سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

فضای بیرونی ویلای شما را با زیبایی دو چندان و کارایی بیشتر همراه می‌ سازد. این سایبان ها برای زیبایی و آسایش افراد خانواده همواره در بخش‌ های مختلفی از ویلا مورد استفاده قرار می ‌گیرند. سایبان ویلایی را می توان در موارد زیر استفاده کرد:

  1. تراس ویلا ها و بالکن
  2. پاسیو و گلخانه ها
  3. محوطه باز باغ  و ویلا

از انواع سایبان ها می توان در این بخش استفاده نمود و کاربرد فضای خود را افزایش داد. در ادامه معرفی سایبان ویلایی و موارد استفاده از آن می پردازیم.

معرفی سایبان ویلایی

سایبان حیاط ویلایی از جمله سایبان های پرکاربرد محسوب می‌ شود که می ‌تواند با ظاهری بسیار شیک و زیبا سبب شکیل ساختن محیط اطراف و کیفیت بیشتر آن ها گردد. انواع سایبان ویلایی را می توان با ابعاد و اندازه های دلخواه تولید و نصب کرد.

سایبان ویلایی برای تراس ها و بالکن ها

سایبان ها تنها برای حیاط ها و فضا های وسیعی مورد استفاده قرار نمی گیرند. در فضا های کوچک بالکن و تراس نیز از انواع مدل سایبان ویلایی می توان استفاده کرد. سایبان تراس را در قسمت بالایی آن نصب می کنیم و با تنظیمات درست، سایه مناسب را ایجاد می نماییم. این سایبان ها علاوه بر ایجاد سایه مورد نیاز از ورود بارش ها و عوامل آلوده کننده به داخل فضا جلوگیری می ‌کنند. یکی از لذت‌ های فصل گرم تابستان برگزاری دورهمی ها و جشن های خانوادگی و دوستانه است. در فضای بالکن و تراس به بهترین شکل ممکن می توان این مراسم را برگزار کرد بدون آن که نگران عوامل آزار دهنده چون تابش شدید نور خورشید بود.

سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

نصب سایبان حیاط ویلایی چه مزایایی را برای افراد به همراه دارد؟

  • زیبایی هر چه بیشتر محیط باز ویلا

انواع سایبان حیاط سبب زیبا سازی محیط می گردد بنابراین ظاهر مناسب سایبان حیاط می ‌تواند فضای باز ساختمان مسکونی یا باغ و ویلای شما را تحت تاثیر قرار دهد. هنگام انتخاب سایبان حیاط ویلایی علاوه بر کیفیت و کارایی، زیبایی آن را نیز مد نظر داشته باشید. نمای ظاهری سایبان را با طرح شکیل انتخاب نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید.

  • ممانعت از ورود بارش ها و عوامل جوی

مهم ترین ویژگی سایبان حیاط ها، ممانعت از ورود بارش ها می باشد. به نوعی سایبان حیاط، سر پناهی برای افراد محسوب می شود تا در روزهای بارانی بتوانند از فضای باز استفاده نمایند و در تعامل با طبیعت، لحظات خوشی را سپری کنند بدون آن که نگران ریختن بارش ها و عوامل آزار دهنده باشند.

 طراحی خاص و منحصر به فرد سایبان حیاط

انواع سایبان حیاط ویلایی امروزی با طراحی های زیبا می توانند در بخش‌ های مختلفی از حیاط ها استفاده شوند بدون آن که نگران مشکلاتی نظیر کمبود فضا در آپارتمان ها، ساختمان های مسکونی و یا ویلا باشیم به عنوان مثال انواع سایبان حیاط متحرک با قابلیت باز شو شرایط بسیار مطلوبی را در حیاط ایجاد می‌ کند و گزینه بسیار مناسبی برای حیاط های کوچک و محدود است. این سایبان ها حجم بسیار کمی را اشغال می‌ کنند در نتیجه ممانعتی برای ورود و خروج افراد و یا ماشین ها ایجاد نمی نمایند

سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

برای محاسبه قیمت سایبان حیاط ویلایی موارد زیر را می بایست محاسبه کرد:

قیمت سایبان حیاط ویلایی وابسته به موارد زیر می باشد:

  1. ابعاد و متراژ سایبان
  2. مدل و طراحی آن
  3. محل نصب سایبان
  4. نوع سازه و پوشش سقف ان

با نصب سایبان حیاط ویلایی محیط بلا استفاده منزل خود را به محیط رویایی تبدیل کنید!

  • زیرا سایبان های ویلایی با قابلیت باز شو، امکان کنترل از راه دور را دارد و می توان آن ها را از داخل ویلا نیز هدایت کرد.
  • سایبان ویلایی تاثیر فراوانی در دکوراسیون منزل دارد. می توان با نصب این سایبان ها دمای منزل را تا ۳۰ درجه خنک کرد.
  • پوشش سایبان حیاط می بایست در برابر آفتاب و رطوبت مقاوم باشد. سازه به کار رفته شده نیز می بایست در برابر رطوبت مستحکم و ضد زنگ باشد.
  • سایبان حیاط ویلایی بهتر است از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار باشد.

با استفاده از این سایبان ها می توان در تمام ساعات روز از فضای باز ویلا استفاده کرد. در صورتی که سایبان ویلایی را در تراس یا بالکن نصب کنیم، نیز می ‌توانیم این محیط را در برابر تابش آفتاب داغ و بارش ها مصون نگه داریم.

سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

شرط اصلی یک سایبان حیاط با کیفیت عالی

هنگام انتخاب سایبان حیاط کیفیت مواد اولیه به کار برده شده در آن مهم و حائز اهمیت است. بهتر است سازه و پوشش به کار برده شده در ساخت سایبان حیاط ویلایی از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا این فضای مسقف را بدور از تابش شدید نور خورشید و گرمای سوزان یا بارش‌ ها نگه دارد. بهتر است سازه و پوشش قابلیت شست و شو داشته باشند و در آب و هوای مختلف در ساعات متعدد شبانه روز، شرایط مطلوب را ایجاد نماید.

انواع سایبان حیاط

از انواع سایبان حیاط برای ویلا ها و باغ ها می توان به

  • سایبان های چتری
  • سایبان های تاشو
  • سایبان های ستون دار
  • سایبان دکوراتیو
    اشاره داشت.

خرید سایبان حیاط وابسته به چه عواملی است؟

بهتر است سایبان حیاط ویلایی از بدنه و اسکلتی محکم با خاصیت ضد زنگ طراحی شود تا با خیالی آسوده بتوان سایبان را انتخاب و خریداری نمود. با توجه به فضای مورد نظر و شرایط اقلیمی  بهتر است طرح سایبان را انتخاب نمایید. همواره یکی از مشکلاتی که افراد در فصل های مختلف به ویژه در فصل تابستان با آن مواجه هستند، گرمای شدید و نور خورشید است. در چنین شرایطی افراد به دنبال ایجاد مکانی خنک همراه با سایه می گردند تا بتوانند ساعاتی را در آن سپری کنند و به استراحت بپردازند، بهترین گزینه برای ایجاد سایه مطلوب نصب سایبان در حیاط می باشد.

سایبان حیاط ویلایی با طراحی لوکس و بی بدیل

سایبان حیاط ویلایی، نوعی آلاچیق تفریحی

سایبان حیاط با ایجاد سایه خنک، کاربرد محیط باز ویلا و باغ را افزایش می دهد. این سایبان ها امروزه جایگزین آلاچیق ها نیز گشته اند زیرا از طرح و نمای زیبایی برخوردار هستند بنابراین می‌ توان با نصب سایبان از این فضا به عنوان آلاچیق تفریحی نیز استفاده کرد. انواع سایبان حیاط ویلایی امروزه به شکلی طراحی می گردد تا قابلیت جا به جایی را نیز برای افراد فراهم آورد. افراد به آسانی در هنگام اسباب کشی می توانند این آلاچیق ها را جا به جا کنند. برای جا به جایی این سایبان ها نیاز به تمهیدات خاصی وجود ندارد زیرا سایبان ها از  قابلیت بازشوندگی برخوردار هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می ‌کنند.

مجموعه سایه سازان کوروش

یکی از مراکز تولید کننده انواع سایبان حیاط در ویلا ها و باغ ها، مجموعه ی بزرگ سایه سازان کوروش می باشد. این مجموعه با بکارگیری از دانش و تخصص افراد حرفه ‌ای و مهندسین کشور، اقدام به تولید انواع سایبان کرده است. سایبان ها را می توانید در وب سایت این مجموعه مشاهده کنید. کارشناسان و مشاوران شرکت سایه سازان کوروش شما را در زمینه خرید سایبان راهنمایی می ‌کنند و آماده پاسخ گویی به تمام سوالات مشتریان عزیز می باشند. جهت ارتباط با مشاوران می توانید از طریق شماره زیر با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پاره ای از پروژه ها: سایبان پارکینگ اداره محیط زیست تهران، سایبان حیاط سفارت صربستان، سایبان محوطه انرژی اتمی، سایبان صنایع غذایی بیژن و …

تلفن تماس: 09123793120

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟