جاروبرقی آب و خاک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شاید برای شما هم سوال باشد که جاروبرقی آب و خاک چیست و چه کاربردهایی دارد؟”. جاروبرقی صنعتی آب و خاک به صورت دو منظوره طراحی شده و برای پاکسازی آلودگی‌های خشک و مرطوب کاربرد دارد. مکش قدرتمند این جاروبرقی، امکان شستشوی اثاثه و مبلمان را میسر می‌سازد. کاربرد این جاروبرقی‌ها، تنها به مکندگی آلودگی‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه از آن‌ها می‌توانید به عنوان دستگاه‌های دمنده نیز استفاده کنید. از ویژگی‌های متمایزکننده این تجهیزات، می‌توان به کف‌سابی سطوح سنگی و چوبی، رفع انسداد لوله‌ها و… اشاره کرد. در حال حاضر برند نام‌آور کسری، موفق به تولید مکنده‌های آب و خاک به صورت دو موتوره و سه موتور شده است. از این جهت شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، بهترین مدل را خریداری کنید. با کارشناسان شرکت کسری همراه شوید تا به پاسخ جامعی برای سوال “جاروبرقی آب و خاک چیست؟” دست یابید.

جاروبرقی آب و خاک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جاروبرقی آب و خاک چیست؟

از قدیم تاکنون، جاروبرقی‌ها تجهیزات مهمی برای نظافت گرد و خاک و کثیفی‌های خشک بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جاروبرقی‌هایی برای جمع‌آوری مایعات و کثیفی‌های مرطوب نیز طراحی شده‌اند. این تجهیزات دو منظوره با عنوان جاروبرقی‌های آب و خاک شناخته می‌شوند. نمونه‌های اولیه این جاروبرقی، مخصوص مراکز تجاری و صنایع بود. اما در حال حاضر شرکت کسری انواع جاروبرقی خانگی و هتلی آب و خاک را نیز طراحی کرده است. بدین ترتیب می‌توان از آن‌ها برای منازل نیز استفاده نمود.

جاروبرقی‌های آب و خاک کسری، برای انواع سطوح مناسب هستند و پرفروش‌ترین محصولات نظافتی این برند، به حساب می‌آیند. در این جاروبرقی‌ها به جای یک کیسه معمولی، از دو محفظه جداگانه برای مایعات و جامدات استفاده می‌شود. البته جاروبرقی‌ کسری نسبت به سایر مدل‌ها، متفاوت هستند. این جاروبرقی‌ها علاوه بر مکندگی آلودگی‌ها، به عنوان یک دمنده هوا نیز کاربرد دارند. از این جهت می‌توانند جریان هوا را با فشار و سرعت بالا به سمت خروجی انتقال دهند.

جاروبرقی آب و خاک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

انواع مکنده آب و خاک

امروزه مکنده‌های آب و خاک، در انواع مختلفی تولید می‌شوند تا نیاز تمام مشتریان را برطرف سازند. از این جهت شما می‌توانید با توجه به نوع کاربری مورد نظر خود، آن‌ها را خریداری کنید. مکنده‌هایی که ابعاد کوچکی دارند، معمولا برای مصارف خانگی و هتلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، مکنده‌های عظیم‌الجثه، برای صنایع و واحدهای تجاری کاربرد خواهند داشت. این مکنده‌ها توان و قدرت بیشتری نسبت به مدل‌های خانگی دارند. در حال حاضر برند معتبر و آشنا کسری، مدل‌های متعددی از جاروبرقی‌های آب و خاک را در اختیار مشتریان قرار داده است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

•جاروبرقی آب و خاک مدل پاندا: پرفروش‌ترین مکنده این برند است که به صورت معمولی و اتوماتیک ارائه می‌شود. این مدل، دو مخزن ۴۰ و ۸۰ لیتری دارد و به صورت دو موتوره و سه موتوره طراحی شده است. این مدل همچنین با مخزن ۱۰۰ لیتری پلی اتیلن نیز به فروش می‌رسد.

•جاروبرقی آب و خاک مدل سوران: این مدل برای مصارف خانگی یا واحدهای تجاری با متراژ پایین، کاربرد دارد. مدل سوران به صورت تک موتوره و با مخزن ۲۰ لیتری طراحی شده است.

•جاروبرقی آب و خاک مدل آراز: مدل آراز یک مکنده پرقدرت سه موتوره است. همچنین مخزن این مدل، ظرفیتی معادل ۸۰ لیتر دارد و برای واحد‌های صنعتی مناسب خواهد بود.

•جاروبرقی آب و خاک مدل مستر: این مدل سه موتوره، یک مخزن ۸۰ لیتری دارد. البته عملکرد مدل مستر به صورت اتوماتیک است و با مدل آراز تفاوت دارد.

کاربرد جاروبرقی آب و خاک

همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، اصلی‌ترین کاربرد آن را می‌توان جمع‌آوری گرد و خاک و مایعات دانست. اما امروزه این مکنده‌ها به عنوان جاروبرقی‌های همه کاره شناخته می‌شوند. بدین ترتیب مشتریان در استفاده از این تجهیزات، هیچ محدودیتی ندارند. این جاروبرقی‌ها به عنوان دمنده‌های صنعتی نیز شناخته می‌شوند که این امر، کاربرد آن‌ها را به طرز حیرت‌آوری افزایش داده است.

رفع نشتی آب و انسداد سینک

از کاربردهای جاروبرقی آب و خاک، می‌توان به رفع انسداد سینک اشاره کرد. جاروبرقی‌هایی که حالت دمنده دارند، می‌توانند هوا را با فشار بالا به داخل لوله‌ها بدمند. در طی این امر، گرفتگی لوله‌های سینک یا حمام به طور کامل از بین می‌رود. در صورتی که لوله‌ها دچار نشتی شده باشند، این دستگاه می‌تواند حجم زیاد آب را با مکش قدرتمند خود جمع‌آوری کند. از این جهت دیگر نیازی به استفاده از پارچه‌های آبگیر و روش‌های قدیمی نخواهید داشت.

جاروبرقی آب و خاک چیست و چه کاربردهایی دارد؟تمیز کردن لوازم داخلی منازل و اثاثه

این جاروبرقی‌ها نقش چشمگیری در شستشوی فرش و قالی دارند. شما می‌توانید فرش را به مواد شوینده مخصوص آغشته کنید و سپس از جاروبرقی‌های آب و خاک برای جمع‌آوری کف آن، استفاده نمایید. این تجهیزات برای جمع‌آوری کپک درون فرش و قالی نیز کاربرد دارند. همچنین جاروبرقی‌های آب و خاک به دلیل مکش قدرتمند و ویژه، می‌توانند کوچک‌ترین ذرات آلودگی را نیز جمع‌آوری کنند. از این جهت می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن پرده‌ها، مبل‌ها و سایر اتاثه استفاده کنید.

برف روبی در فضای باز و پاک کردن سطوح سنگی

دیگر کاربرد جاروبرقی آب و خاک، پاکسازی فضای باز است. شما می‌توانید از آن‌ها برای زدودن آلودگی‌های حیاط، باغ، استخر و … نیز استفاده کنید. برای این کار، باید جاروبرقی‌های آب و خاک کسری را بر روی حالت دمنده تنظیم کنید. سپس می‌توانید برف، برگ‌های ریخته شده، زباله‌ها و … را به محیط جدیدی منتقل کرده و مسیر خود را پاکسازی کنید. از سوی دیگر، جاروبرقی‌های این برند به همراه سری‌های مختلف ارائه می‌شوند. به همین دلیل می‌توانید از آن‌ها برای کف‌سابی و تمیز کردن سطوح سنگی استفاده کنید. همچنین این جاروبرقی‌ها، گزینه ایده‌آلی برای تمیز کردن پارکت‌های چوبی هستند.

جاروبرقی آب و خاک برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از جاروبرقی آب و خاک، هیچ محدودیتی برای افراد ندارد. در واقع هر فرد می‌تواند از این تجهیزات نظافتی استفاده کند. با این حال، می‌توان گفت که جاروبرقی آب و خاک برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم، گزینه ایده‌آلی است. این جاروبرقی‌ها، موجب پخش هوای آلوده نمی‌شوند و هیچ حساسیتی در افراد ایجاد نمی‌کنند. افراد شاغل نیز از دیگر مصرف‌کنندگان این تجهیزات هستند. جاروبرقی آب و خاک، قدرت و مکش بالایی دارد و به طور همزمان، چندین کار را انجام می‌دهد. بدین ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن، منزل شما را تمیز می‌کند.

امروزه جاروبرقی آب و خاک، به یکی از تجهیزات مهم صنعتی تبدیل شده است. این دستگاه‌های چند منظوره، هم برای پاکسازی مایعات و هم برای زدودن آلودگی‌های خشک کاربرد دارند. همچنین مکنده آب و خاک برای افراد دارای آسم نیز مناسب است. در حال حاضر برند جاروبرقی کسری به عنوان بهترین تولید کننده این تجهیزات شناخته می‌شود. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت مکنده‌های آب و خاک و خرید آن‌ها، با شماره‌های درج شده در وبسایت کسری تماس بگیرید. کارشناسان شرکت کسری، شما را برای انتخاب بهترین مدل جاروبرقی‌های آب و خاک، راهنمایی می‌کنند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟