معرفی شهرک چیتگر و نحوه سرمایه گذاری در منطقه 22

با شهر چیتگر در منطقه 22 آشنا شوید

ما اینجا هستیم تا چیتگر، یکی از مدرن ترین و شیک ترین شهرها را از منظری متفاوت ببینیم. شهرک چیتگر از نظر آموزشی، رفاهی و فرهنگی شهری پر از نکات مثبت است که برخی از آنها پنهان است.

حتما نام دریاچه مصنوعی چیتگر را شنیده اید و قصد بازدید از آن را دارید، اما این دریاچه تنها بخش کوچکی از امکانات شهر چیتگر است. در این مقاله ابتدا به معرفی شهر چیتگر و بررسی مناطق الف (بستان)، ب (سرستان) و ج (نرجستان) شهر چیتگر به زبانی ساده می پردازیم. سپس سعی می کنیم موقعیت گردشگری شهرک و شرایط زندگی را بررسی کنیم و در نهایت به موقعیت شهرک از نظر سرمایه گذاری و برج سازی می پردازیم. بدیهی است پس از شنیدن خدمات رفاهی در این شهرک، شما نیز در لیست سرمایه گذاران بزرگ این شهرک (شهرک مسکونی چیتگر) قرار خواهید گرفت.

معرفی شهرک چیتگر و نحوه سرمایه گذاری در منطقه 22

شهرک چیتگر در یک نگاه

شهرک چیتگر که توسط ارتش ساخته شده است مربوط به منطقه 22 تهران، درست در غرب دریاچه چیتگر و جنوب پارک هزار و یک شار و از شمال به پارک چیتگر، باغ گیاه شناسی ملی و چهارباغ و چهارباغ است. جاده های حکیم این شهرک در مجاورت بازار بزرگ معروف ایران مال است و از سمت جنوب به بزرگراه خرازی متصل است.

عده ای شهر چیتگر را شهرک امام رضا می دانند که یقیناً درست است! در واقع این منطقه در ابتدا شهرک امام رضا نام داشت، اما به دلیل قرار گرفتن در چیتگر به این نام تغییر نام داده است. ساخت ساختمان های بلند در شهر کیجیا دنیای سرمایه گذاری خاص خود را به آن بخشیده است. حالا بیایید در مورد دامنه و معنای آن صحبت کنیم.

شهر چیتگر که توسط ارتش ساخته شده بود به سه قسمت مهم تقسیم می شد که هر کدام یک بخش نامیده می شد. مناطق الف (بستان)، ب (سرستان) و ج (نارنجستان) نام هر بخش است. منطقه الف (بستان) قدیمی ترین قسمت شهرک چیتگر در منطقه 22 است و از نظر ساخت و ساز شرایط خاص خود را دارد، منطقه ب (سرستان) و منطقه ج (نارنجستان) نیز شرایط خاص خود را دارد.

معرفی شهرک چیتگر و نحوه سرمایه گذاری در منطقه 22

پهنه a (بستان) شهرستان چیتگر، ساخت و ساز ارتش

ناحیه الف (بستان) شهر چیتگر، محله ای قدیمی و معروف با آب و هوای بسیار خوب است. ما این زمینه را از زوایای مختلف بررسی می کنیم:

موقعیت چیتگر در منطقه a (بستان)

در این قسمت می خواهیم منطقه الف (باغ ها) شهرک چیتگر را به تفصیل بررسی کنیم. نام معروف این منطقه بستان است. این منطقه به خوبی ساخته شده است که به خاطر آرام و ساکت بودنش شناخته شده است. این منطقه در جنوب شرقی شهرستان به مساحت 144000 متر مربع واقع شده و منطقه الف (بوستان) حدود 1100 متر با دریاچه فاصله دارد.

محل ساخت و ساز منطقه A (بستان)
سرمایه گذاری در منطقه الف (بستان) با رعایت اصل واحدهای قابل سکونت آماده در نظر گرفته شده و به صورت واگذاری سهمیه برای تعاونی های نظامی و اداری واگذار می شود. ارتفاع ساختمان های ساخته شده در این منطقه از 62 تا 150 متر است و بیشتر بلوک ها با نام های گل پامچال و ارکیده شناخته می شوند. کیفیت یکی از مهمترین نکات ساخت و ساز مربوط به منطقه A است.

زیربنای ساختمان منطقه الف (بوستان) چیتگر
21 برج برای این منطقه (منطقه بستان) در نظر گرفته شده است که در آن بهسازی های فیزیکی زیادی نیز انجام شده است. زیرساخت ها شامل آب، برق، گاز، تلفن و فضای سبز اختصاصی است. مناظر برخی از واحدها روبروی دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و باغ گیاه شناسی ملی است. واحد دارای 4 آسانسور و یک انبار اختصاصی نیز طراحی شده است. طبقه همکف دارای کاربری تجاری و همچنین سالن بدنسازی و کنفرانس است و سیستم مانیتورینگ نیز به صورت فضای مجزا طراحی شده است.

انواع سازه چیتگر در منطقه الف (بستان)
نوع سازه ساختمان در منطقه الف (بوستان) اسکلت فلزی به صورت پیچ و مهره و نما از سرامیک سرامیک می باشد. وضعیت دیوار به صورت فایروال است که عایق حرارتی و صوتی محسوب می شود. از طرفی شیشه های دوجداره در نظر گرفته شده و کف ها سرامیک هستند. ساختمان دارای ماشین آلات مرکزی و تهویه مطبوع می باشد.

معرفی شهرک چیتگر و نحوه سرمایه گذاری در منطقه 22

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

برای سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات باید صبر زیادی داشته باشید. هنگام خرید یا فروش ملک صبور باشید. تا زمانی که کمی حوصله و توجه داشته باشید، بازار و فرصت ها را درک کنید، سود خوبی خواهید داشت و زمان زیادی طول می کشد. خانه‌ها، آپارتمان‌ها و سایر املاکی که می‌خرید، اجاره می‌کنید، یا تعمیر می‌کنید و می‌فروشید سرمایه‌گذاری هستند.

توجه به این نکته ضروری است: خانه ای که در آن زندگی می کنید یکی از نیازهای اساسی زندگی شما را به عنوان خانه برای شما و خانواده تان تامین می کند و اگرچه ممکن است ارزش آن در طول زمان افزایش یابد، نباید با انتظار سود ناشی از خرید همراه باشد.

اکنون که تا حدودی با تعریف سرمایه گذاری و سرمایه گذاری ملکی آشنا شدید، می خواهیم در مورد سرمایه گذاری در منطقه 22 صحبت کنیم؛ سرمایه گذاری در چیتگر تهران می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید.

کدام بخش ها در منطقه 22 برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

منطقه 22 با توجه به ویژگی های خود مکان مناسبی برای اجرای برنامه های دولتی و دولتی، ایجاد سفارتخانه، هتل و حتی سرمایه گذاری خارجی است. این منطقه از نظر گردشگری، تفریحی و گردشگری دارای امکاناتی مانند جنگل چیگا، جنگل کن، رودخانه کن (منشأ آن منطقه زیبای کن سولو کان و رشته کوه های البرز) است.

این منطقه تنها منطقه ای است که بین فرودگاه های امام خمینی (ره)، مهرآباد و پیام قرار دارد و دسترسی آسان گردشگران، گردشگران و سرمایه گذاران را فراهم می کند. این ویژگی برای پذیرایی از مهمانان خارجی و بین المللی بسیار مهم است.

امکانات رفاهی دریاچه چیتگر

پارکینگ های سه طرف هوبی، دریاچه غرب و دریاچه شرق به ترتیب گنجایش 20000 خودرو را دارند و امکان پارک بی دغدغه را برای هموطنان عزیز فراهم می کنند. از دیگر امکانات تدارک دیده شده برای این مرکز تفریحی:

  • پارکینگ دوچرخه
  • حمام
  • آلاچیق
  • سکوی نماز
  • ایستگاه آتشنشانی
  • موقعیت های اضطراری
  • تجهیز مجتمع ها به سیستم های هشدار غرق شدگی و آتش نشانی
  • فضای پذیرایی و اسکان موقت
چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟