شرایط دریافت وام خرید خودرو در کمترین زمان

شرایط دریافت وام خرید خودرو در کمترین زمان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید قسطی خودرو در شرایطی که بازار با شدیدترین نوسانات قیمت روبه‌روست و حتی قیمت خودرو کارکرده نیز از توان بسیاری از افراد خارج شده است، پیشنهادی جذاب و قابل‌تأمل است. خودروسازان داخلی نیز هرازچندی، اقدام به فروش خودرو به‌صورت اقساطی می‌کنند؛ بااین‌حال، شرایط بازپس‌گیری و بهره تسهیلات آن‌ها ممکن است در توان همه نباشد.

در این مقاله، شرایط دریافت وام در طرح خرید قسطی خودرو پلتفرم خریدوفروش خودرو همراه مکانیک را بررسی می­‌کنیم. درصورتی‌که شما نیز برای خرید خودرو با مشکل مالی مواجه هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تسهیلات خرید خودرو همراه مکانیک

پلتفرم فروش خودرو همراه مکانیک، نه‌تنها خودروهای صفرکیلومتر بلکه خودروهای کارکرده را نیز به‌صورت اقساطی، به فروش می‌رساند. در طرح خرید قسطی خودرو همراه مکانیک، خریدار می‌تواند تا سقف 60 میلیون تومان از تسهیلات این شرکت، استفاده کند. به‌این‌ترتیب، بقیه مبلغ خودرو به‌صورت نقدی از وی دریافت خواهد شد. خودروهای زیر مشمول این طرح می‌شوند:

  • خودروهای ایرانی مدل 1388 به بالا
  • خودروهای خارجی مدل 2009 به بالا

متقاضیان خرید خودرو از این طرح می‌توانند، تسهیلات موردنیاز خود را بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه چک صیادی که به نام خودشان است، دریافت کنند. نحوه بازپس‌گیری اقساط این تسهیلات نیز به‌صورت زیر است:

  • طول مدت بازپرداخت تسهیلات: 12، 18 یا 24 ماه
  • فاصله اقساط: سه‌ماهه
  • نحوه بازپرداخت: چک صیادی

در حال حاضر، خرید خودرو به این روش از همراه مکانیک، مستلزم حضور در استان‌های تهران و البرز است چراکه تنها خودروهای این دو استان در این طرح، شرکت داده‌شده‌اند. بااین‌حال، محدودیتی در خصوص محل سکونت خریداران وجود ندارد. هم‌وطنان از دیگر مناطق کشور نیز می‌توانند با حضور چندروزه در این دو استان، ضمن انتخاب خودروی موردنظر خود، اقدام به دریافت تسهیلات، انجام مراحل قانونی و دریافت خودروی خود نمایند. تمامی این مراحل، حداقل دو الی سه روز کاری به طول خواهد انجامید.

دیگر شرایط دریافت تسهیلات همراه مکانیک

تسهیلات تعیین‌شده در طرح خرید قسطی خودرو همراه مکانیک با شرایط مشخصی به متقاضی واگذار می‌شود که خلاصه آن به‌صورت زیر است:

شرایط دریافت وام خرید خودرو در کمترین زمان

  • برای وام­های زیر 30 میلیون تومان، برگ سبز و سند به نام خود شخص شده و همراه با خودرو به وی تحویل داده خواهد شد. تنها چک صیادی و تصاویر مدارک، نزد همراه مکانیک باقی خواهند ماند.
  • برای وام‌های بیش از 30 میلیون تومان، سند و برگ سبز به نام خود شخص شده اما اصل آن به همراه چک صیادی تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، نزد همراه مکانیک باقی خواهند ماند.

نکته مهم این است که درهرصورت، خودرو به‌صورت آنی، به خریدار تحویل داده خواهد شد.

مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات، عبارت‌اند از:

  • تصویر کارت ملی
  • سند محل سکونت یا اجاره‌نامه به نام خریدار خودرو، همسر، فرزند، پدر یا مادر وی
  • فیش حقوقی یا مدرک شغلی
  • گردش حساب شش‌ماهه خریدار
  • تصویر یک برگ چک صیادی به نام خریدار
  • قبض برق محل سکونت که پشت آن کد پستی، قیدشده باشد
  • شماره تلفن همراه به نام خریدار

ملاک قیمت گذاری در همراه مکانیک

پلتفرم همراه مکانیک، تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین خود را ازنظر فنی، کارشناسی کرده است. مشاهده گزارش کارشناسی فنی و بدنه هر خودرو در صفحه اختصاصی­اش، امکان‌پذیر است. این خدمات به دلیل آمار بالای کلاه‌برداری‌های انجام‌شده در بازار خریدوفروش خودروی دست‌دوم، ارائه می‌­شوند.

درواقع، بهترین راه اطمینان از وضعیت سلامتی یک خودرو، به‌ویژه حصول اطمینان از واقعی بودن قیمت خودروی کارکرده، بررسی آن توسط کارشناسان فنی خبره است. همراه مکانیک، این کار را برای خریدار انجام داده است. مزیت مهمی که این خدمات در همراه مکانیک دارد، تضمینی بودن آن است. همراه مکانیک به خریدار ضمانت می‌دهد که صورت اثبات خلاف گزارش کارشناسی ارائه‌شده به او ظرف مدت معلوم، تمامی خسارت وی را جبران نماید. امکانی که به‌هیچ‌عنوان در بازارهای خریدوفروش خودروی دست‌دوم، مهیا نیست.

تمامی خودروهای کارشناسی ­شده همراه مکانیک، درصورتی‌که در بازه سنی ذکرشده در قسمت قبل بگنجند، می‌توانند به‌صورت قسطی خریداری شوند. به‌این‌ترتیب، می‌توان نتیجه گرفت که طرح خرید قسطی خودرو همراه مکانیک، علاوه­بر چالش مالی، مسئله اعتماد و اطمینان از خرید را نیز حل کرده است.

نکته دیگر این است که همراه مکانیک، خدمات دیگری را نیز تحت عنوان مشاوره و نظارت حقوقی ارائه کرده است که در آن، خریدار از مرحله تصمیم به خرید تا انتقال سند، توسط مشاوران حقوقی همراه مکانیک، همراهی خواهد شد.

نگاهی کوتاه به وام خرید خودرو همراه مکانیک

با توجه به رشد سرسام‌آور قیمت خودروها در چند سال گذشته و کاهش توان مالی مردم، پلتفرم خریدوفروش آنلاین همراه مکانیک، اقدام به ارائه وام خرید خودرو تا سقف 60 میلیون تومان کرده است. در این طرح، خریدار بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه چک صیادی و دیگر مدارک معمول، وام موردنظر خود را دریافت می­کند.

علاوه بر فراهم آوردن امکان خرید قسطی خودرو ، همراه مکانیک تمامی خودروهای خود را با ارائه گزارش کارشناسی فنی، ارائه کرده و قیمت خودرو کارکرده را نیز بر این اساس، تعیین می‌کند.

منبع : خبرگزاری مهر

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟