خرید میز تحریر ارزان

خرید میز تحریر ارزان

خرید کالاهای خانگی همانند بسیاری دیگر از فعالیت های روزمره، به مهارت و تجربه کافی نیاز دارد. از سوی دیگر انتخاب محصولات پرکاربردی همچون میز تحریر به مراتب حساس تر از دیگر لوازمی است که از کاربرد کمتری برخوردارند. بنابراین درخرید یک میز تحریر علاوه بر نگاه زیبایی شناسانه، باید به کیفیت و البته قیمت آن نیز توجه ویژه ای نمود. دراین گفتار قصد داریم با نگاهی دقیق، به چالش های اقتصادی در هنگام خرید یک میز تحریر بپردازیم و ببینیم چطور می توان یک میز تحریر باکیفیت را با ارزان ترین قیمت خریداری نمود.

از میز تحریر چه می خواهیم؟

یک خرید مقرون به صرفه در وهله‌ی اول، به داشتن اطلاعات کافی درباره آن محصول بستگی دارد. به همین جهت باید در مرحله نخست، نگاهی واقعی به خواست ها، نیازها و محدودیت های موجود در استفاده از میز تحریر داشته باشیم. برای مثال باید به سوالاتی از این دست پاسخ داده شود: هدف از خرید میز تحریر چیست؟ صرفا برای انجام تکالیف یک دانش آموز خریداری می شود یا یک کتابخوان حرفه ای؟ فرد به طور روزمره چند ساعت از شبانه روز را در پشت میز تحریر می گذراند؟ چه میزان فضای آزاد نیاز دارد؟

خرید میز تحریر ارزان

پاسخ به این سوالات تاثیر قابل توجهی بر قیمت و هزینه پرداختی دارد. به عنوان مثال برای یک استاد دانشگاه با کوهی از کتاب و ماکت های تخصصی مختلف، پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای امکاناتی مانند کشو یا طبقه بسیار منطقی به نظر می رسد. در حالیکه برای استفاده کوتاه مدت دانش آموزان، خرید یک میز تحریر تاشو و با حداقل امکانات هم می تواند کافی باشد. بنابراین برای قابلیت هایی که سالی یکبار هم از آن استفاده نمی کنید، پول اضافی پرداخت نکنید.

خرید میز تحریر ارزان

خرید میز تحریر چند منظوره

استفاده از محصولات چندکاره در منازل، این روزها به راه حلی استراتژیک برای کاهش هزینه ها تبدیل شده است. در خرید میز تحریر هم گاهی می توان با خرید میز تحریر چند منظوره،چند کاربرد متفاوت را همزمان تأمین کرد. پساگر شما هم به خرید جداگانه‌ی کمد، دراور و کتابخانه فکر می کنید بهتر است نیم نگاهی هم به میز تحریرهای جادار با چند کارکرد مختلف داشته باشید. به این ترتیب شما با یک حرکت ساده می توانید تا حد زیادی در هزینه ها و فضای مورد نیاز برای میز صرفه جویی کنید.

 خرید میز تحریر ارزان

 

مقایسه و دیگر هیچ

بعد از تعیین نیازها، وقت آن می رسد که ذره بین به دست بگیرید و مانند یک اقتصاددان به بررسی خصوصیات و قیمت محصولات مشابه بپردازید. البته توجه داشته باشید که کیفیت و جنس میز تحریر هم  فاکتور بسیار مهمی در قیمت است. زیرا برخی از تولیدکنندگان، متأسفانه از مواد اولیه نامرغوب و اصلاحا یکبارمصرف برای کاهش در قیمت تمام شده استفاده می کنند که علاوه بر خرابی زودرس و دردسرهای مربوط به تعمیر آن، هزینه ای دو چندان را در خرید یک میز جدید بر خانواده ها تحمیل می کند. پس هر قیمت پایینی الزاما یک خرید ارزان محسوب نمی شود یا به زبان ساده تر، هر گردی گردو نیست!

قیمت مهم تر است یا کیفیت؟!

اما یک سوال جدی همیشه ذهن خریداران را به خود مشغول می کند که آیا خرید از یک مجموعه سابقه دار باعث افزایش قیمت نخواهد شد؟ جواب این سوال به ظاهر پیچیده،ولی در عمل بسیار ساده است. چون مجموعه های بزرگ و معتبر عمدتا از خط تولید انبوه در کارخانجات خود استفاده می نمایند که این موضوع باعث کاهش در قیمت نهایی خواهد شد. از طرف دیگر برندهای معتبر، معمولا از دستگاه های پیشرفته تری برای ساخت تولیدات خود استفاده می کنند. پس اگر بابت یک میز تحریر شناسنامه دار و با گارانتی معتبر هزینه بیشتری را پرداخت می نمایید، چندان نگران نباشید زیرا در مجموع به اقتصاد خود کمک نموده اید.

خرید میز تحریر ارزان

خرید بی واسطه

از گذشته‌ی دور تا به امروز، خرید مستقیم و رودررو یکی از راهکارهای جدی برای کاهش در قیمت کالاها بوده و هست. امروزه نیز این رویکرد در برخی مجموعه های معتبر به کار گرفته می شود و هنوز هم با اقبال خوبی مواجه است. حذف واسطه ها و عرضه‌ی مستقیم محصولات از طریق وبسایت فروشگاه، یکی دیگر از این رویکردهای مشتری مدارانه در فروشگاه های آنلاین مربوط به تولیدکنندگان می باشد. بنابراین گذرگاه های افزایش قیمت از میان برداشته شده و میز تحریر با قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتریان خواهد رسید.

می توان خرید یک میز تحریر ارزان قیمت را فرآیندی آسان و البته هوشمندانه دانست. در این مسیر تعیین دقیق نیازها، مقایسه قیمت ها،و خرید بی واسطه از عمده ترین راهکارها به حساب می آید. علاوه بر این خرید میز تحریر از مجموعه های بزرگ و معتبر، عمدتا به افزایش طول عمر در این محصولات کمک کرده و در دراز مدت چیزی بیشتر از هزینه های پرداختی را جبران خواهد نمود. بنابراین هر یک از مصرف کنندگان می توانند باکمی دقت، اقتصادی ترین گزینه را از میان انواع میز تحریرهای موجود در بازار انتخاب نماید.

خرید میز تحریر ارزان

 

میز تحریر ارزان را از جا تهیه کنیم؟

همانطور که گفته شد تولید کنندگان و فروشندگان زیادی در سالهای اخیر پا به عرصه فروش میز تحریر گذاشته اند اما یکی از مواردی که توجه ما را به خود جلب کرده وارد شدن یکی از تولید کنندگان معتبر این محصول به نام بلج است که وارد به بازار فروش آنلاین شده و فروشگاه مفصلی از محصولات خود را با حذف واسطه ها به نمایش گذاشته.

در ویترین فروشگاه آنلاین بلج می توانید انواع میزتحریر با کیفیت و ارزان را با یکدیگر مقایسه کنید و با ویژگیهای آنها آشنا شوید و در انتها میز تحریر مورد نظر خود را با قیمتهایی بعضا باور نکردنی خریداری کنید. همچنین این فروشگاه با توجه به بازخوردهایی که از آن در شبکه های اجتماعی شاهد هستیم در قبال خدمات گارانتی و پس از فروش نیز بسیار موفق عمل کرده.

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
25 مدل میز تحریر نوجوانان ، عکس های جدید میز تحریر کتابخانه دار ، مدل میز تحریر خانگی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟