بهترین نوع درب اتاق خواب و مناسب ترین مدل کدام است؟

اگر شما هم درحال باز سازی خانه خود هستید حتما با این سوال که بهترین نوع درب اتاق خواب چیست مواجه شدید.

در کنار پیدا کردن بهترین متریال شما می بایست مناسب ترین استایل و طرح را نیز انتخاب کنید. بنابر این با گستره وسیعی از متریال که هرکدام دارای طرح های مختلفی هستند رو به رو می شوید و این قسمت گیج کننده ماجرا است.

بنابر این برای شما یک راهنمای مناسب تهیه کرده ایم تا بتوانید مناسب ترین متریال و بهترین طرح و استایل را انتخاب کنید.

بهترین نوع درب اتاق خواب و مناسب ترین مدل کدام است؟

بهترین نوع درب اتاق خواب

برای اینکه بهترین نوع درب اتاق خواب را بشناسید می بایست با متریال ها و انواع مختلف درب که در بازار موجود است بیشتر آشنا شوید.

در حال حاضر درب های تمام چوب، درب های روکش پی وی سی، درب اچ دی اف و ای بی اس برای اتاق خواب استفاده می شوند.

درب تمام چوب

اگر بودجه بسیار بالایی دارید می توانید درب های تمام چوب را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید. قطعا چوب طبیعی زیبایی و جلوه بسیار زیادی دارد. اما مسئله دیگر احترام به محیط زیست است. در این نوع درب ها از چوب بسیار زیادی استفاده می شود و این مسئله اصلا برای محیط زیست مناسب نیست.

درب روکش پی وی سی

متریال بعدی درب هایی با دو رویه MDF و روکش پی وی سی است. به این درب ها روکش پی وی سی گفته می شود. اگر بودجه شما متوسط است زیباترین وبهترین نوع درب اتاق خواب و نزدیکترین استایل به درب تمام چوب همین است.

درب های روکش پی وی سی از دو رویه چوب MDF و عایق میانی و روکش پی وی سی تشکیل شده اند. این روکش ها دارای طرح و رنگ های بسیار زیادی هستند که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. اکثر این روکش ها مشابه طرح چوب های طبیعی هستند اما در میان آن ها طرح های مدرن با رنگ های مات نیز دیده می شوند که برای خانه های مدرن بسیار جذاب هستند.

برای مشاهده انواع درب های اتاق خواب می توانید به سایت برند آمریکایی Trustile یا برند ایرانی Samdarb سر بزنید.

بهترین نوع درب اتاق خواب و مناسب ترین مدل کدام است؟

درب اچ دی اف

نوع بعدی درب های اچ دی اف هستند. اگر بودجه شما کم است این درب نیز زیبایی های خود را دارد. بطور معمول این نوع دارای روکش نیستند و رنگ می شوند. بسیاری از افراد، این نوع را بصورت خام تهیه می کنند و خود آن را رنگ می کنند. از نوع اچ دی اف نمیتوان انتظار کیفیت و مقاومت درب های روکش پی وی سی را داشت.

درب ABS

درب  ABS نیز از جمله درب های ارزان قیمت است اما مقاومت و ماندگاری آن بسیار بالا است. این نوع با روکش ABS یک درب ضد آب نیز هست. اما در بسیاری از موارد از لحاظ طرح و استایل کاملا صاف هستند و انتخاب روکش های آن نیز بسیار محدود است.

مناسب ترین استایل درب کدام است؟

بعد از انتخاب نوع و متریال درب اتاق خواب، انتخاب استایل مناسب گام بعدی است که باید طی کنیم.  اول از همه باید ببینید استایل خانه شما و سبک معماری داخلی آن چطور است. بعد از آن باید در فروشگاه ها به دنبال سبک و استایل مورد نیاز خود بگردید. برای مشاهده انواع طرح ها و مدل های درب اتاق خواب می توانید محصولات سام درب را مشاهده کنید.

اگر خانه شما از یک طراحی مدرن پیروی می کند، شما نمی بایست از طرح های کلاسیک استفاده کنید. در حال حاظر مدل های مدرن زیادی وجود دارد، همچنین در درب های روکش پی وی سی رنگ های مات و مدرن نیز طرفداران زیادی دارد.

بهترین نوع درب اتاق خواب و مناسب ترین مدل کدام است؟

اگر خانه شما کوچک است سعی کنید از طرح های ساده و روشن استفاده کنید. استفاده از طرح های شلوغ در خانه های کوچک باعث می شود تا خانه کوچکتر بنظر برسد.

طرح های تجملی بیشتر در خانه های بزرگ زیبا می شود. اگر یک خانه بزرگ دارید، طرح های لوکس و تجملی می تواند احساس و  لوکس بودن را به خانه شما ببخشد.

بهترین نوع درب اتاق خواب و مناسب ترین مدل کدام است؟

انتخاب رنگ درب کار بسیار ساده ای است. شما در دکوراسیون داخلی چند مسیر برای انتخاب رنگ المان ها می توانید در پیش بگیرید. استفاده رنگ مکمل یکی از اصلی ترین متد ها برای انتخاب رنگ درب است. همچنین رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی و قهوه ای می تواند در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از تن های مختلف یک رنگ و بوجود آوردن یک هارمونی، در معماری داخلی نیز یک شیوه برای انتخاب رنگ است.

بهترین نوع درب اتاق خواب و مناسب ترین مدل کدام است؟

بنابر این بسادگی با توجه به مسائل گفته شده در بالا می توانید بهترین نوع درب با مناسب ترین رنگ را برای خانه خود خریداری کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟