کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست

یکی از فاکتور های مهم در طراحی یک دکوراسیون حرفه ای بدون شک کف سازی مناسب می باشد که به خوبی باید مورد توجه قرار بگیرد. اما برای ساخت یک کف مناسب و طراحی آن به بهترین شکل ممکن از چه محصولی باید استفاده کرد ؟ متریال های بسیار متنوعی برای ساخت کف وجود دارند که هر کدام از مزایا و معایب مربوط به خود برخوردار هستند. ما در این مطلب قصد داریم تا یکی از بهترین انواع کفپوش ها یعنی کفپوش چوب پلاست را به شما معرفی کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اما پیش از مطالعه این مطلب شما می توانید برای کسب اطلاعات در مورد قیمت کفپوش چوب پلاست از طریق این صفحه اقدام کرده و به کسب اطلاعات بپردازید : قیمت کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست چیست ؟

شاید تا کنون بارها و بارها انواع کفپوش های چوبی را دیده باشید که  در خانه ، منزل ، مغازه و .. مورد استفاده قرار گرفته است. بدون شک با دیدن این کفپوش ها تصور کرده اید که تمامی آن ها از چوب طبیعی تشکیل شده اند و در حقیقت با یک کف سازی چوبی رو به رو می باشید. اما اگر به متریال این کفپوش ها دقت بیشتری نمایید به خوبی متوجه می شوید که تمامی این کفپوش ها چوبی نمی باشند و بالعکس برخی در ساخت آن به جز چوب از متریال دیگری نیز استفاده شده است که کفپوش چوب پلاست نیز یکی از آن ها می باشد.

کفپوش چوب پلاست

چوب پلاست یک پروفیل به ظاهر چوبی می باشد که در حقیقت از پلاستیک ساخته شده است. یعنی شما در دید اول ممکن است تصور کنید که این محصول چوبی می باشد اما در حقیقت قسمت بیشتری از مواد تشکیل دهنده این کفپوش پلاستیک می باشد. البته تصور نکنید که استفاده از پلاستیک در تولید این محصول موجب کاهش کیفیت آن می شود بلکه خوب است بدانید کاربرد پلاستیک در کفپوش چوب پلاست تا حد زیادی در بالا بردن کیفیت آن تاثیر گذار می باشد. ما در ادامه ی این مطلب برخی از مهم ترین مزایای کفپوش چوب پلاست را برای شما شرح می دهیم.

مزایا کفپوش چوب پلاست چیست ؟

فوقا ذکر کردیم که استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول مزایای بسیار زیادی را به ان بخشید است که برخی از مهم ترین های آن به این شرح می باشد :

کاربرد متنوع :

همانطور که میدانید از نظر جنس و مقاومت پلاستیک از چوب محکم تر می باشد و طول عمر بالاتری دارد. افزایش مقاومت و استحکام این کفپوش موجب شده است تا محدودیت های چوب از بین برود و این محصول را بتوان به طور گسترده تری مورد استفاده قرار داد. برای مثال در حالی که استفاده از کفپوش های تمام چوب برای تراس مشکل به وجود می آورد استفاده از کفپوش چوب پلاست به راحتی امکان پذیر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر این صفحه را مشاهده نمایید : قیمت کفپوش چوبی تراس

قیمت مناسب :

نباید از قیمت مناسب کفپوش چوب پلاست غافل ماند. همانطور که می دانید منابع چوب در کشور ما محدود است و چوب های موجود در ایران به علت وارداتی بودن یا کم بودن از قیمت بالایی برخوردار می باشند و به همین علت خرید محصولات تمام چوب کمی هزینه بردار است. این در حالی می باشد که پلاستیک در کشور ما با قیمت کمتری تولید می گردد و به همین علت قیمت کفپوش چوب پلاست به مراتب کمتر از سایر کفپوش ها می باشد.

کفپوش چوب پلاست

تنوع بالا : استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول موجب شده است که بتوان آن هارا در تنوع بسیار بالایی تولید و در بازار عرضه کرد. تنوع این محصولات نه تنها در طرح های مختلف می باشد بلکه امکان تولید آن ها در رنگ های مختلف نیز فراهم شده است و به همین علت به خوبی برای طراحی انواع دکوراسیون مناسب می باشد و می توانید از آن ها در کف سازی انواع محیط ها به راحتی استفاده کنید.

ضد آب بودن :

بر خلاف چوب که کاملا در برابر آب مقاومت خود را از دست می دهد و دچار پوسیدگی و خرابی می شود، چوب پلاست از خاصیت ضد آب بودن زیادی برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر آب دوام بیاورد. از این رو یکی از کاربرد های کفپوش چوب پلاست برای روف گاردن ، تراس و پشت پام می باشد و به خوبی و با خیال راحت می تواند برای فضا سازی دکور های خارجی به کار گرفته شده  و مورد استفاده قرار بگیرد.

ضد گرد و غبار بودن :

همانطور که میدانید گرد و خاک یکی از بزرگترین عوامل پوسیدگی و تخریب کفپوش های چوبی می باشد و در دراز مدت این کفپوش ها را از کار می اندازد. به همین علت است که استفاده از کفپوش ضد گرد و غبار علی الخصوص در محیط های خارجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. کفپوش پوب پلاست به علت استفاده از پلاستیک در مواد اولیه خود به خوبی می تواند در برابر گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد.

با وجود این مزایا تردید نداشته باشید و با خیالی آسوده برای خرید کفپوش چوب پلاست اقدام کنید. به منظور کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت این محصول می توانید از طریق لینکی که فوقا در اختیار شما قرار داده ایم اقدام نمایید.

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست یا ترموود ؟

همیشه در زمان خریدن این کفپوش سوالی که به وجود می اید در خصوص مقایسه بین دو محصول چوب پلاست و ترموود می باشد. این دو محصول شاید از نظر فروش با یکدیگر رقیب باشند اما از نظر کاربرد تفاوت های اساسی دارند که در این مطلب به آن می پردازیم.

ترموود یک کفپوش تمام چوبی می باشد که به طور کامل از چوب در ساخت آن استفاده می شود. با این تفاوت که در فرایند ساخت این محصول کیفیت چوب افزایش پیدا می کند و در نتیجه این محصول با مقاومت بالاتری برای استفاده به عنوان کفپوش آماده می شود و از این نظر معایب چوب را ندارد. اما به علت چوبی بودن آن و البته فرایند بهبود کیفیت کمی قیمت آن بالا می رود و برای خریداری آن باید هزینه زیادی صرف شود.

کفپوش چوب پلاست

خرید و قیمت کفپوش چوب پلاست

ما در این مطلب سعی داشتیم تا تمامی اطلاعات مورد نظر شما در مورد ویژگی های این محصول را در اختیارتان قرار دهیم. اگر هنوز در مورد این محصول مردد هستید بهتر است با کارشناسان و فروشندگان این محصولات مشورت کنید از طریق مشاوره به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید. اگر تا کنون موفق نشده اید تا فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید ما در این صفحه امکان آشنایی شما را با یکی از بهترین مراکز فروش کفپوش چوب پلاست را فراهم کرده ایم.

این صفحه و این فروشگاه را از دست ندهید و به راحتی به خریداری انواع محصولات چوبی، کفپوش ، نماپوش ، آلاچیق و … بپردازید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟