چطور با سارافون استایل هنری داشته باشیم؟

چطور با سارافون استایل هنری داشته باشیم؟

سارافون‌ یکی از ده‌ها مدل لباس زنانه است که تنوع بسیار خوبی داشته و بهترین گزینه برای یک استایل هنری‌ است! حتماً الان از خودتان می‌پرسید چطور ممکن است که یک سارافون ساده، استایل پوشش ما را تغییر دهد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که سارافون‌ها به دلیل سادگی در طراحی و همچنین تنوع در رنگ‌بندی و جنس، بهترین انتخاب برای داشتن استایل هنری هستند؛ اما برای رسیدن به این هدف باید چند راهکار ساده را اجرا کرد. در ادامه مقاله به معرفی این راهکارها پرداخته‌ایم.

1- استفاده از روسری و دستمال سر مناسب

اگر می‌خواهید با پوشیدن سارافون یک استایل هنری داشته باشید، بهتر است از روسری یا دستمال سر استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که تیپ و استایل شما بسیار منحصربه‌فرد به‌نظر برسد. البته حواستان باشد که رنگ روسری با سارافون هماهنگ بوده و از طیف رنگی یکسانی پیروی کند. علاوه‌برآن، طرح روی سارافون می‌تواند با طرح دستمال سر یکسان باشد که در این‌صورت، پوشش شما یکپارچه و هنری خواهد شد.

البته این را هم بگوییم که دستمال سرهای ساده و رنگی از نظر هنری به‌شدت محبوب بوده و مکمل خوبی برای سارافون هستند. به همین دلیل، با کمک این دستمال‌ها می‌توانید تیپ و استایل خود را حسابی دگرگون کنید!

2- استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات

یکی دیگر از ترفندها برای داشتن استایل هنری، استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات است. در حقیقت، این اکسسوری‌ها در صنعت مد و فشن معمولاً برای هنری‌تر شدن استایل مورد استفاده قرار می‌گیرند و شما هم در کنار سارافون می‌توانید از این جواهرات استفاده کنید. به‌عنوان مثال، انواع دستبد، گردن‌بند، گل سینه و دکمه‌های فانتزی به‌نوعی تکمیل کننده‌ سارافون‌ها هستند. البته توصیه می‌کنیم که این اکسسوری‌ها را با لباس‌های طرح‌دار و شلوغ استفاده نکنید، زیرا جلوه و زیبایی خود را از دست می‌دهند.

نکته مهم اینجاست که دست‌ساز بودن جواهرات و اکسسوری‌ها به شدت روی هنری شدن استایل شما تاثیرگذار است؛ بنابراین، برای خرید آن‌ها به دنبال محصولات دست‌ساز و خاص باشید.

چطور با سارافون استایل هنری داشته باشیم؟

3- هماهنگی رنگ لاک و آرایش با سارافون

شاید برایتان جالب باشد که کارشناسان مد و فشن همواره به این نکته تاکید کرده‌اند که رنگ لاک و آرایش می‌تواند استایل پوشش شما را تغییر دهد. برای پوشیدن سارافون نیز دقیقاً همین مسئله برقرار است و با استفاده از رنگ‌های جذاب در آرایش می‌توان سارافون را از حالت یکنواختی خارج کرد. البته تجربه نشان داده است که سارافون‌های با قد بلند و رنگ‌های شاد هماهنگی بیشتری با رنگ لاک و آرایش خواهند داشت. به همین دلیل، تنها با تغییر رنگ لاک و نوع آرایش خود می‌توانید یک استایل هنری را با سارافون تجربه کنید.

4- انتخاب کیف‌های ساده و کوچک

کیف نیز جزء لوازمی است که در استایل‌های هنری به آن توجه بسیاری شده است. کیف‌ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها برای استایل‌های گوناگون مناسب است. بررسی‌های ما نشان داده است که استفاده از کیف‌های ساده و کوچک در کنار سارافون می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به کیف‌های بزرگ و پر زرق و برق باشد. زیرا سارافون‌ها به‌طور کلی دارای جزئیات زیادی هستند و نباید لوازم شلوغ را همراه آن‌ها به کار برد.

چطور با سارافون استایل هنری داشته باشیم؟

5- استفاده از کفش‌های کلاسیک

برای داشتن استایل هنری با سارافون باید از کفش‌های کلاسیک استفاده کنیم؛ زیرا سارافون در حالت کلی جزء لباس‌های کلاسیک به حساب می‌آید و هیچ‌کس در استایل اسپورت از سارافون استفاده نمی‌کند. به‌عنوان مثال، پوشیدن کفش‌های کالج و چکمه‌های زمستانی به همراه سارافون بهترین گزینه برای هنری شدن تیپ و استایل است. البته در کنار آن نباید استفاده از اکسسوری‌های مناسب را فراموش کرد.

در ضمن، پس از انتخاب کفش باید به فکر جوراب مناسب نیز باشیم. تجربه نشان داده است که جوراب‌های ساده و رنگی در کنار کفش‌های کلاسیک ظاهر بهتری داشته و به سبک هنری نزدیک‌تر است. بنابراین، به‌همراه سارافون از جوراب‌هایی استفاده کنید که در طیف رنگی آن قرار دارند.

نکات مهم برای خرید سارافون

تا اینجا با 5 راهکار ساده برای پوشیدن سارافون و داشتن استایل هنری آشنا شدیم. حالا بهتر است کمی در مورد خرید سارافون و اکسسوری‌های مرتبط با آن صحبت کنیم! همان‌طور که می‌دانید سارافون‌ها را از پارچه‌های مختلف تولید می‌کنند که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود است. اما توصیه می‌کنیم که همواره به‌دنبال سارافونی باشید که با پارچه‌های مرغوب تهیه شده و طراحی آن منحصربه‌فرد است. علاوه‌برآن، در انتخاب سارافون به رنگ‌بندی آن نیز توجه کنید و به سراغ رنگ‌هایی بروید که با اکسسوری‌ها تناسب داشته باشند.

اکنون شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان یک سارافون باکیفیت و جذاب را با قیمتی مناسب خریداری کرد؟ اصلاً بهترین فروشگاه برای خرید پوشاک زنانه کجاست؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم که در بخش بعدی مقاله نیز همراه ما باشید.

چطور با سارافون استایل هنری داشته باشیم؟

پارالیا در سال 1394 فعالیت خود را به‌عنوان تولیدکننده پوشاک زنانه ایرانی آغاز و در طی این سال‌ها محبوبیت بسیاری نزد مخاطبان خود پیدا کرده است. محصولات پارالیا جزء بهترین پوشاک ایرانی هستند که بسیار هنرمندانه طراحی و تولید شده‌اند. از جمله این محصولات می‌توان به سارافون، شومیز، پیراهن زنانه، جوراب، کیف و اکسسوری‌های مختلف اشاره کرد.

خرید از گالری پارالیا بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید! فقط کافیست وارد سایت پارالیا شده و محصول مورد نظر خود را از بین ده‌ها مدل متنوع انتخاب کنید؛ پس از آن پرداخت هزینه سفارش از طریق درگاه‌های اینترنتی عضو شتاب انجام گرفته و محصول در کمترین زمان ممکن و از طریق پست پیشتاز و پیک درون شهری برای شما ارسال خواهد شد. به همین راحتی!

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟