امداد خودرو آبیک

چکیده : مجموعه امداد خودرو آبیک با توجه به تعداد و موقعیت امدادگر های خویش میتواند به صورت 24 ساعته آماده کمک به شما  هم میهنان عزیز باشد.

امداد خودرو آبیک

همه ما در طول روز کارهایی داریم که خودروی ما در این کار ها میتواند کمک زیادی به ما بکند  و اگر مشکلی برایش به وجود بیاید سبب می شود انجام این کار ها برایمان سخت تر شود. همانطور که می دانید با توجه به کیفت نچندان مناسب قطعات فنی خودرو و همچنین جاده و خیابان های کشور احتمال اینکه این اتفاق بیفتد، در هر لحظه وجود دارد. پس باید به هر نحوی با آن کنار آمد و دنبال راه حل گردید. داشتن شماره امداد خودرو یکی از چیز هایی است که برای هر راننده لازم و ضروری است تا در زمان وقوع مشکل و زمانی که خودرو امکان حرکت ندارد و باید در محل تعمیر شود یا هم به تعمیرگاه انتقال داده شود مجموعه امداد خودرو اَبیک این کار ها را به بهترین نحو انجام میدهد.

امداد خودرو آبیک

خدمات امداد خودرو آبیک

احتمالا یکی از ترس های مالکین خودرو این است که که خودروی شخصی شان به دلیل نقص فنی متوقف شود و نیاز داشته باشد که تعمیر شود و اینجا است که ما به امداد خودرو نیاز پیدا میکنیم. مجموعه امداد خودرو آبیک با دارا بودن کادر متخصص و مجرب میتواند بهترین انتخاب برای شما در همچین شرایطی باشد. این مجموعه با داشتن ابزار و لوازم بروز کار تعمیر خودرو را در محل انجام میدهد و اگر امکان انجام تعمیر در محل نباشید، خودروی شما با ظرافت بالا به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز انتقال داده میشود تا کار های تعمیرش صورت گیرد.

درباره امداد خودرو آیبک

مجموعه امداد خودرو آبیک با توجه به تعداد و موقعیت امدادگر های خویش میتواند به صورت 24 ساعته آماده کمک به شما  هم میهنان عزیز باشد. از کاربرد های یک مجموعه خودروبر میتوان حمل خودروهای مسابقه ای که فقط باید در پیست مسابقه به کار گرفته شوند و اجازه تردد در جاده را ندارند و یا حمل خودروهایی که هنوز پلاک نخورده اند و  باید به مرکز تعویض پلاک انتقال داده شوند و همچنین حمل خودروهای تصادفی که میتوان مهم ترین و اصلی ترین کاربرد خودروبر نام برد و همچنین از دیگر کاربرد های خودروبر حمل ماشین های لوکس و وارداتی است که باید بدون وارد شدن کوچکترین اسیب حمل شوند و یکی دیگر از کاربرد های خاص خودروبر حمل تجهیزات فیلم برداری و فیلم سازی است، زیرا حمل دوربین های فیلم برداری به تنهایی مشکل است از خودروبر ها برای حمل شان استفاده میشود.

امداد خودرو آبیک

انواع امداد خودرو

  1. امداد خودرو تکی

از این وسیله برای جا به جایی خودرو در جاده های درون و برون شهری استفاده میشود و وسیله ای است که بر روی امداد خودرو های تکی نصب میشود و تمام وسایل حمل و نقل توسط آن صورت می گیرد.

  1. تریلی چند ظرفیته

این امداد خودرو ها مناسب حمل خودرو با تعداد زیاد هستند و میتوانند در یکباره حدودا 6 الی 8 ماشین را حمل کنند. از این نوع خودرو بر اکثرا در حمل خودرو در جاده های بین شهری استفاده میشود.

چه تفاوتی میان خودروبر و یدک کش وجود دارد؟

خودروبر ها به صورت استاندارد خودرو را در بخش انتهایی سوار می کنند و با کمترین آسیب آن را حمل می کنند ولی یدک کش  و یا با نام دیگرشان بکسل اکثرا پاترول یا نیسان هستند که وسیله زنجیر و با سیم بوکسل و دکل چرخگیر یا دکل جرثقیلی که در بخش پشتی آن‌ها قرار دارند، به چرخ‌های جلوی اتومبیل آسیب دیده متصل می گردند و آن را بلند می کنند. به این ترتیب جابه‌جایی و حمل خودروی آسیب دیده انجام می گیرد. و از این نوع برای خودرو هایی تا وزن 2 تن استفاده میگردد و ایمنی کمتری دارد و در مجموعه آبیک هر دوشان وجود دارد و شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه تان یکی را انتخاب کنید

مجموعه امداد خودرو آبیک چه مزایایی دارد؟

  • موقعیت یابی از طریق GPS
  • امداد رسانی به خودروهای ایرانی و خارجی
  • تعویض و یا فروش لاستیک خودروی ایرانی یا خارجی در محل
  • امداد رسانی شبانه روزی در تمام روز های هفته حتی روز های تعطیل
  • انواع خدمات تعمیر خودرو از جمله برق خودرو ، موتور،تعویض باتری و…
  • دارای سابقه چندین ساله در حوزه امدادگری خودرو
  • استفاده از بهترین و بروز ترین دستگاه های دنیا برای وارد نشدن کوچکترین اسیب به خودرو

نشانی سایت امداد خودرو ابیک : https://khodrobar725.com/car-relief-abik

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟