راهنمای خرید توالت فرنگی پلاستیکی

شرکت پخش ناصر ، تولید کننده توالت فرنگی پلاستیکی با عرضه قابل توجهی از محصولات پلاستیکی، بعد از سالها تلاش در زمینه  ساختِ  محصولات پلاستیکی با بالاترین کیفیت نوع پلاستیک، مدرن ترین طرح ها و با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در ایران و ارسال به کل کشور، توانسته به خوبی در این عرصه بدرخشد.

یکی از محصولات مورد توجه مخاطبین توالت فرنگی پلاستیکی ناصر است که دارای پایه های فلزی محکم و قطور، ضد زنگ زدگی ، استقامت و دوام بالا در این حال سبک قابل حمل می باشد و همچنین دارای درب پلاستیکی ساخته شده از بهترین مواد اولیه مرغوب و با کیفیت.

راهنمای خرید توالت فرنگی پلاستیکی

ضرورت خرید توالت فرنگی : در چند سال اخیر، تا به امروز به دلایل مختلف استفاده از توالت فرنگی نمونه‌‌ی بهتری نسبت به توالت‌‌های سنتی شده که این امر مخصوصا برای کسانی که دچار مشکلاتی نظیر کمر درد و پا درد هستند و سالمندان بسیار مفید است.

خرید توالت فرنگی بقدری مهم است که اگر در خرید آن دقت کافی به خرج داده نشود، خواه از روی ناآگاهی و خواه از روی سهل انگاری، قطعا می‌‌تواند تبعات زیانباری داشته باشد.

توالت فرنگی بهتر است یا توالت ایرانی؟

ویژگی های شاخص توالت فرنگی پلاستیکی و استفاده از آن  به جای توالت های سنتی و همچنین استاندارد های ساخت توالت فرنگی پلاستیکی پایه فلزی مناسب را در فروشگاه پلاستیکی ناصر مطالعه کنید و همچنین میتوانید برای مشاوره خرید تمامی محصولات پلاستیکی با شماره تلفن 88556046 -09126840187 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید .

چرا استفاده از توالت فرنگی توصیه میشود؟

متاسفانه زمانی که شما از توالت ایرانی استفاده می‌کنید، تمامی وزن بدن به زانوها و به مهره‌های کمر وارد شده و در نتیجه آن‌ها را به شدت در معرض آسیب قرار می‌دهد. اما این مشکل در توالت فرنگی وجود ندارد.

افراد میانسال و پیر باید حتما از توالت فرنگی استفاده کنند و متخصصین علم پزشکی معتقد هستند که بهتر است استفاده از این سرویس بهداشتی، از کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا آمار مبتلایان به دردهای زانو و کمر کمتر شود..

راهنمای خرید توالت فرنگی پلاستیکی

توالت فرنگی موجب بیماری های مقاربتی می شود؟

ابتلا به بیماری های جنسی مانند کلامیدیا ، سوزاک، سیفلیس و ایدز از طریق نشستن روی توالت فرنگی امکان پذیر نیست زیرا این باکتری ها و ویروس ها خارج از بدن فرد به مدت طولانی نمی توانند زندگی کنند و این بیماری ها تنها از راه مقاربت های جنسی و خون و مایعات جنسی از فرد آلوده انتقال می یابند .

اما ویروس عامل تبخال تناسلی از طریق تماس پوستی منتقل می شود . عفونت تریکومونایی که بیماری عفونی می باشد ، می تواند از طریق تماس مستقیم جنسی یا تماس اندام تناسلی با حوله خیس و صندلی خیس  منتقل شود.

استفاده از توالت های فرنگی مکان های عمومی سبب انتقال بیماری های پوستی مانند کورک ، قارچ پوستی و انواع دمل و تبخال می شود اما اگر قسمت نشیمنگاه توالت فرنگی تمیز شود می توان از آن استفاده نمود اما شما میتوانید  در طول مسافرت توالت فرنگی شخصی خود را استفاده کنید با داشتن توالت فرنگی پلاستیکی سبک و قابل حمل ناصر،مطمئن خرید کنید.

قیمت توالت فرنگی چقدر است؟

مسلماً در انتخاب هر چیزی، قیمت یکی از مهم‌ترین موضوعات قابل بحث است. لذا باید انتخاب خود را به گونه ای انجام دهید که با بودجه شما نیز همخوانی داشته باشد. هزینه که باید برای یک توالت فرنگی خوب پرداخت کنیم وابسته به عوامل بسیاری است. مواردی مانند:

نیاز به تهیه قیف جداگانه

قیف چسبیده به بدنه

جنس توالت فرنگی

پایه های فلزی یا پلاستیکی

و مواردی مشابه دیگری که در تعیین قیمت اثرگذار هستند. نوع طراحی، برند و برخی ویژگی های دیگر نیز در تعیین قیمت توالت های فرنگی مؤثر است. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر تمایل به صرف هزینه های هنگفت ندارید، معمولاً برای خرید توالت فرنگی پلاستیکی استاندارد نیاز به پرداخت هزینه های کلان هم ندارید.

بورس محصولات پلاستیکی ناصر در تهران، انواع محصولات ناصر پلاستیک  و مرکز تهیه و پخش عمده پلاسکو ،به  قیمت عمده میزو صندلی پلاستیکی و محصولات بهداشتی  و متنوع ترین محصولات پلاستیکی به سراسر کشور می باشد.

این مرکز پخش با توجه به ارتباط گسترده ای که با تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر پلاستیک ایران دارد توانسته است جوابگوی طیف وسیعی از نیازهای مشتریان محترم باشدما با داشتن تنوع محصولی بالای ۷۰۰۰ قلم کالای پلاستیک و لوازم خانگی می توانیم پایگاهی مناسب برای مغازه های پلاستیک فروشی و همچنین پخش کنندگان شهرستان ها باشیم تا شما به فراق بال با برترین برندها و جدیدترین محصولات روز فروشگاه خود را مجهز نمایید .

محصولات جدید پلاستیکی ناصر از چه ویژگی ها و مزیت هایی برخوردار می باشند؟

از مهم‌ترین ویژگی آن می‌توان به تنوع بالایی که در طرح و رنگ و کاربرد آن وجود دارد اشاره کرد. از این‌رو هنگامی که قصد دارید یک محصول پلاستیکی خریداری کنید و آن را در فضای باز یا حتی در خانه خود قرار دهید به هیچ‌وجه با محدودیت از نظر طرح و رنگ روبه‌رو نخواهید شد. محصولات پلاستیکی نه‌تنها برای استفاده در فضاهای بازی همچون حیاط، بالکن، محوطه ویلا و باغ بسیار کاربرد دارند اما در رستوران‌ها و فست‌فودها نیز کاربرد بسزایی دارند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟