چرا لوکس ویلا بهترین مرجع اجاره ویلا در متل قو است؟

متل قو جزء گرانترین شهرهای شمال کشور است که به لطف حضور یکی از گرانترنی پروژه های عمرانی، در میان مردم بسیار محبوب شده است. اما می خواهیم کمی با متل قو، تاریخچه شهر و جاهای دیدنی معروفش آشنا شویم.

چرا لوکس ویلا بهترین مرجع اجاره ویلا در متل قو است؟

تاریخچه متل قو

در زمان های قدیم، به متل قو “ساقی کلایه” می گفتند. روستایی که چندان به آن اهمیت داده نمیشد اما در اوایل دهه 50 بوده که شخصی با نام جمشید جوانشیر، بسیاری از زمین های ساقی کلایه را خریداری کرده بود و به دلیل علاقه فراوان او به طبیعت زیبای شمال، اکثر ماه های سال را در ساقی کلایه می گذراند. اما در دورانی که او مالک زمین های متل قو بود، نام منطقه به سلمان شهر تغییر پیدا کرد.

روزی جمشید جوانشیر تصمیم گرفت تا متلی را در این شهر بنا کند تا هم خود و هم گردشگران به سلمان شهر آمده و چند روزی را در یکی از سرسبزترین شهرهای شمالی کشور بگذرانند. اما روزی او در حال قدم زدن در سواحل سلمان شهر بود که خوشبختانه این اتفاق در فصل آذر و مصادف با مهاجرت قوهای مهاجر مصادف شده و با دیدن قوها در سواحل دریای خزر، تصمیم گرفت نام سلمان شهر را به متل قو تغییر دهد.

متل قو کجاست؟

متل قو در فاصله 25 کیلومتری غرب چالوس واقع شده است و اگر از تهران قصد اجاره  ویلا متل قو را دارید ، سریع ترین و بهترین راه، جاده چالوس است که 170 کیلومتر طول مسیر بوده و گردشگران هم نزدیک به 3 ساعت در راه خواهند بود اما درنظر داشته باشید به دلیل محبوبیت متل قو در میان مردم و همچنین هجوم گردشگران به جاده چالوس در ایام تعطیل، در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، این زمان 3 ساعت گاه به بیش از 4 نیز میرسد.

چرا لوکس ویلا بهترین مرجع اجاره ویلا در متل قو است؟

جاهای دیدنی متل قو

متل قو را با برج های معروفش میشناسند. برج های دوقلویی که در ابتدای خیابان معروف و همیشه شلوغ دریاگوشه قرار دارد. اما میخواهیم در ادامه برخی از بهترین جاهای دیدنی متل قو را معرفی کنیم که بازدید از آن ها، خالی از لطف نیست.

برج های عظیم زاده

بی شک، معروف ترین و بهترین جاهای دیدنی متل قو، برج های دوقلو است که به نماد شهر نیز تبدیل شده و همانطور هم که گفتیم، گرانترین پروژه عمرانی استان مازندران به حساب می آید چراکه بزرگترین تاجر فرش ایران و یکی از بنام ترین تاجران فرش در جهان، احد عظیم زاده این برج ها را ساخته است.

احد عظیم زاده شخصی است که در دوران کودکی و در سن هفت سالگی، پدرش را از دست داد و تا 14 سالگی، برای امرار معاش مجبور به قالی بافی شد و از تحصیل بازماند. اما در سن 14 سالگی احد عظیم زاده تمام سرمایه خود را در این هفت سال جمع کرد و توانست در تبریز مغازه فرش فروشی خریداری کند و امروزه، او کسی است که علاوه بر تجارت فرش، هر ساله کودکان زیادی را به سرپرستی قبول میکند تا هیچ کودکی داغ از دست دادن پدر را نداشته باشد.

برج های دوقلویی که احد عظیم زاده در متل قو ساخته است شامل لوکس ترین و بهترین مرکز خرید شمال با نام مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، یکی از بهترین هتل های مازندران و همچنین پنت هاوس های بی نظیر در طبقات بالای برج می باشد و همچنین در این برج می توانید از مدرن ترین استخر سرپوشیده با امکانات بی نظیر و همچنین زمین های چمن مصنوعی فوتبال نیز بهرمند شوید. لازم به ذکر است در ساحل اختصاصی متل قو نیز علاوه بر آلاچیق های مختلف، انواع تفریحات آبی متل قو مانند جت اسکی، قایق سواری و غیره نیز ارائه می شود. این برج های دوقولو باعث شده هرکسی که قصد اجاره ویلا در متل قو را دارد حتما یک عکس یادگاری با این برج ها بگیرد.

رستوران های معروف متل قو

همواره پیدا کردن رستورانی بی نظیر در شمال یکی از دغدغه های افرادی است که نمی خواهند در ویلای خود بر روی باربکیور، جوجه و چنجه کباب کنند. در متل قو اما، چندین رستوران وجود دارد که برای نشستن و سفارش غذا، زمان طولانی را باید منتظر باشید. معروف ترین رستوران شهر، رستوران فرزین است که در نزدیکی برج های عظیم زاده قرار دارد. این رستوران بهترین غذاهای شمالی و ایرانی را سرو می کند که شلوغ بودنش، دلیل موجهی برای کیفیت بالای غذا است اما در نظر داشته باشید قیمت غذاهای رستوران، چندان هم  ارزان نیست.

اگر هم به دنبال بهترین باغ رستوران در متل قو هستید، نگاهی به رستوران ملورین بیاندازید که کیفیت غذاهایش با رستوران فرزین تا حدودی برابری می کند و مناسب خانواده ها و جمع های دوستانه است. در آخر هم فست فود دانانو را برای میل کردن بهترین فست فودها در متل قو پیشنهاد می کنیم که هم در فضای داخل رستوران و هم در فضای باز پذیرای مهمانان است.

اما هیچوقت غافل از طبیعت سرسبز شمال نشوید. در متل قو، مناطق سرسبز بسیاری وجود دارد که ساعت ها باید در آن مناطق اتراق کرد تا به دور از شلوغی، در آرامشی بی نظیر به همراه صدای زیبای پرندگان و همچنین درختان بلند قامت از اوقات فراغت لذت برد.

چرا لوکس ویلا بهترین مرجع اجاره ویلا در متل قو است؟

اجاره ویلا در متل قو با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

به دلیل محبوبیت متل قو در میان گردشگران، همواره در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، پیدا کردن ویلایی با امکانات مناسب یکی از دغدغه های گردشگران به حساب می آید. اما با لوکس ویلا، شما می توانید از یک هفته قبل با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، بهترین ویلایی که میخواهید را از کارشناسان لوکس ویلا تهیه کرده و رزرو کنید. همچنین در روزهای کرونایی اجاره ویلا هم لوکس ویلا پروتکل های بهداشتی خود را دارد بطوریکه تمامی ویلاها قبل از تحویل به مسافر تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می شود تا مسافرانش با خیال راحت، اقامت خوشی را در متل قو داشته باشند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟