بهترین مارک انواع دریل برقی و شارژی در بازار ایران

بهترین مارک انواع دریل برقی و شارژی در بازار ایران

فرقی نمی کند مهندس باشی یا نجار. حتی اگر کار صنعتی ندارید، برای برخی از کارهای خانگی مانند نصب پانل ها و پرده ها به یک  دریل برقی یا شارژی نیاز دارید تا بتوانید سوراخ هایی را در ارتفاع دلخواه ایجاد کنید

. به همین دلیل، بهتر است با خرید دریل برقی و شارژی یا لوازم جانبی، حفاری خود را آسان کنید. این راهنمای خرید انواع دریل برقی و شارژی به شما کمک می کند تا بهترین دریل برقی و شارژی های صنعتی یا خانگی را برای خانه و محل کار خود بخرید و آنها را با سایر ابزارهای موجود در جعبه ابزار خود مانند پیچ ​​گوشتی، آچار، چکش و غیره نگه دارید.

آشنایی با انواع دریل برقی و شارژی

  • دریل چکشی
  • بتن کن
  • دریل ساده
  • چکشی تخریب
  • دریل همزن
  • دریل  بادی
  • دریل  ستونی
  • دریل  نمونه بردار
  • دریل سرکج
  • دریل پیچگوشتی
  • دریل مگنتی

برای انتخاب دریل مناسب برای کار خود، باید بدانید که چگونه کار می کند. در این بخش به طور مختصر به بررسی عملکرد پرکاربردترین سوراخ ها می پردازیم:

دریل ساده

این دریل یکی از پرطرفدارترین انواع دریل است که به دلیل اندازه و وزن زیاد در منازل و حیاط های کوچک استفاده می شود. اگر به دریل در جاهای مختلف یا مانند پیچ ​​گوشتی برای کارهای کوچک نیاز دارید، یک دریل ساده بهتر است.

دریل‌  چکشی

این دریل به دلیل طراحی منحصر به فرد و نوع عملکرد سه طرفه بسیار قدرتمند است و اغلب برای سوراخ کاری در سطوح سخت مانند بتن استفاده می شود. مکانیزم دریل چکشی به این صورت است که علاوه بر چرخش دریل، منگنه های مستقیم را نیز فراهم می کند و می تواند به خوبی به سطح نفوذ کند.

دریل‌  بتن‌ کن

بهترین مارک انواع دریل برقی و شارژی در بازار ایران

از این دریل مانند دریل چکشی برای سوراخ کاری مواد سخت مانند بتن و سیمان استفاده می شود. اما تفاوت اصلی دریل بتن با دریل چکشی این است که حفاری بتن بدون ضربه انجام می شود. به دلیل این توانایی، از حفاری بتن برای تخریب دیوارهای کاذب، سیم و کاشی استفاده می شود. توجه داشته باشید که این دستگاه برای مصارف خانگی در نظر گرفته نشده است.

دریل‌ ستونی

استفاده از این گروه از دریل ها برای کارگاه ها و سایت های صنعتی یا نیمه صنعتی می باشد. عملکرد حفاری ستونی این است که در یک خط مستقیم حرکت می کند و به دلیل عدم انحراف برای حفاری دقیق در سطوح مختلف استفاده می شود.

دریل های نمونه‌ بردار

از این دستگاه برای اندازه گیری یا ایجاد سوراخ های بزرگ بدون آسیب به ساختار محصول استفاده می شود. دریل های نمونه برداری در کارخانه ها یا آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و ابعاد بزرگی دارند که برای کار با آن ها مهارت بالایی لازم است.

دریل شارژی

انتخاب دریل مناسب برای مناطق صعب العبور برای کاربران یک چالش است. دریل های شارژی به دلیل اندازه جمع و جور و سهولت استفاده برای این شرایط ایده آل هستند. دریل ها همچنین از باتری ها برای تامین برق استفاده می کنند.

بهترین مارک انواع دریل برقی و شارژی

بهترین مارک انواع دریل برقی و شارژی در بازار ایران

برند ایرانی رونیکس

رونیکس یکی از معروف ترین برندهای ایرانی در تولید لوازم الکترونیکی است که می تواند با برندهای خارجی رقابت کند. با خرید پیچ ​​گوشتی شارژی رونیکس نه تنها از کیفیت برند خارجی برخوردار خواهید شد، بلکه قیمت کمتری نسبت به نمونه های خارجی خواهید پرداخت. چراغ LED قرار گرفته بر روی بدنه این پیچ گوشتی چند کاره، قدرت کافی برای کار را در اختیار شما قرار می دهد.

برند آمریکایی دیوالت

برند آمریکایی دی والت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندها در زمینه ابزارآلات دستی و برقی می باشد که در سال 1924 کار خود را آغاز کرد.پیچ گوشتی شارژی دیوالت را می توان بهترین پیچ گوشتی موجود در بازار دانست که دارای سرعت و امکانات خوبی است. به لطف نسل جدید موتورهای براشلس.

مارک توسن

Tosun نام یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی در صنعت الکترونیک است. محصولات این برند بسیار خوب هستند و به همین دلیل توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین سایر برندهای ایرانی و خارجی پیدا کنند. این شرکت محصولات خود را با سه دستگاه خودکار تولید کرده است. این پیچ گوشتی شارژی می تواند گزینه مناسبی برای کاربردهایی باشد که نیاز به گشتاور در سرعت خاصی دارند.

برند آلمانی بوش

برند بوش را می توان یکی از قدرتمندترین برندهای موجود در بازار دانست. این برند با توجه به تنوع محصولات و کیفیت بالای محصولاتش توانسته جای خود را در هر خانه ای باز کند. پیچ گوشتی شارژی از این نوع دارای کیفیت و قدرت بالایی می باشد که به دلیل استفاده از مواد مدرن و مدرن به کار رفته بسیار بادوام و ماندگار می باشد.

برند ایرانی اکتیو تولز

اکتیو تولز یکی از برندهای موفق و شناخته شده در صنعت الکترونیک است که توانسته با محصولات با کیفیت و بادوام خود رضایت مشتریان خود را جلب کند. این برند در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و با تکیه بر دانش تکنولوژی صنعتی و استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته است محصولات خود را به بازارهای بین المللی عرضه کند.

برند ژاپنی ماکیتا

برند ژاپنی ماکیتا که یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده ابزار برقی می باشد محصولات خود را با بهترین کیفیت و ماندگاری و قیمت مناسب وارد بازار می کند. این پیچ گوشتی شارژی یکی از بهترین پیچ گوشتی های شارژی موجود در بازار است که طراحی و مهندسی منحصر به فرد آن رضایت مردم را در سراسر جهان جلب کرده است. در ادامه به برخی از این نوع محصولات اشاره شده است.

امروز انتخاب ابزارآلات و گجت های ضروری پیچیده و زمان بر شده است. بازار آنلاین ابزار دارای مارک ها و مدل های بسیار متنوعی است. در این بازار طیف گسترده ای از ابزارهای برقی ، دستی ، پنوماتیک و بنزینی برای هر گروه فنی وجود دارد.

سخن پایانی

بهترین مارک انواع دریل برقی و شارژی در بازار ایران

مارک های زیادی برای هر یک از این ابزارها وجود دارد که هر کدام کیفیت و عملکرد خاص خود را دارند. از طرف دیگر ، هر یک از فروشگاه های ابزار آفلاین، گروه محدودی از مارک ها و گروه های کالایی را ارائه می دهند.

برای مشتریانی که می خواهند متناسب با نیاز خود بهترین ابزار را خریداری کنند ، تقاضا در این بازار های سنتی آزار دهنده و گیج کننده خواهد بود. برای افرادی که می خواهند مجموعه ای از ابزارها را بخرند ، خرید پیچیده تر خواهد بود.

خرید آنلاین علاوه بر پرداخت آسان و دریافت کالا ، به مشتری این امکان را می دهد تا از طیف وسیعی از محصولات انتخاب خود را انجام دهد. از طرف دیگر خرید اینترنتی هزینه های اضافی را به مشتری تحمیل نمی کند و مشتریان در سراسر کشور محصول را با همان قیمت دریافت می کنند.

ما در سایت بیک نیک در نظر داریم تا در زمینه نقد و بررسی ابزار آلات موجود در بازار با بهترین سطح کیفیت فعالیت کرده و گامی مثبت در جهت رفع نیاز طیف وسیعی از مشتریان صنعتی ، داخلی برداشته و به یکی از بهترین و معتبرترین سایت های راهنمای خرید ابزار آلات تبدیل شویم.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)