راهنمای خرید و مقایسه انواع کلیدهای اشنایدر الکتریک

راهنمای خرید و مقایسه انواع کلیدهای اشنایدر الکتریک

خرید کلید اشنایدر  از نمایندگی اشنایدر نکات مهمی دارد که بررسی آنها قبل از خرید الزامی است. بدون بررسی نکات و مقایسه بین محصولات شرکت اشنایدر الکتریک، خرید یک محصول امری منطقی نخواهد بود. فاکتورهای مختلفی در خرید کلیدهای اشنایدر الکتریک وجود دارند که بررسی آنها باعث می شود تا بهترین محصول را مطابق با نیاز خود خریداری کنید. با بررسی این نکات و مقایسه چند محصول اشنایدر الکتریک فرانسه به درک دقیقی از نحوه انتخاب بهترین نوع کلید اشنایدر خواهیم رسید.

معرفی شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک، یک شرکت فرانسوی و چند ملیتی است که در حوزه تولید تجهیزات الکترونیک و الکتریکی، تجربه بسیاری دارد. این شرکت توسط دو اشنایدر با نام های کوچک جوزف اوژن و ادولف در سال 1836 تاسیس شد. سپس با فعالیت های مداوم و تولیدات منظم، در سال 1981، این شرکت توانست پیشرفت بسیاری در حوزه تخصصی خود داشته باشد.

اشنایدر الکتریک چند ملیتی است؛ زیرا در سراسر جهان نمایندگی دارد و طرفداران بسیاری برای محصولات آن وجود دارند. تا سال 2018، آمار دقیقی اعلام شد که نشان می داد در سراسر دنیا، این شرکت بیش از 150 هزار نیروی کار دارد. در ابتدای امر، این شرکت با تولید قطعات صنعتی روی کار آمد. برای مثال، با ساخت انواع صنایع فلزی، کشتی و اسلحه توانست جایی در بازار پر رقابت این صنعت پیدا کند.

رفته رفته این شرکت به سمت ساخت ماشین های حمل و نقل سنگین پیش رفت. در سال 1975، این شرکت با الهام گرفتن از شرکت مرلین گرین، به سمت ساخت قطعات الکترونیکی رفت. به تدریج محصولاتی که شرکت اشنایدر تولید می کرد، به سمت تجهیزات برق رفته بود. در سال 1999 هم این شرکت نام رسمی اشنایدر الکتریک را روی برند خود قرار داد تا با این نام شناخته شود.

هم اکنون، اشنایدر الکتریک توانسته است سالیان سال تجربه های بسیاری در زمینه تولید کلید های برق و دیگر تجهیزات برقی کسب کند. علاوه بر تجربه، محبوبیت بسیاری هم برای این شرکت در سراسر دنیا کسب شده است. به طوری که می بینیم در سراسر دنیا، استفاده از انواع کلید اشنایدر الکتریک مشاهده می شود. این شرکت برای هر بخشی از صنعت برق هم تولیدات خود را روانه بازار می کند. از منازل مسکونی گرفته تا کسب و کار هایی که نیاز به سیستم های انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی دارند.

راهنمای خرید و مقایسه انواع کلیدهای اشنایدر الکتریک

معرفی محصولات شرکت اشنایدر الکتریک

علاوه بر انواع کلید، شرکت اشنایدر محصولات متنوع دیگری را هم روانه بازار می کند. هرکدام از این محصولات اسنایدر متناسب با نیاز خریدار دسته بندی می شوند و انواع مختلفی دارند. انواع محصولات شرکت اشنایدر الکتریک که با نمایندگی شرکت صنعت گستر نوین به بازار عرضه می شوند، عبارت اند از:

  • انواع استارت استوپ
  • استارتر موتور
  • محصولات امرجنسی
  • انواع اینورتر
  • سرو موتور درایو
  • رله کنترل سطح مایعات
  • کنتاکتور
  • محافظ جان

هرکدام از این محصولات در بازار تجهیزات برق استفاده های متنوعی دارند. شرکت اشنایدر توانسته است بیشترین کیفیت را در ازای بهترین قیمت برای این محصولات در نظر داشته باشد. نکته حائز اهمیت این است که بتوانید کلید اشنایدر الکتریک و دیگر محصولات این شرکت فرانسوی محبوب را از عرضه کننده ای مطمئن خریداری کنید.

راهنمای خرید و مقایسه انواع کلیدهای اشنایدر الکتریک

نکات خرید کلید های اشنایدر الکتریک

نکات بسیاری برای خرید کلید اشنایدر الکتریک وجود دارد. به بیانی دیگر، پارامتر های مختلفی وجود دارند که بررسی هریک از آنها منجر به ایجاد نکاتی می شود که بررسی هر کدام ضروری است. پارامترهای مختلفی مثل اتوماتیک بودن یا نبودن، حرارتی بودن یا نبودن، تعداد پل، ظرفیت و دوام الکتریکی برای کلید های اشنایدر الکتریک باید بررسی شوند.

1. اتوماتیک بودن یا نبودن

برای خرید کلید اشنایدر الکتریک در وهله اول باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این مدل که اکثرا اتوماتیک است، گزینه های انتخاب متفاوتی را روبروی شما قرار می دهد. یک کلید اتوماتیک اشنایدر می تواند تمام نیازهای شما را متناسب با پارامتر های دیگر برآورده سازد. برای مثال، مدل LV429577 از کلید های اشنایدر، نوعی کلید اتوماتیک است که با قدرت قطع 25 کیلو آمپر کار می کند. این محصول 4 پل دارد که 3 پل آن محافظت شده هستند.

اگر کلید قابل تنظیم هم باشد که می توانید تنظیمات دستی را برای آن اعمال کنید. برای مثال، مدل LV429637 از کلید اشنایدر الکتریک، نوعی کلید قابل تنظیم است که ولتاژ عملیاتی 50 یا 60 ولت را می توان برای آن تنظیم کرد. این مدل از کلید های اشنایدر الکتریک نوعی کلید 3 پل است که از 11 الی 16 آمپر می توانید جریان آن را تنظیم کنید.

2. حرارتی بودن یا نبودن کلید

نوعی دسته بندی دیگر برای کلید های اشنایدر الکتریک وجود دارد. در این دسته بندی، کلیدهای اشنایدر با طیف های گرمایی و مغناطیسی مختلفی دسته بندی می شوند. بنابراین بررسی هریک از آنها بعنوان یک کلید خاص، جالب است. برای مثال، نوعی کلید اشنایدر الکتریک که سری GV2 محسوب می شود، می تواند جریان 4 الی 6.3 آمپر را برای شما خروجی بگیرد. این کلید عملکرد زیست محیطی فوق العاده ای دارد و با هدف سادگی نصب و استفاده طراحی شده است.

3. تعداد پل کلید اشنایدر

تعداد پل هم فاکتوری دیگر برای خرید کلید اشنایدر الکتریک است. در صنعت برق، پل هایی که هر کلید دارد، نشان می دهد که این کلید می تواند به چند اتصال انتقال بار الکتریکی انجام دهد. انواع کلیدهای اشنایدر با تعداد 2، 3 و 4 پل وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود، هریک از آنها را خریداری کنید. برای مثال، کلید LV429647 اشنایدر، 3 پل دارد و با 16 آمپر جریان برای شما کار کند.

4. ظرفیت جریانی کلید (از لحاظ آمپر)

این فاکتور یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب کلید اشنایدر الکتریک است. شدت جریان تعیین شده برای یک کلید نشان می دهد که شما می توانید از آن در چه موقعیت هایی استفاده کنید. برای مثال، همان مدل LV429647 که 16 آمپر جریان برای آن ثبت شده است، می تواند کارایی پرقدرت تری نسبت به مدل حرارتی که معرفی کردیم، داشته باشد.

5. بررسی دوام کلید

پارامتر دوام هم از لحاظ الکتریکی و هم از لحاظ مکانیکی بسیار اهمیت دارد. این دو فاکتور دوام نشان می دهند که کلید اشنایدر الکتریک خریداری شده تا چه حد می تواند در موقعیت های مختلف مقاومت و دوام داشته باشد. برای مثال، در کلید اشنایدر الکتریک LV429647 ما دوام مکانیکی 50 هزار بار را می بینیم که ثبت شده است. برای مدل دیگری با نام LV429637 دوام الکتریکی بر حسب ولت اینچ، در 4 سیکل 10000، 20000، 30000 و 50000 به ثبت رسیده است. می توانید با توجه به نیاز خود از دوامی که از کلید انتظار دارید، خرید کلید اشنایدر الکتریک خود را به سرانجام برسانید.

راهنمای خرید و مقایسه انواع کلیدهای اشنایدر الکتریک

جمع بندی

برای خرید کلید اشنایدر الکتریک نکات مختلفی را بررسی کردیم. اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ مهم این است که شما از چه فروشنده ای خرید خود را انجام می دهید. نمایندگی اشنایدر در لاله زار تهران، محصولات این شرکت را با تنوع بالا و بهترین قیمت به شما ارائه می کند.

می توانید وارد صفحه فروشگاه این شرکت و محصولات آنها شوید و تنوع محصولات را در دسته بندی های متنوع کنتاکتور، رله کنترل، استارتر، استارت استوپ و… مشاهده کنید. در ضمن، برای دریافت مشاوره رایگان هم می توانید با متخصصین این مجموعه در تماس باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟