پرده اداری چی خوبه؟

پرده اداری چیست؟ معمولا به پرده هایی که مکانیزم آن کرکره ای باشد و مناسب فضای اداری و تجاری باشد میگویند.شاید از خود بپرسید که کدام پرده ها کرکره ای می باشند در اینجا باید گفت که پرده هایی مانند زبرا، لووردراپه، شید رول، ورتیکال، شید پلیسه، رومن و حتی خود کرکره که انواع مختلفی دارد به صورت کرکره ای می باشند.

انواع مدل پرده های اداری

برای اینکه بتوان بهترین مدل پرده را برای محیط کار خود انتخاب کنید بهتر است با انواع آن ها آشنایی داشته باشید.

پرده زبرا

پرده هایی که راه راه هستند و دارای مکانیزم دستی توسط زنجیر کناری می باشند و قابلیت سایه روشن شدن را دارند گفته می شود.

پرده اداری چی خوبه؟

نمونه کار شده پرده زبرا توسط پرده ادریس

شید پلیسه

پرده هایی که داخل قاب پنجره نصب می شوند و مکانیزم دستی به سه صورت ( وسط جمع شو، بالا جمع شو و پایین جمع شو)دارند گفته می شود.

لووردراپه

به مدل پرده ای که بغل جمع شو می باشد و مکانیزم دستی توسط زنجیر را دارند گفته می شود.

پرده اداری چی خوبه؟

نمونه اجرا شده توسط پرده ادریس

پرده ورتیکال یا دی کی

ورتیکال در لغت به معنی عمودی می باشد این مدل سبک جدیدی از لووردراپه می باشد که قابلیت سایه روشن شدن را دارد. مکانیزم این مدل دستی و به بغل جمع شو می باشد.

پرده کرکره ای

همانطور از نامش پیداست به صورت کرکره می باشد که در سه متریال چوبی، فلزی و پلاستیکی قابل ارائه می باشد. مکانیزم این مدل پرده به صورت اتومات دستی و برقی(ریموتی) می باشد.

پرده اداری چی خوبه؟

چه نوع پرده اداری برای محیط شما خوب است؟

برای اینکه بهترین پرده را برای محیط کار خود انتخاب کنید لازم است به نکاتی توجه کنید تا کارایی پرده را به حداکثر برساند.

در دفتر کار داشتن دمایی مناسب، نوری کافی و دکوراسیون زیبا بسیار حائذ اهمیت است. به این دلیل باید به نکاتی که در ادامه آمده توجه ویژه ای نمود.

با انتخاب پرده هایی جذاب و کاربردی محیطی آرام در دفتر کار خود ایجاد کنید. در اینجا کارشناسان فروش پرده ما به شما توصیه کرده اند که چگونه میتوانید موارد مناسب را انتخاب کنید.

رنگ

رنگ ها می توانند تاثیر قابل توجهی بر خلق و خوی ما داشته باشند. آنها بر بهره وری، تمرکز و خلاقیت ما تأثیر می گذارند. به همین دلیل مهم است که رنگ هایی را انتخاب کنید که آرامش بخش و الهام بخش باشند. به عنوان مثال، آبی آرامش بخش، سبز تازه، زرد مثبت و سفید آرامش بخش است.

تنظیم نور

بهتر است پرده ای را انتخاب کنید که به راحتی بتوان آن را جمع و نور ورودی را تنظیم کرد. اغلب پرده های کرکره ای این خاصیت را دارند که بتوان میزان نور ورودی را بدون جمع کردن کامل پرده تنظیم نمود.

عایق بودن

عایق بودن به این منظور است که از پرده بتوان در سرما و گرما استفاده نمود. اگر در محیط کار نیاز به عایق پنجره دارید، بهتر است از پرده های دولایه یا دومکانیزم مانند زبرا و دبل شید استفاده کنید.

کاربردی بودن

اگر از پرده های دارای نقش و نگار استفاده کنید ممکن است دچار حواس پرتی شوید و بازدهی لازم را در طول روز نداشته باشید. بهترین راه حل برای جلوگیری از حواس پرتی توسط پرده ها انتخاب پرده ای تک رنگ و بدون طرح می باشد.

نحوه خرید پرده اداری از پرده ادریس

شما میتوانید برای خرید پرده اداری، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید.

خرید پرده در محل کار با خدمات رایگان

مجموعه پرده ادریس با راه اندازی سرویس سفارش در منزل خدمات رایگانی از قبیل مشاهده نمونه پارچه، اندازه گیری و مشاوره توسط طراح در منزل و محل کار را به مشتریان خود ارائه میدهد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و یا درخواست سرویس در منزل با شماره های ۰۹۱۲۳۰۳۵۱۷۸ یا ۰۹۱۲۰۳۵۵۷۵۳ تماس حاصل نمایید.

پرده اداری چی خوبه؟

خرید پرده در فروشگاه

پرده ادریس با در اختیار داشتن کارگاه های دوخت پرده، تولید قاب پرده، خشک شویی پرده و شوروم یا همان فروشگاه اختصاصی پرده با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال با ارائه خدمات پس از فروش سعی بر این دارد که بهترین و مرغوب ترین کالا با منصفانه ترین مظنه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما میتوانید با شماره گیری شماره های ۵۵۸۶۷۹۹۸-۰۲۱ و ۵۵۸۸۲۷۷۰-۰۲۱ جهت حضور در فروشگاه تماس حاصل نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟