هر آنچه که باید در مورد پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و کار در ارتفاع بدانید

پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و رعایت نکات ایمنی که هرکسی باید بدانند به خصوص مدیران و سازنده های ساختمان و برج سازها. باید بدایند که برای چه نوع ساختمانی  پیج رولپلاک سنگنما انجام میدهید، بدانید که برای تمامی ساختمان ها با هر نوعی که هستند و نمای آن با سنگ کار شده است نیاز است.

برای استحکام سازی نمای ساختمان به خصوص ساختمان های بالای  4 الی 5  طبقه به دلیل نشست ساختمان و استفاده از متریال های نامناسب و نامرغوبی که استفاده شده است سنگ نمای آن به قولی شل شده و میتوان خطر آفرین باشد.

“یکی از مهمترین نکات ایمنی در جهت مستحکم کردن سنگ نمای ساختمان ها توجه به پیچ رولپلاک کردن آن ها میباشد دقیق پیچ رولپلاک یعنی استفاده از ابزارالاتی که بتواند سنگ را به صورت مستحکم جفت ساختمان کند،شما با این کار لذت استفاده از امنیت برای همیشه را میبرید، چرا که امنیت جانی و مالی مردم در خطر است پس  قطعا به غیر از کمک به خودمان به بقیه هم کمک کرده ایم پس پیچ رولپلاک نما با طناب   را جدی گرفته و حتما از مشاوران با تجربه مثل راپل  وان استفاده کنید”

امنیت در انواع نما ها

هر آنچه که باید در مورد پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و کار در ارتفاع بدانید

هرچه سنگ ظریف تر و یا دارای نماهای خاصی باشد رولپلاک کردن آن نیز دشوار تربوده دقیقا مثل سنگ های یونانی و یا مرمر

این را هیچگاه فراموش نکنید که از نظره انسانی درست نیست که به علت یک خطای انسانی کوچک جان و مال مردم را مورد خطر قرار دهید. پیچ رولپلاک سنگ نما یا پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب دقیقا چیزی است که مورد  نیاز شما است  و تمامی پیچ های گالوانیزه آن نیز با بهترین برندهای و استحکام بالای آن استفاده میشود.

حتی اگر که فکر میکنید ساختمان شما از سنگ نمای خوبی برخوردار است حتما آن را توسط راپل کاران و یا متخصصن حتما تست کنید. فراموش نکنید که امنیت همیشه نسبی است.

برای هر سنگ نمایی از رولپلاک خواصی استفاده میشود، مثلا برای سنگ نما های که زیر ساخت آن از بتن استفاده شده است از رولپلاک مخصوص بتن استفاده میشود. که در کل بهتر است از پیچ های فولادی استفاده شود که جنس و کیفیت کار مرغوب تری دارد.

رعایت نکات ایمنی در سنگ نمای ساختمان

هر آنچه که باید در مورد پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و کار در ارتفاع بدانید

 

خب یکی از عوامل خیلی ساده اما بسیاز تاثیر گذار تغیرات جغرافیا  و جو زمین در فصول مختلف است، عواملی چون باران، باد، طوفان و بادهای تند است دیگر عوامل هماننده  نامرغوب بودن سنگ نما و یا دوغاب آن میتواند باعث عدم اتصال آن به بدنه ساختمانی شود.

خب حال در ادامه  3 روش محکم کردن سنگ نمای ساختمان را بیان میکنیم:

  1. استفاده از پیچ و روپلاک: مرغوب، و متناسب با کاری است که میخواهید انجام دهید یادتان باشد که به ضخامت سنگ نیز حتما توجه کنید.
  2. چسباندن سنگ به نما: یکی از با صرفه ترین  اموری است که در مستحکم سازی سنگ نما با استفاده از چسب های بسیار قوی انجام میشود، که هرچند چیزی جای پیچ رولپلاک سنگنما را نمیگیرید چرا که بهترین راه برای محکم سازی سنگ ها هستند.
  3. محکم سازی با استفاده از  سیم های گالوانیزه: این یکی از روش های است که اگر استفاده کنید در طولانی مدت نیز پوسیده نمیشود، که توسط شیارها درکنارهم قرار گرفته است.

قیمت پیچ رولپلاک نما

قیمت پیچ رولپلاک نما کاملا بستگی به پروژه دارد و باید توسط یک کارشناس بازدید شود و بعد از در نظر گرفتن مواردی سعی شود بهترین قیمت در کمترین زمان و بالاترین کیفیت اجرای کار باشد پس برای پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب حتما بررسی کنید که کدام کارشناس بهترین قیمت و کیفیت را ارائه میکند.

اما نکته مهم اینجاست که  هیچ ارزانی بی حکمت نبوده و در این امر بسیار مهم باید شما فاکتور اولیتون حتما کیفیت کار و تخصص متخصصین این حوزه باشد چرا که هرچه کیفیت کار و مواد اولیه بالا باشد شما خیالتان راحتر بوده و همیشه آسوده خاطر هستید.

3 نکته برای قیمت رولپلاک نمای ساختمان به چندین عامل بستگی دارد از جمله به موارد زیر:

  1. جنس خود پیچ و موارد استفاده شده: در هرسنگ نمای و بسته به آن جنس قیمت متفاوت است چرا که پیچ ها و متریال استفاده شده فرق میکند مثلا اگر که از پیچ های گالوانیزه ضد زنگ استفاده کنید قطعا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، چرا که قیمت آنها بین 3 الی 4 برابر پیچ ها  ومتریال های ایرانی هستند.
  2. مساحت ساختمان: همانطور که گفته شد یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان مساحت و متراژ آن است که ساختمان های بلندتر و آسمان خراش ها قطعا از پیچ های بیشتری استفاده میکنند
  3. جنس سنگ نمای ساختمان: یکی از مهمترین عوامل سنگ نمای ساختمان دقیقا همان جنس آن است چرا که سنگ نما های که با طرح های مختلف و مثلا از جنس مرمر و یا گرانیت هستند قطعا روی قیمت پیچ رولپبلک سنگ نما تاثیر خواهد گذاشت، میتوان حتی به طرح های روی سنگ نما نیز اشاره کرد که بعضی از سنگ نما ها یونانی و بعضی دیگر  شکل ظاهر ظریف تری دارند که دریل کاری و رولپلاک آنها نیاز منده یک گروه فوق تخصصی است.

تفاوت پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و  با داربست:

هر آنچه که باید در مورد پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و کار در ارتفاع بدانید

برای خدماتی مثل گرفتن درز انقطاع، پیچ رولپلاک سنگ نما، شست و شویی نما و کار در ارتفاع د رگذشته از داربست استفاده میشد که در آن  با استفاده از میل ها و آهن ها  داربست را به یکدیگرمیبستند، و آن متخصص مجبور میشد که از داربست بالا رفته و امور مستحکم سازی سنگ نمارا انجام دهد اما این کار کاملا غیر حرفه ای است چرا که  میتوان به مشکلات زیر اشاره کرد:

  1. مشکل برای عبور همسایگان و مردم
  2. اشغال فضای زیاد
  3. حجم مالی سنگین برای خرید داربست
  4. هزینه کردن زمان در جهت بست داربست به جای استفاده از طناب
  5. خطر آفرینی بسیار زیاد چرا که به راحتی و مثلا با تغییر سرعت باد یک فردی که بالای داربست در حال فعالیت است امکان دارد بیفتد و خطرات جانی بسیاری ببینید که متاسفانه در کشور خودمان قبل نیز از این مشکلات بسیار بود. شاید دوستانی بگویند بیمه، اما فراموش نکنید که سلامتیتان در خطر است.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد رعایت ایمنی و نکات مهمی در حوزه مستحکم سازی ساختمان و پیچ رولپلاک نما با طناب و همین طور کار در ارتفاع صحبت شد، حتی به این نیز اشاره کردیم که چگونه بتوانیم یک تیم درست و اصولی را نیز تشخصی داده و با آن ارتباط بگیریم، و  درمورد قیمتی که راپلکاران و متخصصین این حوزه میدهند نیز صحبت کردیم، تمامی این نکات به روز و در پاییز 1400 نوشته شده است که میتوانید برای داشتن یک ساختمانی بهتر در نظر داشته باشید. پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب   و کار در ارتفاع را همیشه جدی بگیرید و سعی کنید از متخصصین این حوزه قبل از اجرای یک عملیات همیشه مشاوره بگیرید. ممنون میشم اگر این مطلب برای شما نیز مفید بود ماننده بقیه دوستان برای ما نظره خود را کامنت کنید.

همچنین برای اطلاعات بیشتردر زمینه پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و یا کار در ارتفاع میتوانید وارد وب سایت راپل وان(https://rappelone.ir) شوید.

جشنواره ویژه راپل وان به مدت 6 ماه ادامه دارد و برای پاییز 1400 تخفیفات جذابی در خدمات خود ارائه میدهد.

شماره تماس: 09120445241

ایمیل: info@rappelone.ir

آدرس:ایران – تهران خیابان ولیعصر

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟