انواع تخت دو طبقه را بشناسیم

وقتی صحبت از تخت دو طبقه می شود ما بزرگترها خوابگاه، پادگان یا مهمانسرا و مکان های عمومی را بیاد می آوریم . این تخت خواب ها عموما با فلز ساخته شده اند وخوابیدن روی آن هم چندان خوشایند به نظر نمیرسند چرا که بالا رفتن از آن براحتی میسر نبود و برای بی صدا کردن درزهای این تخت خواب ها مدام باید روغنکاری صورت می گرفت که صدای ناخوشایند آن از خواب ناز بیدارتان نکند.

اما خوشبختانه امروزه طرح های جدید و خلاقانه ای برای تخت دوطبقه در نظر گرفته شده است که علاوه بر تضمین راحتی به شما این اطمینان را می دهد که با خیال راحت اقدام به خرید نمایید. جنس این تخت خواب ها اصولا از چوب است و به صورت چند منظوره که شامل میز تحریر، کمد، دراور و … تشکیل شده است. تخت دو طبقه بهترین انتخاب برای فضاهای کم است وبه شما اجازه بهتر از فضای موجود را می دهد.

انواع تخت دو طبقه را بشناسیم

فهرست مطالب

تخت دو طبقه کشویی

تخت دو طبقه تاشو

تخت دو طبقه با سرسره

تخت دو طبقه مناسب نوجوان

تخت دو طبقه جوان پسند

تخت دو طبقه با میز تحریر

تخت دو طبقه چند منظوره

تخت دو طبقه کشویی

تخت دوطبقه کشویی با نام تخت مهمان نیز یاد می شود. خانه ها مانند گذشته کمتر ویلایی است و اتاق خواب های محدود تری دارد.لذا برای رفع مشکل کمبود جا و حضور مهمان در خانه راه حل کار با تولید تخت های دو طبقه با تخت مهمان بر طرف شد.در تخت های دو طبقه امروزی فضایی برای تخت مهمان در نظر گرفته شده است. این نوع تخت  در قسمت زیرین تخت دو طبقه قراردارد و از ابعاد بزرگتری برخوردار است. برخی از انواع تخت های کشویی قابلیت جدا شدن تخت ها از یکدیگر را دارا می باشند و می تواند بصورت تخت های تک نفره جداگانه استفاده شود. اما برخی از این نوع از تخت ها متصل است و هیچگونه تفکیک پذیری در آن وجود ندارد.

تخت دو طبقه تا شو

این نوع از انواع تخت دو طبقه قابلیت اتصال به دیوار بصورت ثابت را دارا می باشد. نحوه استفاده از آن همانند کابینت های آشپزخانه است که دارای دستگیره ای برروی آن است که بعد از استفاده می توان آن را بست تا چیدمان اتاق خواب به حالت یکدست و منظم قرار گیرد. تخت های دو طبقه تاشو معایبی دارد که از جمله ممکن است با باز و بسته کردن بیش از حد این تخت ها لولاهای آن به مرور فرسوده شود که امکان آسیب دیدن شخص نیز وجود دارد. هر چند که برای این مورد راه حل هایی نیز وجود دارد. اما اگر شما تمایل دارید که وسایل خوابتان از دید عموم پنهان باشد تخت دو طبقه تاشو برای شما مناسب است. امروزه تاخت های تاشو تک نفره هم وجود دارد که بصورت جداگانه می توانید استفاده کنید.

تخت دو طبقه با سرسره

انواع تخت دو طبقه را بشناسیم

تخت های دو طبقه امروزی دیگر مکانی برای خواب به حساب نمی آید بلکه میتواند فضای بازی فرزندانتان نیز باشد. تخت دو طبقه با مدل سرسره مناسب کودکان است که علاوه بر اینکه خواب کودک را تامین می کند امکان بازی و شادی را برای او نیز ایجاد می کند.این نوع تخت خواب برای کودکان 6 ساله مناسب است. باید بگوییم که این نوع تخت ها برای والدین شاغل که فرصت زیادی برای وقت گذراندن با فرزند خود را ندارند گزینه خوبی محسوب می شود زیرا شرایط بازی را برای او فراهم می نماید.

تخت دو طبقه مناسب نوجوان

انواع تخت دو طبقه را بشناسیم

تخت دو طبقه نوجوان برای کودکان 6 سال به بالا مناسب است چرا که این کودکان دیگر توانایی ایستادن و بلندشدن و وزن خود را نگه داشتن را دارند. تخت دو طبقه دارای جنسیت خاصی نیستند و برای خانواده هایی که دارای دو فرزند که از نظر روحی شبیه به هم هستند تخت های دو طبقه مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

تخت دو طبقه با طراحی و سبک جوان پسند

تولیدکنندگان سرویس خواب سعی کرده اند مطابق با خواسته و نیازخریداران تخت های دو طبقه منحصر به فردی برای گروه های سنی مختلف تولید نمایند. از این رو تخت های دو طبقه امکان اضافه شدن وسایلی چون کمد، دراور و مبلمان را برای استفاده بهتر از فضا را ایجاد می کند.

تخت دو طبقه با میز تحریر

با تخت های دو طبقه می توانید نیاز به داشتن تمامی وسایل سرویس خواب را برای شما تامین کند و میتوانید یک دکوراسیون جمع و جور برای اتاقتان طراحی کنید. بجای اینکه هر یک از وسایل در گوشه ای قرار گیرد بصورت یک پارچه یا متصل با تخت دوطبقه حل می شود. اگر فضای اتاقی که در آن استراحت می کنید کوچک است و شما نیز به وسایلی چون تخت، میز تحریر، کمد، دراور نیاز دارید توصیه میکنیم از تخت دو طبقه با میز تحریر که همین این موارد را بصورت پیوسته دارد استفاده نمایید.

انواع تخت دو طبقه را بشناسیم

تخت دوطبقه چند عملکردی

امروزه با توجه به فضای کوچک خانه ها، اتاق های جداگانه برای فرزندان کمتر میسر است بنابراین باید آنها بصورت اشتراکی از فضا استفاده کنند. انتخاب یک تخت دو طبقه چند عملکردی که شامل کمد، دراور، میز تحریر و کتابخانه باشد این مشکل را تا حدود زیادی حل می کند و کودکان با توجه به حفظ حریم شخصی از امکانات موجود بصورت اشتراکی استفاده نمایند .

نکاتی درباره خرید تخت دو طبقه

1-در هنگام خرید تخت دو طبقه کودکان را همراه خود ببرید. او را در خرید مشارکت دهید . نحوه قرار گیری او روی نرده بان تخت را زیر نظر بگیرید تا از استفاده درست از آنها مطمئن شوید.نرده بان هایی که باریک و فاصله زیاد دارند مناسب نیست.

2-تخت های دو طبقه به هیچ عنوان مناسب کودکان زیر 6 سال نیستند. امکان سقوط آنها از تخت به مراتب بیشتر می شود و نگرانی زیادی برای والدین به همراه خواهد داشت.

3-در تخت دوطبقه به فضایی که قرار است تشک کودک در آن قرار گیرد توجه کنید زیرا کودک مدت زمان زیادی را در این مکان می گذراند و آنجا محلی برای رویاپردازی های اوست . پس به راحتی این مکان توجه کنید.

4-اگر فرزند شما در حین خواب راه می رود انتخاب تخت دو طبقه برای او اشتباه بزرگی است زیرا صدمات جبران ناپذیری را به کودک وارد می کند.

معرفی شرکت آرام چوب

شرکت آرام چوب تولید کننده سرویس خواب نوزاد، تخت دو طبقه و تخت خواب  می باشد که در مدت زمان فعالیت خود سعی کرده با توجه به سلیقه های مختلف تنوع زیادی در محصولات خود ایجاد کند. تمامی محصولات آرام چوب از ام دی اف ساخته شده و دارای پوشش رنگ می باشد. شرایط خرید سرویس خواب نوزاد و تخت دو طبقه بصورت نقد و اقساط بوده و دارای خدمات پس از فروش 60 ماهه می باشد.

نشانی : کرج، نرسیده به پلیس راه کمال شهر، خ لاله ، پلاک 110

برای مشاوره و پیگیری محصولات خود با شماره تلفن: 5-02634711594 و شماره همراه 09126014875 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟