معرفی دیدنی‌ترین پارک‌های تهران + عکس و آدرس

معرفی دیدنی‌ترین پارک‌های تهران + عکس و آدرس

شهر تهران از آنجایی که پوشش گیاهی سبزی دارد، از زمان‌های قدیم دارای باغ‌های زیادی بوده که امروزه با بازسازی‌هایی به پارک‌های بسیار زیبا تبدیل شده‌اند و عده‌ی زیادی از مردم با اجاره سوئیت در تهران مشتاق دیدن این پارک‌ها هستند.

شهرداری تهران همواره در تلاش است تا بتواند سرانه فضای سبز تهران را به استاندارد جهانی برساند و در این جهت پارک‌های و فضاهای سبز زیادی را احداث می‌کند تا کسانی که قصد اجاره آپارتمان مبله در تهران را دارند، بتوانند از این فضاهای سبز لذت ببرند. قابل ذکر است که بدانید تهران بیش از 2000 پارک دارد که در این مقاله ما به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم تا بتوانید با اجاره روزانه خانه در تهران حداقل به برخی از آن‌ها سر بزنید.

پارک هنرمندان

شاید جالب باشد که بدانید قدمت این پارک به دوره قاجار می‌رسد که در سال 1357 به مالکیت شهرداری تهران درآمد و اکنون به شکلی که مشاهده می‌کنید، تبدیل شده است. این پارک را از آن جهت پارک هنر یا هنرمندان می‌شناسند که خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایران شهر در آن قرار دارد.

این پارک در نزدیکی میدان هفت تیر و در خیابان ایران شهر واقع شده است. اگر شما هم به هنر و هنرمندان علاقه دارید، با اجاره روزانه خانه در تهران می‌توانید در اطراف این پارک ساکن شده و از آن دیدن کرده و لذت ببرید.

معرفی دیدنی‌ترین پارک‌های تهران + عکس و آدرس

پارک دانشجو

این پارک تا قبل از انقلاب پارک پهلوی نام داشت و امروزه به یکی از بهترین پارک‌ها برای کارهای فرهنگی شناخته می‌شود. از آنجایی که این پارک در نزدیکی تئاتر شهر قرار گرفته، از سمت شمال به خیابان انقلاب، از سمت غرب به خیابان ولیعصر و از سمت شرق به خیابان رازی متصل است.

این پارک در تقاطع خیابان ولیعصر و انقلاب واقع شده است. با این حساب با اجاره آپارتمان مبله در تهران توسط اسنپ روم می‌توانید در نزدیکی یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های دیدنی تهران اقامت کرده و لذت ببرید.

پارک ملت

پارک ملت که در کنار پردیس گالری ملت قرار گرفته، از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیزترین پارک‌های تهران محسوب می‌شود که امروزه حال و هوای فرهنگی و هنری به خود گرفته است. از نشانه‌های فرهنگی بودن آن می‌توان به مجسمه‌های مفاخر بزرگ ایران در آن اشاره کرد.

شاید جالب باشد که بدانید پارک ملت یکی از اولین پارک‌هایی است که ساکنین تهران به مهمانان غیر تهرانی خود آن را معرفی می‌کنند. اگر شما هم به قصد سفر به تهران رفتید، با اجاره سوئیت در تهران از طریق اسنپ روم از تماشای این پارک محروم نشوید. این پارک در خیابان ولیعصر و در تقاطع نیایش قرار گرفته است.

پارک چیتگر

این پارک برای دوچرخه سواری، پیاده‌روی و دیگر تفریحات بسیار ایدئال محسوب می‌شود. مساحت این پارک بیش از 900 هکتار است و توانسته گونه‌هایی متنوع مانند اقاقیا، زبان گنجشک، نارون چتری، ارغوان، داغداغان، افرای زینتی و… را در خود جای دهد.

پارک چیتگر از سمت شمال به زمین‌های چیتگر، از سمت جنوب به آزاد راه تهران-کرج و از سمت شرق هم به منطقه خرگوش دره منتهی است. در زمان سفر به تهران حتما اقدام به اجاره روزانه خانه در تهران کنید و برای احساس کردن حال وهوای خوب و خوش و همچنین تجربه یک تفریح عالی به این پارک سر بزنید.

معرفی دیدنی‌ترین پارک‌های تهران + عکس و آدرس

جمع بندی

همانطور که در متن به آن اشاره کردیم، اسنپ روم عضوی از مجموعه بزرگ اسنپ به حساب می‌آید که چندین سال است در زمینه گردشگری و اقامتگاهی هتلی و غیر هتلی فعالیت دارد و به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان است.

شما می‌توانید برای اجاره آپارتمان مبله در تهران از طریق سایت اسنپ روم یا اپلیکیشن اسنپ اقدام کنید و با استفاده از بخش کلاب برنامه اسنپ، اجاره سوئیت در تهران را با تخفیف انجام دهید. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای یکی از خانه‌ها و سوئیت‌های اسنپ روم را رزرو کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟