و خرید انواع سایبان های کالسکه ای با قیمت مناسب در دجی سایبان

کاربری های مورد استفاده سایبان کالسکه ای

  • سایبان پنجره
  • سایبان مغازه
  • سایبان روف گاردن
  • سایبان حیاط
  • سایبان باغی
  • سایبان کافه

مزیت‌های سایبان کالسکه‌ای

  • مونتاژ و نصب آسان و راحت
  • وسعت بخشیدن به میدان دید
  • قیمت مقرون به صرفه
  • سیستم سایبان بی‌صدا و نرم
  • مناسب برای مقاصد تبلیغاتی

با اینکه سایبان کالسکه‌ای، قدیمی شده است اما هنوز هم در بعضی مکان‌ها، کاربری‌های مخصوص به خود را دارد. با دانستن اطلاعاتی که از این مقاله دریافت کرده‌اید، می‌توانید در انتخاب و خرید بهترین نوع، طرح و مدل سایبان کالسکه ای، موفق عمل کنید. امیدواریم با انتخاب و خرید سایبان مناسب و کاربردی برای پنجره، تراس، مغازه، فروشگاه، کافی‌ شاپ، رستوران، غذا خوری و مرکز خرید، لذت بهره‌بردن از سایه خوب و خنک را برای خود و مشتریان فراهم آورید.

1/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
1/5 - (1 امتیاز)