بهترین جاکفشی برای آپارتمان های کوچک کدام است؟

بهترین جاکفشی برای آپارتمان های کوچک کدام است؟

یادتان است که در گذشته کفش ها را یا پشت درب قرار می‌دادند یا اگر از جاکفشی استفاده می‌کردند در بیرون فضای آپارتمان قرار داشت؟ اما در سبک زندگی مدرن امروز، جاکفشی ها به داخل خانه آمده اند و همین موضوع سبب شده تا آپارتمان های کوچک با مشکل قرار دادن جاکفشی در مکان مناسب مواجه شوند و انتخاب جا کفشی مناسب کمی سخت باشد. اگر شما نیز این مشکل را دارید برخی از بهترین مدل ها و مهم ترین نکات هستند که شما باید برای خرید جاکفشی آپارتمان های کوچک آنها را رعایت کنید. در این مقاله به طور کامل آنها را شرح می‌دهیم.

بهترین مدل های جاکفشی مناسب آپارتمان های کوچک

1. جا کفشی های داشبوردی

یکی از انواع مدل های جاکفشی که به خاطر عرض کم بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک است جاکفشی داشبوردی است. طراحی هوشمندانه این نوع جاکفشی، تمام نیاز های خانواده برای قرار دادن کفش را برطرف می‌نماید.

معمولا جاکفشی های داشبوردی قابلیت قرار دادن 16 کفش را دارند و تنوع بالای طرح ها و رنگ های آنها باعث شده یکی از بهترین انتخاب ها برای آپارتمان هایی که ورودی کوچکی دارند محسوب شود. این جا کفشی ها معمولا از جنس های MDF، یا نئوپان یا های گلس ساخته می‌شوند.

2. جا کفشی های پشت دری

یکی دیگر از انواع جاکفشی های مناسب آپارتمان های کوچک که شاید کمتر به چشم شما خورده باشند، جا کفشی های پشت دری هستند که به صورت باکس های کوچک یا آویز وجود دارند. برای این نوع خانه ها یکی از بهترین فضا های قرار دادن کفش ها پشت درب است.

به همین دلیل با استفاده از باکس های کوچک که مخصوص کفش طراحی شده اند می‌توانید به شکل زیبا و جذاب جاکفشی خود را روی درب خود آویزان و یا نصب نمایید. همچنین می‌توانید با آویزان کردن به میله کمد یا قلاب در، حداقل فضا را برای کفش هایتان در نظر بگیرید.

3. جا کفشی مدل الگانت النسی

یکی از زیباترین و مناسب ترین جاکفشی ها برای آپارتمان های کوچک جاکفشی مدل الگانت النسی است. این جا کفشی یک مدل کامپکت یعنی چند منظوره محسوب می‌شود که چند محصول را در دل خود جای داده و مناسب فضا های کوچک است.

این مجموعه دارای 2 عدد قاب برای آویزان کردن 6 لباس روی 6 آویز میباشد و همچنین جنس ساخته شده در این جاکفشی از نوع MDF است. همچنین یک آینه بسیار شیک در بالای جاکفشی خودنمایی می‌کند تا هنگام بیرون رفتن از منزل بتوانید ظاهر خود را چک نمایید.

یکی از ویژگی های جالب جاکفشی این است که بر روی دیوار نصب می‌شود و دارای 5 طبقه چوبی با قابلیت جای دادن 20 عدد کفش است. همچنین یک کشو در بالای جا کفشی برای قرار دادن ساعت یا سوئیچ شما در نظر گرفته شده است. همچنین اگر اهل گل و گیاه باشید یا انواع وسایل دکوری، می‌توانید از روی جاکفشی به عنوان دکور استفاده نمایید.

برای دیدن این محصول یا دیگر جا کفشی های تولیدی النسی می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

نکات مهم در انتخاب جاکفشی مناسب آپارتمان های کوچک

1. اندازه

یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب جا کفشی باید در نظر داشته باشید اندازه آن است. باید جاکفشی را انتخاب نمایید که علاوه بر کوچک بودن و مناسب بودن برای آپارتمان شما، کفش ها به راحتی داخل آن قرار بگیرند و درب آن ترجیحاً بسته شود که فضای شلوغ و زشتی ایجاد نکند.

2. تعداد کفش ها

آیا از آن دسته خانواده های شلوغ ایرانی هستید که مهمان های زیادی دارید؟ پس حتماً باید در جاکفشی خود جا برای تعداد زیادی از کفش در نظر بگیرید. به طور واقع بینانه ارزیابی کنید که چند جفت کفش برای نگهداری نیاز دارید. اگر فقط چند جفت دارید و مهمان های زیادی نیز ندارید نیازی به خرید جاکفشی بزرگ نیست.

همچنین در نظر بگیرید که می‌خواهید از صندل و بوت های زیادی استفاده کنید؟ در این صورت باید ارتفاع بیشتری برای طبقه های خود در نظر داشته باشید.

3. سبک دکوراسیون

برای خرید جاکفشی مناسب آپارتمان باید حتماً سبک دکوراسیون با سبک جا کفشی ای که انتخاب می‌کنید متناسب باشد. همچنین رنگ جا کفشی نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. مثلاً اگر دکور شده از قهوه ای تیره تشکیل شده، استفاده از جاکفشی رنگ سفید نامناسب و ناهماهنگ برای دکور شما به نظر می‌رسد.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی انواع مدل جاکفشی برای آپارتمان های کوچک پرداختیم و مهم ترین نکاتی که درباره آن باید یادتان باشد را بیان کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بهترین جا کفشی های مناسب فضای آپارتمانتان به مجموعه النسی که تولید کننده انواع جا کفشی ها با مدل های خاص است مراجعه کنید و از مزایای خرید ارزان تر مستقیم از کارخانه تولیدی و سفارش اینترنتی کالا ها بهره مند شوید. همچنین این مجموعه دارای محصولات دیگری مثل ساعت دیواری، تابلو های دیواری و میز تلوزیون است که دیدن مدل های خاص آنها خالی از لطف نیست.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟