6 نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

در این مطلب که توسط تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ آماده شده است، به نکات جالبی پیرامون استفاده از اینستاگرام اشاره خواهد شد. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره کسب و کار در مشهد است که صفر تا 100 تبلیغات شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت برعهده می گیرد. اگر به دنبال ادمین اینستاگرام هم برای کسب و کار خود می گردید حتما با آسابرندینگ تماس بگیرید تا از پیشنهادات خوبشون با خبر بشید. اینستاگرام برای کسب و کار می تواند امتیاز بسیار بالایی باشد. چراکه اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال، رقابت کمتر و مخاطبان بیشتری نسبت به سایر غول های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا تلگرام دارد.

شش نکته برای تسلط بر اینستاگرام برای کسب و کار

6 نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

  1. یک پروفایل عالی ایجاد کنید

به عنوان یک شرکت، شما احتمالاً کارهای زیادی انجام می دهید و راه حل های بیشتری را نیز ارائه می دهید.  سعی کنید در قسمت بیوگرافیی بیش تر از 150 کاراکتر استفاده نکنید.

بر مهمترین رزومه های خود تاکید کنید. اعم از رویداد، تبلیغات یا معرفی محصول.

از آنجا که تنها پیوند قابل کلیک در قسمت Bio (درست زیر نام شما) است، عادت کنید که آن را مرتباً به روز کنید. شرم آور است که اکثر برند ها از آن فقط برای لینک دادن به وب سایت خود استفاده می کنند. زیرا می تواند موارد بیشتری را نیز انجام دهد. فکر کنید، ثبت نام رویدادها، بارگیری برنامه یا حتی خرید را انجام دهید.

اینستاگرام همچنین پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار و تبلیغات پولی خود را راه اندازی کرده است. پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار یک شماره تلفن به بیوگرافی شما اضافه می کند و به داده های تحلیلی گسترده ای دسترسی می دهد که در غیر اینصورت در دسترس نیستند. مگر اینکه از ابزار شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

وبلاگ ما را در مورد نحوه ایجاد حساب اینستاگرام برای کسب و کار ها را بخوانید که در آن دستورالعمل های گام به گام و عناصر کلیدی را که هنگام مدیریت اینستاگرام برای سایر مشاغل باید در نظر بگیرید، برای شما فراهم کرده ایم.

  1. پشت صحنه را برای آنها نمایش دهید

مشتریان نسبت به اینکه محصولاتشان از کجا آمده اند کنجکاوی طبیعی دارند. شما می توانید از اینستاگرام برای نشان دادن کل چرخه زندگی آنها استفاده کنید. این امر به ویژه برای شرکتهایی که محصولات دوستدار محیط زیست می فروشند، مناسب است. تصاویر منبع برای نشان دادن نحوه تولید محصولات از مواد اولیه، تولید و توزیع.

اگر چیزی به ذهن شما خطور نکرد، می توانید چیزی را که همه دارند به اشتراک بگذارید. طرح ها، یادداشت ها و تخته های سفید یا تخته سیاه. هر شغلی ایده هایی را طوفان مغزی کرده است. این به شما بستگی دارد که یک عکس زیبا بگیرید و آن را در اینستاگرام بارگذاری کنید. ممکن است به این نتیجه برسید که بهتر است انواع مختلف پست را امتحان کنید تا زمانی که با پست دیگری که مخاطب را درگیر خود می کند طلا را جلب کنید.

  1. دسترسی خود را با هشتگ افزایش دهید

از هشتگ ها برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید. اینها می توانند مخصوص کمپین یا کلی باشند. تنها چیزی که مهم است این است که مرتبط هستند. اطمینان حاصل کنید که هشتگ اصلی شرکت (asabrandin#) خود را نیز تنظیم کرده و از آن در اینستاگرام استفاده کنید ( توییتر و LinkedIn نیز خوب هستند). این امر باعث می شود افراد بتوانند مطالب مرتبط با شما و همچنین حساب اصلی شما را پیدا کنند.

بهتر است از سه تا پنج هشتگ استفاده کنید. با وجود این واقعیت که حداکثر می توانید برای هر پست اینستاگرام 30 هشتگ اضافه کنید. از هشتگ های اختصاصی کمپین خود و همچنین هشتگ های محبوب تر برای افزایش قابلیت کشف محتوای خود استفاده کنید.
همچنین باید محل قرارگیری هشتگ هایی را که اضافه می کنید در نظر بگیرید. این موارد را می توان در انتهای پست، در یک نظر اضافه کرد یا در پست واقعی کار کرد.

6 نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام برای کسب و کار

  1. همکاری کنید و دیگران را ذکر کنید

اینستاگرام یکی از قوی ترین کانال های شبکه های اجتماعی برای برجسته کردن همکاران و به اشتراک گذاری استوری های موفقیت مشتریان است. حتی اگر به طور رسمی با یک سازمان غیر انتفاعی شریک نیستید، می توانید چند بار در سال به امور خیریه کمک کنید یا کمک مالی انجام دهید. همه چیز خوب است مادامی که علت با ارزشها و رسالت برند شما مطابقت داشته باشد. توجه داشته باشید که همه بر هشتگ ها در شبکه های اجتماعی نظارت نمی کنند، بنابراین اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید، برچسب زدن حساب معمولاً انتخاب بهتری است.

تکنیک دیگر شامل استفاده از “فریاد زدن” است. فریاد بدون پرداخت زمانی است که با برند دیگری همکاری می کنید که تقریباً به همان تعداد دنبال کننده شما دارد تا یکدیگر را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید و هر دو از افزایش میزان تبلیغات سود می برید.

فریاد پرداختی برای کسانی است که بودجه بالاتری دارند. زیرا اساساً یک کمپین تأثیرگذار است . این امر معمولاً شامل پرداختن به یک نام تجاری (یا تأثیرگذار) با طرفداران بسیار بیشتر برای تبلیغ محصول یا خدمات شما می شود. این یک راه عالی برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور جدید به سرعت است، به شرطی که شما دعوت به عمل قوی ایجاد کنید و مخاطبان تأثیرگذار واقعی باشند.

  1. ایجاد پیش بینی و ارائه منحصر به فرد

علاقه مند نگه داشتن مشتریان بخش مهمی از اینستاگرام برای کسب و کار در هر کمپین تبلیغاتی موثر است. به دنبال کنندگان وفادار خود با محتوای اختصاصی پاداش دهید. بگذارید آنها اولین کسانی باشند که از محصولات، خدمات یا رویدادهای جدید مطلع می شوند. عکس های تیزری ایجاد کنید که باعث ایجاد انتظار یا برانگیختن کنجکاوی در نسخه های جدید، افتتاح دفتر یا فروشگاه های شما شود. این نوع پیش نمایش باعث می شود که فالوورهای اینستاگرام شما احساس خاصی داشته باشند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر باز می گرداند.

  1. موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن پیشرفت کنید

بازاریابی بدون برداشتن یک قدم به عقب و تجزیه و تحلیل کارکرد و عدم موفقیت، به یک بازی حدس و گمان تبدیل می شود. حقیقت این است که شما می توانید همه مقالات جهان را در مورد بهترین شیوه ها و زمان انتشار بخوانید، اما فقط از طریق آزمایش و اندازه گیری نتایج متوجه خواهید شد که چه چیزی برای مشتریان شما مفید است.

6 نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام برای کسب و کار

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند کمک کننده باشند. شما می توانید از آنها نه تنها برای برنامه ریزی کمپین های اینستاگرام برای کسب و کار خود از قبل استفاده کنید، بلکه از تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی برای اندازه گیری موفقیت آنها استفاده کنید.

اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عملکرد یک پروفایل اینستاگرام برای بهبود آن در آینده هستید، می توانید با ما همراه باشید.

یکی از خدماتی که توسط آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ ارائه می گردد مدیریت، تبلیغات و تولید محتوای تخصصی اینستاگرام برای کسب و کار ها است. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره اقتصادی و همچنین یک شرکت تبلیغاتی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟