راهنمای انتخاب کاغذ دیواری دخترانه

صنعت دکوراسیون داخلی هر روز در حال گسترش است و طرح و سبک های جدیدی جای طرح های قدیمی تر را می گیرند و این نیاز به تنوع بالا در طرح انواع دیوارپوش ها و کفپوش ها که مهم ترین عناصر دکوری هستند را بیشتر می کند. از آن جا که کاغذ دیواری ها بیشترین تنوع ممکن را در طرح و رنگ دارند محبوب ترین نوع کاور دیوار به شمار می روند که می توان از ان ها در محیط های مختلف استفاده کرد. بسیاری از افراد برای اتاق های پسرانه و دخترانه اقدام به خرید کاغذ دیواری هایی متفاوت می کنند که مناسب با جنسیت سن و روحیات فرزندشان است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید کاغذ دیواری دخترانه و پسرانه نکاتی مهم را عنوان کنیم تا هوشمندانه تر در انتخاب  خود عمل کنید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری دخترانه

در انتخاب کاغذ دیواری دخترانه و پسرانه به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

اولویت بسیاری از افراد در انتخاب کاغذ ها رنگ و طرحی است که دارند این روش انتخاب ممکن است برخی مواقع هوشمندانه نباشد. شما باید فاکتور های زیادی را در انتخاب کاغذ برای یک اتاق در نظر بگیرید. فرض کنید کودکی 1 تا 6 ساله دارید و میخواهید برای اتاقش یک  مدل کاغذ دیواری دخترانه  مناسب را انتخاب کنید این نکته را باید در نظر بگیرید که دختر ها در این سن و سال نیاز دارند که در محیطی رنگی و شاداب باشند یعنی سعی کنید رنگ های زرد صورتی و بنفش و…را در نظر بگیرید. اگر از پیش وسایل اتاق را ( تخت خواب کمد و …) را خریداری کرده اید حتما در ست کردن آن ها با رنگ  و مدل کاغذ دیواری هوشمندانه عمل کنید.

نکته دیگری که باید در خرید خود در نظر بگیرید جنس کاغذی است که سفارش می دهید اگر قصد اقامت در خانه را به صورت دائمی دارید ( صاحب خانه ) باید از کاغذ دیواری ها با کیفیت استفاده کنید و اگر مستاجر هستید صرف هزینه زیاد بابت متریال با کیفیت بهتر است تنها با موافقت صاحب خانه صورت گیرد تا هزینه برای شما به صرفه تر شود.

گروه های سنی را در انتخاب جنس کاغذ در نظر بگیرید از سن نوزادی تا  6 یا 7 سالگی کودکان بسیار بازیگوش هستند و ممکن است به روش های مختلف به کاغذ ها آسیب بزنند و اگر شما جنس مناسب مانند پی وی سی را انتخاب کنید میزان آسیب به کمترین حد ممکن خواهد رسید و از سویی تمیز کردن آن بسیار راحت تر خواهد بود و امکان شستن آن وجود دارد.

در سنین بالاتر سعی کنید بیشتر طرح و رنگ را مد نظر قرار دهید از سن 7 سالگی تا 12 و 13 سالگی دختران علاقه زیادی به شخصیت های انیمیشنی دارند و نصب کاغذ دیواری که دارای این چنین طرح هایی باشد انتخاب بهتری خواهد بود باز هم توصیه می شود جنسی را انتخاب کنید که امکان تمیز کردن آن به روش های مختلف وجود دارد و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است.

در انتخاب کاغذ دیواری برای دختر های نوجوان شما هم می توانید از طرح های مخصوص سن آن ها و هم از طرح های معمولی که در سالن های پذیرایی نصب می شود استفاده کنید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری دخترانه

بهترین آلبوم های کاغذ دیواری اتاق دختر

آلبوم های زیادی وجود دارد که توسط برند های مختلف عرضه شده اند و دارای چند ده طرح مختلف برای اتاق دختر بچه ها هستند. از محبوب ترین این آلبوم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

هپی گرل ( نوزاد و کودک )

بانی ( کودکان )

پروجکت ( نوجوانان )

سفیر ( سنین مختلف )

ویوالدی ( نوجوانان )

فلورنس ( نوجوانان )

مای استار  ( نوزاد و کودک )

تورکوییز (  سنین مختلف )

الیوت  ( نوجوان )

بیوتی   ( نوجوان )

وب سایت آذرخش دکور

اسپانسر این مقاله وب سایت آذرخش دکور یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کاغذ دیواری های خارجی و ایرانی در کشور است که متنوع ترین مجموعه و طرح ها را در وب سایت برای انتخاب بهتر و راحت تر شما قرار داده است. برای مشاهده قیمت کاغذ دیواری های مختلف می توانید به آدرس www.azarakhshdecor.com مراجعه کنید و محصولات مختلف را به راحتی به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟