[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

بسیاری از اجاره نشینان به طور سالانه مجبور به اسباب کشی می‌شوند. و اسباب کشی آسان به مقوله‌ای مهم در نظر آنان تبدیل گشته است. با این حال، راهنمای اسباب کشی آسان و برخی نکات مرتبط به آن می‌تواند بسیاری از افراد و بالاخص اجاره نشینان را از نقل مکان و اسباب کشی دشوار رها سازد.

راهنمای اسباب کشی آسان؛ لازمه نقل مکان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

نقل مکان امری چالش برانگیز می‌باشد. و اسباب کشی به عنوان امر مکمل آن شناخته می‌شود. با این حال که تقریبا همه افراد از نقل مکان و به دنبال آن اسباب کشی فراری هستند، اما، این مسئله مهم ممکن است دغدغه بسیاری از اجاره نشینان در فصل تابستان باشد. امروز دیگر نقل مکان و اسباب کشی در برخی نقاط ایران و به خصوص کلان شهرها به امور عادی تبدیل شده است. و از این رو، ما سعی بر ارائه نکات در راهنمای اسباب کشی آسان داریم تا این امر را تسهیل ببخشیم.

مراحل کلی راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

نقل مکان و اسباب کشی آسان نمی‌تواند تحت عنوان امری ناگهانی صورت گیرد. بسیاری از نکات لازم است انجام پذیرد تا اسباب کشی به طور کامل پایان گیرد. راهنمای اسباب کشی آسان به طور کلی شامل مراحل مهم اعم از آماده سازی، بسته بندی، برچسب زدن و سرانجام حمل و نقل تقسیم بندی شده و انجام می‌گیرد.

ما در ادامه قصد داریم نکات جزئی‌تر را بررسی نمائیم و سعی بر ارائه راهنمای جامع پیرامون اسباب کشی آسان داریم.

خرید 34 مدل ست شیرآلات منزل مدرن فانتزی [ دارای رنگبندی ] با تخفیف

ترفندهای حرفه‌ای برای اسباب کشی بی‌دردسر

آشفتگی و بهم ریختگی می‌تواند عاملی برای سردرگمی شما باشد. خریداری نمودن کارتن‌ها و پر کردن آن‌ها به طرزی غیرهوشمندانه ممکن است خسارات اقتصادی زیادی بار بیاورد و در عین حال، شما را تحت فشار و استرس ناشی از شلوغی قرار بدهد.

برنامه ریزی کنید

برخی افراد برنامه ریز خوبی نیستند و برخی دیگر سعی بر برنامه ریزی دقیق دارند تا از بار استرس خود بکاهند. یک برنامه ریزی از سه ماه قبل قادر است تمام کارهایتان را نظم ببخشد. این موضوع نخستین مرحله از راهنمای اسباب کشی آسان است.

  • از 6 هفته قبل: از یک شرکت بارگیری کامیون اجاره کنید. آیتم‌های ضروری را اهدا کنید و یا بفروشید. به بیان ساده، دورتان را خلوت کنید!
  • از 4 هفته قبل: آدرس جدیدتان را روی همه بسته‌هایتان بچسبانید تا در صورت انتقال، دچار مشکل نشوید!
  • از 2 هفته قبل: با پست آدرس جدیدتان را هماهنگ کنید تا بسته‌های جدید اعم از روزنامه، مجلات و… به دستتان برسند. و وسایل دکوری دیوارها را جمع آوری کنید و در صورت نیاز، دیوارها را تعمیر یا رنگرزی نمائید. در صورت داشتن فرزند و یا حیوان خانگی از شرایط پیش رو برای نقل مکان آن‌ها مطمئن شوید.
  • از یک هفته قبل: اگر نقل مکانتان زمان بر است، داروهای ضروری با خود ببرید!

خرید 33 مدل فیلتر تصفیه آب [ برای انواع دستگاهها ] ارسال سریع

سریع و هوشمندانه بسته بندی کنید

وسایل غیرضروری را پیش از هر وسیله بسته بندی کنید تا هنگام اسباب کشی سردرگم نشوید. سعی کنید تمام بسته‌ها را در یک فضا و یا اتاق نگهداری کنید تا فضایتان را با شلوغی به هم ریخته نکنید. علاوه بر این، برچسب زدن روی بسته بندی‌ها جزئی از راهنمای اسباب کشی آسان می‌باشد. من باب این موضوع، دو برچسب شامل روز، اتاق وسیله مربوطه و محتوا را بر روی دو طرف جعبه بچسبانید. و از چسبانیدن برچسب روی بسته بندی خودداری نمائید!

  • تزئینات دیواری را جمع کنید

حدود یک ماه قبل از اسباب کشی تابلوها و سایر وسایل تزئینی دیواری را خارج کنید. سوراخ‌های روی دیوار را پر کنید و در صورت نیاز به رنگرزی، دیوارها را رنگ آمیزی کنید.

با این حال، نکات فوق نمی‌تواند به تنهایی شامل راهنمای اسباب کشی آسان باشد. برنامه ریزی برای قالی شویی، نظافت عمومی منزل جدید، نگهداری از فضای خارجی و سایر امور می‌توانند شامل برنامه‌های پیش از نقل مکانتان باشند. بنابراین، یک برنامه ریزی جامع قادر است روز قبل و بعد از اسباب کشیتان را منظم جلوه بدهد و کمی از استرس و فشارهایتان کم کند.

برخی نکات دیگر راهنمای اسباب کشی آسان

به حداقل رسانیدن ضایعات حین نقل مکان می‌تواند از به بار آمدن خسارات اضافی جلوگیری کند.

  • از حدود یک ماه قبل سعی به مصرف خوراکی فریزری کنید. زیرا مواد فریزری قابل انتقال به منزل جدید نخواهند بود. و حمل آن‌ها بار اضافی است.
  • آیتم‌های ریختنی را که احتمال نشتی دارند، در گالن بریزید. محصولات مایع اعم از شوینده‌ها را درون گالن بریزید و روی درشان را با چسب محکم کنید.
  • کشوها را با چسب بچسبانید تا آیتم‌های درون آن‌ها خارج نشود.
  • جعبه‌ها را بیش از حد سنگین نکنید. این موضوع ممکن است محتوای جعبه‌ها را خارج کند.

قیمت خرید 29 مدل فرش گرد فانتزی مدرن [ پذیرایی و آشپزخانه ] ارسال رایگان

در پایان، راهنمای اسباب کشی آسان شامل بسیاری از موارد است. و هر فرد بنا به تجارب شخصی خود قادر به اسباب کشی و نقل مکان می‌باشد. با این حال، نکات فوق کمک کننده امور شما خواهند بود.

تصاویر بیشتر:

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

[ 6 نکته مهم ] راهنمای اسباب کشی آسان

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
30 عکس جدید از دکوراسیون سفید مشکی ، اسباب بازی بعنوان دکور در خانه ، اسباب کشی ، ترکیب مناسب اسباب و لوازم منزل با سبک متفاوت در دکوراسیون و چیدمان ، دکورسیون جدید پاسیو ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)