مزایای استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو (non-woven)

فاکتورهای بی شماری در طراحی دکوراسیون منزل نقش دارند از جمله کفپوش, دیوارپوش, عناصر دکوراتیو, پوشش های تزئین سقف کاذب, کاغذ دیواری و … . تمام این عناصر در کنار هم دکوراسیونی بی نظیر ایجاد می کنند و زیبایی را برای خانه به ارمغان می آورند.

در عصر حاضر دکوراسیون داخلی یکی از ملاک های اصلی انتخاب و خرید خانه محسوب می شود, در واقع زیبایی ظاهری موضوعی شایان توجه و پر اهمیت است.  امروزه طراحان و معماران سعی می کنند مدرن ترین و شیک ترین طرح ها را در دکوراسیون داخلی اجرا کنند و فضایی ایده آل و مورد پسند برای صاحب خانه ها فراهم نمایند. فاکتورهای بی شماری در طراحی دکوراسیون منزل نقش دارند از جمله کفپوش, دیوارپوش, عناصر دکوراتیو, پوشش های تزئین سقف, کاغذ دیواری و … . تمام این عناصر در کنار هم دکوراسیونی بی نظیر ایجاد می کنند و زیبایی را برای خانه به ارمغان می آورند.

برخی از افراد تمایل دارند دیوارهای خانه خود را رنگ آمیزی کنند و برخی دیگر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری دارند. هر چند انتخاب دیوارپوش کاملاً سلیقه ای است اما برای تکمیل دکوراسیونی بی نظیر استفاده از کاغذ دیواری نسبت به رنگ پیشنهاد می شود. امروزه با وجود طرح ها و رنگ های متنوع کاغذ دیواری, انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب امری آسان اما نیازمند تصمیم گیری درست است. کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش های دکوراتیو محسوب می شود که در تنوعی از طرح و رنگ ارائه می شود. این عنصر دکوراتیو علاوه بر زیباسازی دکوراسیون قابلیت پوشش دهی عیوب دیوار را نیز دارد. کاغذ دیواری های مدرن امروزی نسبت به کاغذ دیواری های سنتی کیفیت و دوام بالاتری دارند و سال های سال می توان از زیبایی آنها در محیط خانه لذت برد. نمونه استفاده از این ابزار طراحی را می توان کاغذی دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پذیرایی و … برشمرد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو (non-woven)

 یکی از مدرن ترین و باکیفیت ترین نوع کاغذ دیواری که قابلیت های منحصر بفردی نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارد کاغذ دیواری نان وون (non-woven) است. این کاغذ دیواری از الیاف پارچه و کاغذ تهیه می شود و به دلیل ویژگی های ایده آل خود همواره مورد توجه طراحان و صاحب خانه ها قرار می گیرد. از ویژگی های منحصر بفرد کاغذ دیواری نانوون می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره نمود. این کاغذ دیواری به راحتی با یک دستمال مرطوب و شوینده تمیز خواهد شد.

سایر  ویژگی های کاغذ دیواری نانوون به شرح زیر می باشند:

  • کاغذ دیواری نانوون مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و بخار آب دارد, به همین دلیل هیچ نوع قارچ و کپکی بر سطح آن رشد نمی کند.
  • نصب این نوع کاغذ دیواری به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود, علاوه بر آن جدا کردن آن از دیوار نسبت به سایر کاغذ دیواری ها راحت تر و بدون آسیب رساندن به دیوار صورت می گیرد.
  • این دیوارپوش مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی, خراش, پارگی و تورم دارد.
  • کاغذ دیواری نانوون ضد آلرژی است و هیچ نوع حساسیت پوستی و تنفسی ایجاد نمی کند.
  • این کاغذ دیواری تجدید پذیر بوده و برای افرادی که دوستدار محیط زیست هستند گزینه ای ایده آل محسوب می شود.
  • قابلیت شستشوی این کاغذ دیواری باعث شده نسبت به سایر کاغذ دیواری ها ایده آل تر باشد.
  • این دیوارپوش پس از نصب تغییر سایز نمی دهد و سطح آن یکنواخت باقی می ماند.
  • بعد از نصب کاغذ دیواری نانوون سطحی یکپارچه و بدون درز بر روی دیوار خواهید داشت.
  • این کاغذ دیواری قابل شستشو به دلیل خاصیت ضد آب خود قابل استفاده در محیط های مرطوب از جمله سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز می باشد.
5/5 - (3 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
30 عکس جدید از طرح کاغذ دیواری اتاق خواب ، جدیدترین مدل های کاغذ دیواری ، زیباترین مدل های کاغذ دیواری ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (3 امتیاز)