مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

شرکت Roca با 90 سال تجربه یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت ها در زمینه ساخت محصولات سرویس بهداشتی و طراحی حمام است. در جدیدترین محصول ساخته این شرکت با شکیک ترین و هوشمند ترین مدل توالت فرنگی دنیا روبرو هستیم. محصولات این شرکت نتنها چهره ایی لوکس و مدرن به حمام و سرویس بهداشتی شما می دهند بلکه با تجربه بالای این شرکت محصولی در نهایت راحتی، زیبایی و کارایی تولید و طراحی شده است. نام محصول جدیدی که مشاهده خواهید کرد “توالت نیکی” است چرا که در ساخت آن از تکنولوژی روز برای رفاه مصرف کننده استفاده شده تا ویژگی های این توالت فرنگی در یک کلام بی نقص باشند.

این مدل توالت کاربردهای  شگفت انگیز بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به قابلیت شست و شو و خشک کنندگی خودکار، سیستم گرم کننده نشیمنگاه، پاک کنندگی خودکار، فلاش خودکار و یک نمایشگر LED برای کنترل تمام قابلیت های دیگر مانند پخش موزیک و کنترل کننده دمای اتاق نام برد. همه این موارد فقط تعداد کمی از قابلیت های این توالت فرنگی لوکس است.

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

مدل توالت فرنگی هوشمند

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

 مدل توالت فرنگی دوم ساخته شرکت Kohler  آمریکا است که در نهایت سادگی و شیکی طراحی شده است. طراحی این توالت در درسته فوق مدرن و آینده نگرانه قرار می گیرد چرا که در ساخت آن از سنسورهای متعددی استفاده شده است. برای مثال سنسوری در جلوی توالت قرار گرفته که به صورت خودکار درپوش توالت را هنگام نزدیک شدن شخص باز می کند. این توالت با بلندگوی درونی خود قادر به پخش موزیک با کیفیت بسیار بالا می باشد و از سیستم گرم کننده نشیمنگاه و پاها بهره مند است. برای راحتی در استفاده از قابلیت های این توالت کنترلی با صفحه نمایش لمسی ساخته شده که تمامی گزینه های مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار میدهد. اینگونه توالت ها در مصرف آب هم به میزان زیادی صرفه جویی می کنند.

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

مدل توالت فرنگی هوشمند و فوق لوکس / عکس

4.6/5 - (10 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
توالت فرنگی Kohler آمریکا ، توالت فرنگی با قابلیت پخش موزیک ، توالت فرنگی با قابلیت شست و شو و خشک کنندگی خودکار ، توالت فرنگی شرکت شرکت Roca ، توالت فرنگی فوق پیشرفته ، توالت فرنگی لوکس ، توالت فرنگی هوشمند ، جدید ترین دکوراسیون حمام ، جدیدترین مدل های کفپوش ، دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی ، راهنمای انتخاب توالت فرنگی ، زیباترین رنگ های کاشی سرامیک ، عجیب ترین توالت فرنگی های تولید شده ، عکس از سرویس بهداشتی لوکس ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.6/5 - (10 امتیاز)