همه چیز درباره علیرضا طلیسچی از ابتدا تا کنون

همه چیز درباره علیرضا طلیسچی از ابتدا تا کنون

علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ داخلی است که از سال 1385 تا به امروز به عنوان خواننده محبوب نسل جوان به فعالیت هنری خود ادامه داده است. خواننده جوانی که فعالیت هنری اش تحت عنوان گروهی دو نفره به نام *علیرضا و حمیدرضا * و با انتشار آلبوم * نارفیق 1 * و * نارفیق 2* کلید خورد. این روزها که بساط موسیقی های عاشقانه شاد و آرام داغ است و جوان ها بیشتر از گذشته عاشق پیشه شده اند، حضور چنین خواننده خوش ذوقی با ایده های جذاب برای آهنگ ها و موزیک ویدیوهایش جای هیچ تعجبی هم ندارد که طرفدارهای بسیاری داشته باشد. برای دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی با ما همراه باشید.

از طرفی موسیقی پاپ همیشه یکی از ژانرهای پر طرفدار موسیقی بوده است. بدیهی است که علیرضا طلیسچی هم با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش در این سبک اشراف کامل به کاری که انجام می دهد دارد و نیز سلیقه مخاطب را به خوبی می شناسد. این هوش او باعث شده است تا به امروز 5 آلبوم از جمله *بی معرفت*، *قمار* و *دقیقه هام* را با موفقیت منتشر کند و از طرف دیگر هم 43 تک آهنگ منتشر کرده است. او بعد از آنکه دو آلبوم اولش با استقبال مواجه شد، همکاری اش را با تنظیم کننده بسیار به نام، حامد برادران آغاز کرد. این شروعی شد برای انتشار آهنگ های ترند او که برایش شهرت بیشتری را به ارمغان آورد.

سبک شناسی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خوانندگی را از سن 18 سالگی آغاز کرد و پشت این کارنامه کاری موفقی که از او سراغ داریم، یک دنیا تجربه از نوجوانی اش خوابیده است. او بعد از شناخته شدن با دو آلبوم *نارفیق* فعالیت هنری اش را به صورت مستقل ادامه داد و اولین آلبوم رسمی اش را به صورت انفرادی در سال 1395 با نام *دقیقه هام* منتشر کرد. بعد از آن تنظیم کننده های مطرحی تمایل همکاری با او را از خود نشان دادند که از جمله آنها حامد برادران بود و نتیجه این همکاری انتشار آهنگ های زیبایی مانند *نفس کی بودی تو * ، *ای داد بر من * ، * دیوونه دوست داشتنی* و *زندگی جونم* شد. تمامی این آهنگ ها با ترانه سرایی و آهنگسازی خود طلیسچی و تنظیم و میکس حامد برادران منتشر شد.

همه چیز درباره علیرضا طلیسچی از ابتدا تا کنون

علیرضا طلیسچی ساز گیتار و پیانو را به عنوان ساز اصلی اش یاد گرفته است. این دو ساز این امکان را به او داده است تا بتواند گوش موسیقیایی قوی برای آهنگسازی ترانه هایش داشته باشد و به راحتی آنچه در ذهنش است را پیاده سازی کرده و به مرحله اجرا برساند. شاید یکی از نقاط قوت او همین استعدادش در آهنگسازی باشد. جالب است بدانید که به دلیل استقبال از تعداد زیادی از آهنگ شاد جدید او، موزیک ویدیو آن ها را نیز ساخته اند. از جمله این آهنگ ها می توان به *قرار نبود*، *دلگیرم* با تنظیم امیر بهادر دهقان ، *سختگیر* و * آی دل خودم* با ترانه سرایی و آهنگسازی علیرضا طلیسچی و تنظیم حامد برادران اشاره کرد.

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی یکی از خواننده های پر کار این حرفه و هنر محسوب میشود، دلیل این اتفاق هم این است که طرفداران و مخاطبان او برای او انگیزه شده اند تا آهنگ های بیشتری را برای سلیقه و استقبال آن ها منتشر کند. اخیرا که در یک سال گذشته، همه با پندمیک کرونا درگیر بوده اند و دست و پنجه نرم می کردند، فعالیت های همه با اختلال مواجه شد و شکل و استانداردهای زندگی روزمره به مرور تغییر کردند تا اینکه دوباره مردم به این نتیجه رسیدند که با رعایت استانداردهای جدید و پروتوکل های بهداشتی می توانند، به زندگی ادامه بدهند و مجبور نیستند که خودشان را در خانه محبوس کنند.

همه چیز درباره علیرضا طلیسچی از ابتدا تا کنون

حالا هنرمندان که برای خلق اثر هنریشان به هر شکلی نیاز به تمرکز و شرایط خاصی دارند، شاید در این دوره نسبت به دیگران از سختی کمتری برخوردار بوده باشند. علیرضا طلیسچی هم در این مدت بیشتر روی ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول بوده است اما کار جدیدی را هنوز به انتشار نرسانده است.  اما از جمله آخرین آثار و آهنگی که به زودی انتظار میرود از او منتشر شود، می توان به *هی * ، *گیریم منو ول کردی*و *لالم * اشاره کرد. علیرضا طلیسچی تا به امروز تنها به پخش یک دموی کوتاه از این آهنگ ها اکتفا کرده است.

ترانه سرایی اهنگ جدید علیرضا طلیسچی نیز به عهده خودش بوده است و قطعا این آهنگ ها ماه عسل دوران قرنطینه هستند و شنیدن آن ها می تواند جالب باشد. امیدواریم که هرچه زودتر تنظیم و میکس آن ها به پایان برسد و انتظار برای شنیدن آن ها تمام شود. به امید اینکه روزی تمام هنرمندان کشور عزیزمان بتوانند دو باره با صحت و سلامت و بدون نگرانی از بیماری کرونا کنسرت یرگزار کنند و طرفدارانشان را از نزدیک ملاقات کنند و بتوانند آهنگ های مورد علاقه آن ها را به صورت زنده بخوانند و ساعاتی را در حضور استقبال گرم طرفدارانشان باشند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟