سقف کناف و اجرای سقف کاذب در تهران

یک ساختمان مسکونی یا اداری، فرقی نمی­کند، بدون داشتن یک سقف مناسب ناقص است. سقف، مهم­ترین قسمت از ساختمان است که به حفظ ساختمان از عواملی مانند باد، دمای زیاد یا کم، نور خورشید، برف و باران کمک می­کند. سقف کاذب علاوه بر زیبایی که به خانه شما هدیه می­کند دارای ویژگی­های کارکردی بسیاری است، برای مثال سقف کاذب عایق صوتی خوبی را برای خانه شما فراهم می­کند که صداهای ناخواسته از بیرون به حداقل می­رسد. همچنین سیم­کشی برق، هرگونه لوله­کشی و کانال­های تهویه هوا از دید پنهان می­مانند. پنل­های سقف کاذب در برابر حرارت و آتش­سوزی و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

سقف کناف و اجرای سقف کاذب در تهران

بنابراین، سقف کاذبی که به خوبی طراحی شده باشد هم دارای ویژگی­های کارکردی و هم دارای ویژگی­هایی زیبایی­شناسی است.

سقف­ کاذب دارای انواع متفاوتی است که بر اساس کاربردهایی که دارد متنوع است. در سقف کاذب از مواد مختلفی برای فراهم کردن انواع متفاوتی از ویژگی­ها استفاده می­شود. در حالت کلی، پانل­های سقف کاذب دارای قابلیت طراحی­های پیچیده هستند و می­توانند باعث زیباتر دیده شدن سقف خانه شما شوند.

بیشتر بخوانید : قیمت سقف کناف | اجرای سقف کاذب در تهران اقساطی

انواع سقف کاذب

سقف کاذب عمدتا می­تواند بر اساس نوع موادی که استفاده می­شود طبقه­بندی شده باشد. هر مواد دارای مزیت­ها و معایب مخصوص به خودش است. ترکیبی از این مواد می­توانند هم از نظر کارکردی و هم از نظر زیبایی­شناسی یک کار ایده­آل تحویل دهند.

برخی از انواع سقف­های کاذب مشهور عبارتند از:

سقف کاذب کناف

سقف کاذب پلاستر پاریس

سقف کاذب گچی

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب فلزی

سقف کاذب شیشه­ای

سقف کاذب PVC

سقف کناف و اجرای سقف کاذب در تهران

سقف کاذب کناف چیست؟

سقف کاذب کناف با استفاده از پیچ­هایی به قالب­های فلزی چسبیده می­شود. این تخته گچ­ها در ورقه­های بزرگ­تر از ورقه­های POP قابل دسترس هستند و از این رو دارای اتصالات کمتری هستند. نصب تخته­های کناف، پروسه­ای آسان است و ویژگی­های هیدروفوبیکی آن (مقاومت در برابر آب) باعث شده است تا در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته باشد و برای سقف آشپزخانه و حمام نیز استفاده می­شود.

 انواع سقف کاذب کناف

کناف استاندارد

این نوع از سقف کناف برای ساخت سقف کاذب بسیار ایده­آل است. جلوی کناف با مقوای محکم،  پشت کناف با مقوای خاکستری رنگ و لبه­ها هم با نوار آبی رنگی پوشانده می­شوند.

کناف مقاوم در برابر آتش­سوزی

مقاومت در برابر آتش­سوزی یکی از ویژگی­هایی است که مردم در هنگام ساخت خانه به دنبال آن هستند. کناف مقاوم در برابر آتش­سوزی دارای یک مقوای صورتی رنگ در قسمت جلویی و یک مقوای صورتی یا خاکستری رنگ در پشت و نوار قرمز رنگ در لبه­ها است. این نوع کناف مناسب ساختمان­های مسکونی و تجاری است.

سقف کناف و اجرای سقف کاذب در تهران

کناف مقاوم در برابر رطوبت

این نوع کناف برای مناطقی بهترین است که دارای رطوبت زیادی هستند. اگر از سقف کناف که به رطوبت مقاوم نیستند استفاده کنید، خیلی زود کپک می­زنند. برای پیشگیری از این اتفاق، کناف مقاوم در برابر رطوبت را استفاده کنید. قسمت جلویی این نوع سقف سبز رنگ است، پشت آن خاکستری و لبه­های آن سبز است. این نوع کناف مناسب ساختمان­های مسکونی و تجاری است.

 بیشتر بخوانید : قیمت سقف کاذب کناف | 50 مدل سقف کناف جدید و pvc

کناف مقاوم در برابر رطوبت و آتش­سوزی

همانطور که از نام این نوع کناف پیداست دارای قدرت مقاومت در برابر حرارت و رطوبت است. قسمت جلویی این کناف با مقوای سبز رنگ پوشیده شده است، قسمت پشتی آن نیز سبز رنگ است، اما لبه­های آن با نوار سیاه رنگ پوشانده شده است.

کناف فویل­دار

برای ساخت این کناف، فویل آلومنیومی برای پوشش سطح پشتی کناف استاندارد استفاده شده است. این فویل به عنوان یک مانع در برابر بخار عمل می­کند.

کناف مقاوم در برابر آب

این نوع کناف در برابر آب مقاوم است. پوشش آن ضد آب است.

سقف کناف و اجرای سقف کاذب در تهران

بهترین نوع سقف کاذب کدام است؟ کناف یا POP؟

اگر بین انتخاب سقف کناف و سقف POP در تردید هستید، نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا در بهترین حالت ممکن پاسخ شما را بدهیم.

نصب سقف کناف در مقایسه با سقف POP بسیار راحت است و بر خلاف POP فضای زیادی را اشغال نمی­کند.

با اینکه طراحی سقف کاذب POP دارای انعطاف­پذیری بیشتری است، طراحی خود به تنهایی یک پروژه سنگینی محسوب می­شود.

سقف­های کاذب POP باید توسط کارشناسان کنترل شوند. اما نصب سقف کناف نیاز به تجربه کمتری دارد و در عین حال سریع و ساده هم هست.

خوب اگر دلایل بالا را خوانده باشید متوجه می­شوید با اینکه سقف POP ارزان­تر از سقف کناف است اما ارزشش را دارد. البته سقف کناف هم معایب خودش را دارد که با نگهداری به موقع از آن می­توانید از بروز مشکلات پیشگیری کنید. سقف کناف نسبت به سقف­های دیگر گران­تر است.

مزیت­های سقف کاذب کناف

سقف کاذب به راحتی نصب می­شود و تمیز کردن آن راحت است.

بسیار با کیفیت است.

روش نصب کناف طوری است که در طول فرآیند نصب جایی کثیف نمی­شود.

سقف کناف و اجرای سقف کاذب در تهران

 در ادامه به توضیح بیشتر در مورد سقف کاذب می­پردازیم تا بیشتر آشنا شوید:

اجرای سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف مناسب استفاده در همه سقف­هاست و در انواع اندازه­ها عرضه می­شود. برای اجرای سقف کاذب ابتدا ارتفاع سقف روی دیوار باید مشخص شود. برای این کار از یک ریسمان رنگی استفاده می­شود. سپس باید اندازه آویزها مشخص گردد. در مرحله بعدی آویزهای مورد نظر نصب می­شوند. بعد از آن پانل­ها نصب می­شوند. البته اجرای سقف کاذب نیاز به تخصص زیادی دارد که توسط فرد متخصص در این زمینه انجام می­گیرد.

قیمت سقف کاذب کناف

قیمت سقف کاذب کناف بستگی به هر پروژه دارد اما اگر بخواهیم حدودی بیان کنیم قیمت آن به شرح زیر است:

برای دریافت قیمت و مشاوره با شماره 09126214611 مهندس شاهدی تماس بگیرید. ( بازدید در تهران از منزل شما بصورت رایگان)

سقف کاذب کناف اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت است و برای همین نوع سقف و رنگی که در آن استفاده می­شود می­تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد. سقف کاذب کناف یکی از بهترین گزینه­ها برای اتاق خواب محسوب می­شود. برای اتاق خواب می­توانید از رنگ­های شاد استفاده کنید. برای نوردهی نیز می­توانید از نورهای مصنوعی استفاده کنید.

  سقف کاذب کناف پذیرایی

اتاق پذیرایی دروازه هر خانه­ای محسوب می­شود و هر چقدر این فضا لوکس­تر و جذاب­تر باشد، خانه شما بهتر و جذاب­تر دیده می­شود. سقف کاذب کناف نه تنها به حفظ انرژی کمک می­کند، بلکه نیاز برای تهویه هوا را به حداقل می­رساند و در عین حال دکور خانه شما را کامل می­کند.

سقف کاذب کناف آشپزخانه

سقف کاذب کناف برای آشپزخانه در مدل­های متنوعی عرضه می­شود. اگر تصمیم گرفته­اید تا در آشپزخانه­تان سقف کاذب کناف نصب کنید، می­توانید طرح­های ساده را برای این قسمت از خانه انتخاب کنید. اگر آشپزخانه­تان خیلی بزرگ است می­توانید فقط در قسمت اپن آشپزخانه سقف کاذب نصب کنید تا تمام توجه را به این قسمت جذب کنید. حتما به رنگ سقف کاذب در آشپزخانه دقت کنید تا فضایی لوکس و بسیار شیک داشته باشید.

هر آنچه باید قبل از نصب سقف کاذب بدانید

  • اگر می­خواهید هزینه کمتری را صرف کنید، طراحی را انتخاب کنید که نیاز به متریال کمی داشته باشد.
  • می­توانید فقط برای یک قسمت از سقف، سقف کاذب کناف نصب کنید. با این کار هم می­توانیدظاهر سقف اصلی را حفظ کنید و هم می­توانید ویژگی خاص سقف کاذب را بیشتر جلوه دهید.
  • برای اینکه سقف کناف محکم باشد، یک تخته پلای وود هم نصب کنید تا وزن هر چیزی که آویزان می­شود را حفظ کند.
  • قبل از اینکه سقف کاذب کناف نصب شود، میله پنکه سقفی باید به سطح سقف اصلی چسبیده باشد.

شرکت جابرینا بیش از 8 سال است که در زمینه سقف کاذب کناف و دکوراسیون داخلی فعالیت می­کند. ما از پیشرفته­ترین و با کیفیت­ترین ابزارها برای سقف کاذب کناف استفاده می­کنیم. ما در کار خود تمام اصول کیفی و فنی را رعایت می­کنیم و بر همین اساس توانسته­ایم رضایت مشتریان خود را به طور صد در صد جلب کنیم. برای خرید می­توانید با ما تماس بگیرید. خدمات ما شامل دکوراسیون منزل، بازسازی منزل و اجرای سقف کاذب است که جلوه­ای بی­نظیر به خانه­های شما خواهیم بخشید. مطمئن باشید با نصب سقف کاذب فضای داخل خانه کاملا متحول خواهد شد. بر روی سقف کاذب می­توانید از نور مخفی هم استفاده کنید تا زیبایی منزل­تان دو صد چندان شود. نصب سقف کاذب بسیار راحت و آسان است و ما در سریع­ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می­دهیم. البته برای نصب راحت باید متریالی را هم انتخاب کنید که با سقف کاذب سازگار باشند. قیمت سقف کاذب بسیار مناسب است و در صورت آسیب دیدن لازم نیست تمام آن را ترمیم کنید، بلکه فقط لازم است تا بخش آسیب دیده ترمیم شود. اگر حمام و سرویس بهداشتی­تان دارای رطوبت است بهترین کار نصب سقف کاذب در این قسمت از خانه است. سقف­ کاذب کناف در رنگ­های مختلف مانند قرمز، سفید، زرد، قهوه­ای و خاکستری عرضه می­شود. همچنین به صورت یک ماده بی­رنگ نیز قابل دسترس است. سقف کاذب کناف عمدتا برای اتاق­هایی با فضایی بزرگ مناسب است که نیاز به سیستم تهویه مرکزی دارند. کناف یک ماده نرم است که  شکل­ها و بافت­های مختلفی را فراهم می­کند. تمیز کردن این سقف­ها بسیار راحت است و در برابر حرارت و آتش­سوزی مقاوم است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟