بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

استفاده از لباس کار مناسب در مشاغل مختلف به منظور حفظ جان کارگران از خطرات احتمالی ضروری است. طراحان این لباس ها با توجه به شرایطی که مشاغل مختلف دارند اقدام به طراحی لباس هایی متناسب با شرایط محیط کار کرده اند. به جز ضرورتی که در استفاده از لباس کار به منظور حفظ ایمنی وجود دارد، از آنها در جهت یک دست شدن پرسنل و تشخیص آنها از افراد متفرقه نیز استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نوع کاری که دارید لباس کار مناسب حرفه ی خود را تهیه کرده و در محیط کار با استفاده از آن از خطرات احتمالی در امان باشید. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که چه نوع لباسی برای شغل شما مناسب است و این لباس باید دارای چه ویژگی هایی باشد. به منظور رسیدن به پاسخ سوالات خود در این زمینه پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را با دقت تمام مطالعه کنید.

انواع لباس کار

بیشتر افراد از ویژگی های این تجهیزات ایمنی بی خبر هستند و به هنگام تهیه لباس برای کار به مشکل بر می خورند و یکی از پارامترهایی که برای انتخاب لباس قیمت درنظر می گیرند، قیمت لباس کار می باشد. اما در این بخش می توانید با انواع لباس ها و ویژگی و موارد استفاده از آنها آشنا شوید تا بتوانید با مطلعه دقیق لباس ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لباس کار ایران خودرویی

هنگامی که اسم لباس کار ایران خودرویی به گوش می خورد، افراد تصور می کنند که از این لباس تنها کارگران شاغل در صنایع خودروسازی می توانند استفاده کنند. در حالی که به هیچ عنوان این گونه نیست. این نوع لباس کار دارای ویژگی هایی است که از آن می توان در مشاغلی چون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معماری، عمران، راهسازی، معدن نیز استفاده کرد. این لباس در دو نوع به صورت دو تکه تهیه شده و شامل پیراهن شلوار و کاپشن شلوار می باشد.

کاپش شوار این لباس از جلو دارای زیپ است و یک جیب در جلو و دو جیب در پایین کاپشن آن دوخته شده است. در کمر شلوار از کش استفاده شده تا کاربر حین کار، اذیت نشود. پارچه ی به کار رفته در دوخت آن از جنس فلامنت کج راه می باشد. این پارچه دارای استحکام بالایی بوده و به دلیل بافتی که دارد به خوبی هوا در آن جریان پیدا می کند. این امر باعث شده تا افرادی که حین کار از لباس کار ایران خودرویی استفاده می کنند کمتر دچار تعریق شوند.

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

لباس کار یکسره طرح خلبانی

لباس کار یکسره  خلبانی جزو ساده ترین لباس کارهای موجود می باشد. این لباس که بیشتر در کار خلبانی استفاده می شود، لباسی با طراحی بسیار جذاب است که یکسره بودن آن سبب شده تا خلبانان به هنگام پرواز بسیار راحت باشند. اما آن چه در مورد این لباس جالب است این است که بر خلاف تصور عموم از آن تنها برای خلبانی استفاده نمی شود. بلکه می توان از آن در مشاغلی چون راهسازی، عمران و خودروسازی و … نیز استفاده کرد. این لباس در مقایسه با لباس کارهای دیگر کارایی بیشتری نیز دارد. با این که این لباس نیز همانند لباس کار ایران خودرویی از جنس فلامنت کج راه دوخته شده است اما به دلیل نوع طراحی که دارد می توان از آن بر روی لباس های دیگر استفاده کرد. به این ترتیب این لباس در فصول سرد می تواند محافظ بسیار خوبی باشد.

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

لباس کار کارگری

لباس کار کارگری بر اساس حرفه های مختلف دارای طراحی متفاوتی می باشد. این لباس در طرح های دوبنده، یکسره و کاپشن شلوار موجود است. شاید با شنیدن این جمله این سوال در ذهن شما نقش ببندد که تفاوت آن با دیگر لباس کارها در چیست؟ با این که این لباس ها از نظر ظاهری بسیار شبیه به برخی از انواع لباس های کار دیگر می باشد اما از نظر خصوصیاتی که دارند می توان آنها را برای شغل مخصوصی انتخاب کرد. برای مثال افراد شاغل در کار لوله کشی می توانند از لباس کار کارگری ضد آب دو بنده استفاده کنند. این لباس ها با توجه به دو بنده بودن آزادی عمل آنها را بالا برده و به دلیل ضد آب بودن برای این کار بسیار مناسب خواهد بود.

اما اگر جزو افرادی هستید که در امور ساختمانی فعالیت دارید می توانید از لباس های کارگری که با استفاده از جنس پلی استر دوخته شده اند استفاده کنید. تفاوت آن با لباس های دیگر در این است که قدرت مانور کارگر را حین کار بالا برده و محدودیتی برای وی قائل نمی شود. افراد شاغل در کارهای سنگین نیز می توانند از لباس کارهای فلامنت کج راه استفاده کنند. زیرا این لباس ها بسیار مقاومند و دوام بالایی دارند. از این رو لباس کار کارگری می توانند آنها را از مواد شیمیایی و … در امان نگه دارند.

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

کاپشن شلوار مهندسی

از آن جایی که مهندسین بیشتر بر کار نظارت مشغول هستند استفاده از کاپشن شلوار مهندسی برای آنها بهترین انتخاب خواهد بود. البته برخی از مهندسان در کارهای سنگین تر مشغول به کار می باشند که در این حالت باید متناسب با کار خود لباس مناسب تری انتخاب کنند. این لباس بی شباهت به لباس کار ایران خودرویی نیست. اما آن چه باعث ایجاد تفاوت میان آنها می شود، جنس به کار رفته در دوخت آن و همچنین نوع طراحی ظاهری آنها می باشد. این نوع لباس کارها متناسب با کار مهندسین از پارچه هایی با جنس لی، کتان و یا فلامنت و پلی استر دوخته می شوند.

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

لباس کار سیلوری

لباس کار سیلوری یک لباس پر کاربرد در طرح های مختلف است. در این لباس بر خلاف لباس کارهای دیگر دارای جیب های بسیار بزرگی است که حمل وسایل و تجهیزات را برای کاربران راحت تر کرده است. تفاوت این محصول با لباس های دیگر در این است که موارد استفاده ی این لباس بسیار بالا می باشد. به عنوان مثال می توان آن را در مشاغل مرتبط با صنایع نفت و پتروشیمی، عمران و راهسازی و دامداری، مرغداری و صنایع فلزی مورد استفاده قرار داد. این محصول به دلیل استفاده از جنس فلامنت در دوخت آن در مقابل رطوبت بسیار مقاوم می باشد.

 

لباس کار یکسره جوشکاری

به دلیل خطراتی که ممکن است جان جوشکاران را تهدید کند، استفاده از لباس کار جوشکاری حین کار بسیار ضروری می باشد. این لباس ها به صورت یکسره طراحی می شوند تا کل بدن جوشکار را حفظ کنند. لباس کار جوشکاری در مقایسه با لباس های دیگر مقاوم تر و ضخیم تر می باشند تا قطره های مذاب آهن و آرگون به بدن شخص نفوذ پیدا نکند. دلیل دیگر یکسره بودن این لباس ها سهولت در پوشیدن و درآوردن آن می باشد. لباس کار یکسره جوشکاری بر خلاف لباس های کار دیگر که بیشتر از فلامنت یا پلی استر هستند، با استفاده از کتان دوخته می شوند تا مقاومت بالایی داشته باشد.

لباس کار دوبنده

لباس کار دو بنده جزو آن دسته از لباس هایی است که به دلیل راحتی استفاده دارای کابردهای فراوانی است. در دوخت آن از پارچه هایی با جنس های مختلف بهره گرفته شده است. همین ویژگی ها سبب شده تا در مقایسه با لباس های دیگر کاربردهای فراوانی داشته باشد. این لباس برای استفاده مهندسین، صنعتگران و کارگران در صنایع مختلف کارایی دارند. در این لباس ها جیب های متعددی نقابی و زیپی تعبیه شده تا افراد به راحتی بتوانند ابزارآلات مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند.

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

کلام آخر

در این مطلب سعی شد تا انواع لباس کار و ویژگی ها، تفاوت و شباهت آنها معرفی شود. حال شما می توانید متناسب با شغلی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. برای این کار می توانید به  ایمن ترافیک کالا مراجعه کرده و خرید خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها انجام دهید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟