پخش نایلون استرچ

نایلون ها در صنعت بسته بندی بسیار مهم هستند زیرا نایلون ها یکی از پر کاربردترین متریال بسته بندی به شمار می روند. در گذشته در صنعت بسته بندی برای بسته بندی کالا ها از انواع جعبه و کارتن و پالت استفاده می شد اما امروزه با روی کار آمدن انواع نایلون های بسته بندی مانند نایلون استرچ ، نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار و… ، از نایلون ها استفاده ی زیادی می شود. نایلون های بسته بندی دارای مزایای زیادی هستند که از مهم ترین این مزایا می توان به قیمت ارزان، وزن سبک، حجم کم، ایجاد حفاظت از کالا و… اشاره کرد. در این مقاله می خواهیم به یکی از نایلون هایی پر مصرف در صنعت اشاره کنیم. نایلون استرچ یکی از نایلون های رایج در بخش بسته بندی انواع کالا ها می باشد که دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشد. در ادامه به معرفی فیلم استرچ و ویژگی های نایلون استرچ می پردازیم.

پخش نایلون استرچ

شرکت دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان بزرگ و معتبر نایلون استرچ است و انواع نایلون های بسته بندی را با بالاترین سطح کیفی به تولید می رساند. این مجموعه ی معتبر فروش نایلون استرچ را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان ارائه می دهد.

نایلون استرچ چیست؟

فیلم استرچ یک نوع فیلم بسته بندی از جنس پلاستیک است که از پلیمر نایلون به تولید می رسد. تولید نایلون استرچ به صورتی است که پلیمر انبوه با استفاده از روش های اکستروژن و سه لایه کاری انجام می گیرد. نایلون استرچ در صنعت بسته بندی بسیار پر کاربرد است. این نایلون می تواند حفاظت خوبی را از محصولات ایجاد نماید زیرا در مقابل ضربه و آسیب مقاومت بالایی دارد. نایلون استرچ بسته بندی وکیوم و کم حجمی را ایجاد می کند و به همین دلیل حمل و نقل و انبارداری محصولات بسیار راحت می باشد. این نایلون برای بسته بندی انواع کالا ها استفاده می شود و بسیار کاربردی است.

ویژگی های فیلم استرچ

فیلم استرچ یکی از نایلون هایی است که در بسته بندی لوازم مختلف به کار می رود و به وسیله ی آن می توان بسته بندی سبک و کم حجمی را ایجاد نمود. نایلون استرچ دارای مقاومت بالا، قیمت مناسب و کارایی عالی است که موجب شده خواسته های تولید کنندگان برای بسته بندی را داشته باشد. نایلون استرچ دارای ویژگی های خاصی است که موجب تمایز آن با سایر نایلون ها شده است. در ادامه به ویژگی های مهم نایلون استرچ می پردازیم:

  • استحکام کششی

نایلون استرچ استحکام کششی بالایی دارد به طوری که به سختی می توان آن را پاره کرد. بنابراین این نایلون ها به صورت محکم در بسته بندی قرار می گیرد.

  • انعطاف بالا

فیلم استرچ بسیار انعطاف پذیر است و این انعطاف موجب می شود تا به شکل پالت ها و بسته ها درآمده و بسته بندی منسجمی را ایجاد کند. همچنین بسته بندی به شکل دلخواه در آید.

  • مقاومت در مقابل سایش

فیلم استرچ در مقابل سایش مقاومت بالایی دارد و به همین در زمان حمل و نقل کالا ها ، مشکلی برای بسته بندی ایجاد نمی شود.

  • ایمنی بالا

فیلم استرچ یا نایلون استرچ می تواند بسته بندی کاملی را برای کالا ها بوجود آورد. با استفاده از نایلون استرچ ، کالا ها محافظت خواهند شد.

  • قابل بازیافت

یکی از ویژگی های بسیار خوب نایلون استرچ ، قابلیت بازیافت آن است. بنابراین این نایلون آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

پخش نایلون استرچ

استفاده از نایلون استرچ

با استفاده از نایلون استرچ ، بسته بندی ها به دور از آلودگی و گرد و غبار خواهند بود زیرا این نایلون بسته بندی ضد نفوذ را ایجاد می کند بنابراین کالا ها به دور از آسیب خواهند بود. شما می توانید از نایلون استرچ برای بسته بندی یک یا چند محصول بهره ببرید ، همچنین برای استفاده برای بسته بندی پالتی این نایلون ها کاربرد بسیار زیادی دارند. به طور کلی نایلون استرچ در دو نوع به تولید می شود که شامل نایلون استرچ صنعتی و فیلم استرچ غذایی می شود که هر یک دارای کاربرد های متنوعی در صنعت بسته بندی می باشند. برای بسته بندی مواد غذایی از فیلم استرچ غذایی استفاده می شود ، این نایلون ها کامل بهداشتی است و هیچ تاثیری بر کیفیت و طعم مواد غذایی نخواهد گذاشت. با استفاده از بسته بندی مواد غذایی با نایلون استرچ غذایی ، طول عمر مواد غذایی نیز افزایش پیدا می کند. احتمالا استفاده از نایلون استرچ در بسته بندی های مواد غذایی را در فروشگاه ها مشاهده کره اید . این نایلون ها برای بسته بندی گوشت، حبوبات، قارچ و مواد غذایی فله ای مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگر فیلم استرچ ، نایلون استرچ صنعتی است که در بخش صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسته بندی انواع کالا ها در خط تولید کارخانه ها از نایلون استرچ صنعتی استفاده می شود. از نایلون استرچ صنعتی برای بسته بندی لوازم خانگی، لوازم خودرو، لوازم آرایشی و… استفاده می شود. نایلون استرچ به دلیل مزایا و ویژگی های بسیار خوبش مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است.

مشخصات فیلم استرچ

فیلم استرچ دارای چسبندگی بالایی است و در بسته بندی ها به دور محصولات می چسبند و بسته بندی منسجمی را ایجاد می کند. این نایلون شفاف است و به همین دلیل محصولاتی که به وسیله ی نایلون استرچ بسته بندی شده اند ، قابل رویت هستد که در بخش عرضه ی محصولات به مشتریان بسیار مهم است. فیلم استرچ مقاومت کششی بالایی دارد و به همین دلیل در مقابل ضربه و سوراخ شدن مقاوم است.

شرکت دریا پلاستیک از مراکز معتبر فروش فیلم استرچ و انواع نایلون های بسته بندی می باشد که عرضه ی نایلون ها را به صورت مستقیم از تولیدی انجام می دهد به همین دلیل قیمت های بسیار مناسبی برای محصولات در نظر گرفته شده است.

پخش نایلون استرچ

استرچ پالت بند

نایلون استرچ پالت بند یکی از انواع فیلم استرچ است که برای بسته بندی پالت ها در زمان حمل و نقل یا نگهداری در انبار ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از نایلون استرچ  پالت بند ، پالت ها به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته و در نهایت هم نظم و ترتیب خواهند داشت و هم از ریخت و پاش کالا ها جلوگیری می شود. پوشش فیلم استرچ به دور پالت ها کشیده می شود و می توان به راحتی این پالت ها را جابجا کرد. نایلون استرچ در انواع ضخامت ها به تولید می رسد و می توان برای انواع کالا ها از نایلون استرچ در ضخامت های مختلف استفاده کرد. برای محصولات بزرگتر معمولا از فیلم استرچ  در ضخامت بالاتر استفاده می شود.

قابلیت کشسانی بالا، ضد نفوذ بودن، بسته بندی انواع محصولات ، وزن پایین، قیمت ارزان، سرعت بسته بندی بالا، پایین آمدن هزینه های تولید و جابجایی کالا ها، شفافیت بالا ، مقاومت بالا در مقابل ضربه، بهداشتی بودن، جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و غبار از مزایای نایلون استرچ پالت بند است. از این نایلون ها می توان برای مصارف مختلفی استفاده کرد.

شرکت دریا پلاستیک در خدمت شماست تا انواع نایلون مصرفی مجموعه ی شما را تامین نماید. محصولات این مجموعه شامل نایلون استرچ، نایلون حبابدار ، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و انواع نایلون های دیگر می باشد. برای خرید فیلم استرچ و انواع نایلون ها و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

https://daryapelastic.com/

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟