خرید و دانلود کتاب صوتی انگلیسی از دارک فاکس

حتی برای افرادی که عاشق کتاب هستند، یافتن فرصتی برای مطالعه می تواند یک چالش باشد. بسیاری از کتاب‌های صوتی، جایگزین مناسبی برای افراد کتاب‌خوانی است که دیگر فرصت خواندن ندارند. می‌توانید هنگام رفت‌وآمد یا تمیز کردن خانه، به آخرین پرفروش‌ترین‌ها گوش دهید. اما آیا واقعاً گوش دادن  با خواندن یک کتاب یکی است؟ جالب است بدانید بر اساس تحقیقات انجام شده؛ هیچ تفاوت معنی‌داری در درک مطلب بین خواندن، گوش دادن، یا خواندن و گوش دادن به طور همزمان وجود ندارد. مهم نیست که از کدام پلتفرم برای گوش دادن به کتاب صوتی استفاده کنید. به دلیل مزایای فوق العاده‌ای که کتاب های صوتی دارند، تاکید بر این است که حتماً یکی از آنها را تهیه کنید. 

خرید و دانلود کتاب صوتی انگلیسی از دارک فاکس

لیست کتاب های صوتی انگلیسی

بعد از یک روز طولانی، خواندن متن‌هایی با فونت‌های کوچک و داشتن تمرکز لازم می تواند حتی برای افرادی که عاشق کتاب هستند، چالش برانگیز باشد. در مورد بوی کتاب و حس خوب ورق زدن برگه‌ها چیزی نمی‌توان گفت! اما کتاب های صوتی فاصله خوبی برای چشم تا کتاب ایجاد می کنند. همچنین یک فرد دیگر با صدایی بهتر برای شما، این کتاب را می‌خواند و شما می‌توانید با چشم‌های بسته، به آن گوش دهید و لذت ببرید. زمانی که می‌خواهید مطالعه کنید و برای این کار خیلی خسته هستید، کتاب صوتی خود را همراه با یک هدفون یا ایرپاد گوش بدهید.

ممکن است در رفت‌وآمدهایی که به سرکار یا دانشگاه دارید، نتوانید در روز کتاب بخوانید. حمل کردن کتاب نیز می‌تواند دست و پا گیر باشد و برایتان مشکل ایجاد کند. به همین دلیل انتخاب یک کتاب‌ صوتی انگلیسی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. با آنها می‌توانید به راحتی میلیون‌ها داستان، رمان، مسائل روانشناسی و… با خود به هرجایی که می‌خواهید حمل کنید، بدون آنکه احساس کنید که هر لحظه ممکن است کتابتان را جایی جا بگذارید.

خرید و دانلود کتاب صوتی انگلیسی از دارک فاکس

با کتاب صوتی انگلیسی هرگز یک لحظه کسل کننده نیاز نخواهید داشت.

فراتر از رفت و آمدها، بسیاری از لحظات کسل کننده دیگر در روز وجود دارد. این لحظات می تواند منتظر ماندن در صف های طولانی، انتظار برای درست شدن قهوه صبح‌تان یا حتی شستن لباس باشد. لحظات کسل کننده را می‌توانید با گوش دادن به کتاب صوتی مورد علاقه‌تون شیرین کنید. کتاب‌ها به گفتاری شیرین بیان شده که شما را مشتاق برای شنیدن ادامه داستان می‌کند. حتی کتاب‌های دوران بچگی مانند کتاب هری پاتر، می‌تواند یادآور خاطراتی باشد که تمامی لحظات کسل کننده را از بین ببرد.  هدفون خود را بزنید و به کتاب گوش دهید، نه تنها زمان بیشتری را برای مطالعه در اختیار شما قرار می دهد، بلکه ناامیدی شما را نیز کاهش می دهد. وقتی این زمان صرف انجام کاری می‌شود که از آن لذت می‌برید، 15 دقیقه بیشتر از قبل از لحظاتتان لذت می‌برید.

شما سرعت یادگیری خود را به شدت افزایش خواهید داد.

با کتاب های صوتی انگلیسی، می توانید کتاب های بیشتری بخوانید. استفاده از تمام زمان‌های مرده خود، باعث یاد گرفتن چیزهای زیادی می‌شود. به طور معمول، یادگیری از همان ابتدای زندگی برای افراد زیادی چالش برانگیز بوده است. گوش دادن به کتاب‌های صوتی راهی را به شما نشان می‌دهد تا به این کار ادامه دهید. شما با گوش دادن به کتاب می‌توانید زمان های بیشتری نیز داشته باشید تا به سایر کارهایتان برسید؛ همچنین موضوعات مختلف را بررسی کنید که همین امر به طور کلی شما را باهوش تر می کند و می تواند روی شغل شما نیز تأثیر بگذارد. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است جمله‌ای را بخوانید یا بشنوید که الهام بخش تصمیمات آینده‌تان باشد.

به شما این امکان را می دهد که بیشتر با دیگران صحبت کنید.

خوانندگان  بیشتر در مورد جهان می دانند و تمایل دارند اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. وقتی دائماً به کتاب گوش می دهید، شروع کننده مکالمه و سؤالات فلسفی هستید. در جمع‌های دوستانه با دادن اطلاعات زیاد می‌توانید بیشتر مورد توجه قرار بگیرید و حتی در نظر اجتماع فردی با سواد به حساب بیایید.

به طور کلی گوش دادن به کتاب های صوتی انگلیسی در واقع می تواند شما را اجتماعی تر کند. همچنین می تواند شما را در نزد اطرافیانتان باهوش تر و جاه طلب‌تر نشان دهد. از نظر اجتماعی، ما این مفهوم را داریم؛ کسانی که مطالعه می کنند جاه طلب و باهوش هستند. شما می‌توانید حتی با صحبت کردن درباره کتاب‌هایی که شنیده‌اید، فرصت های شغلی و پیشرفت بیشتری را برای خودتان رقم بزنید. همچنین می‌توانید کتاب‌های صوتی که شنیدید را برای دیگران تعریف کنید و آنها را نیز به شنیدن ذوق دهید.

کتاب‌های صوتی در نهایت به شما کمک می‌کنند بیشتر بخوانید.

همه اینها به این نتیجه می رسد که ما باید تا آنجا که می توانیم کتاب بخوانیم؛ کتاب های صوتی یکی از بهترین راه ها برای افزایش این تعداد هستند. آنها به شما اجازه می دهند هر زمان که می خواهید، گوش دهید و مزیت انگلیسی بودن آنها در ساده و آسان بودن آنها است. شما می توانید مهارت شنیداری خودتان را تقویت کنید. همین امر در بهتر گوش دادن به حرف های دیگران نیز بسیار کمک می کند تا دیگران را بهتر بفهمید. این فرصتی است برای استفاده مثبت از زمان تلف شده که هوش، شادی و بهره‌وری شما را نیز افزایش می دهد. اما دارک فاکس به شما چه کتاب‌های را برای شروع پیشنهاد می کند؟

کتاب صوتی انگلیسیWhy has nobody told me this before

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می‌کنند و دکتر جولی اسمیت در کتاب «چرا قبلاً هیچ‌کس این را به من نگفته؟» به شکلی بزرگ ارائه می‌دهد. نکات و ابزارهای عملی او برای هر کسی است که با اضطراب، شک به خود یا افسردگی دست و پنجه نرم می کند. خوانندگان با احساس انعطاف پذیری بیشتر و توانایی کنترل زندگی خود از این کتاب دوباره زندگی خود را به دست می گیرند. اگر می خواهید احساس کنید که یک درمانگر روبروی شما نشسته است و به شما قدرت می دهد که چگونه بهترین خود باشید، این کتاب برای شماست!

خرید و دانلود کتاب صوتی انگلیسی از دارک فاکس

کتاب صوتی انگلیسی  Harry Potter and order of the phoenix

هری پاتر مجموعه ای از 7 کتاب است که توسط جی.کی. رولینگ بین سال‌های 1997 و 2007 نوشته شده است. پس از رد شدن توسط 12 انتشارات مختلف، این سریال در نهایت توسط بلومزبری پذیرفته شد و در نهایت به شکستن چندین رکورد و ساخت J.K شد. رولینگ یکی از ثروتمندترین افراد جهان که حتی از ملکه انگلیس هم ثروتمندتر است. مجموعه هری پاتر بخشی از ژانر تخیلی فانتزی است که داستان یک پسر جوان با قدرت های جادویی و ماجراهای او در دنیایی تخیلی پر از جادو است. در اینجا لیست تمام عناوین این مجموعه آمده است:

  • هری پاتر و سنگ جادو (1997)
  • هری پاتر و تالار اسرار (1998)
  • هری پاتر و زندانی آزکابان (1999)
  • هری پاتر و جام آتش (2000)
  • هری پاتر و محفل ققنوس (2003)
  • هری پاتر و شاهزاده دورگه (2005)
  • هری پاتر و یادگاران مرگ (2007)

خرید و دانلود کتاب صوتی انگلیسی از دارک فاکس

در آخر اگر کتاب صوتی مورد علاقه خودتان را پیدا نکردید، می‌توانید آن را سفارش دهید تا در سریع‌ترین حالت، آن را دریافت کنید. کتاب‌های صوتی انگلیسی مزیت‌های زیادی دارند و همان طور که خواندید، بهتر است برای این که به دنیای دیگری وارد شوید، آنها را بشنوید و لذت ببرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟