لوازم خانگی را از کجا تهیه کنم؟

لوازم خانگی را از کجا تهیه کنم؟

خرید جهیزیه معمولا وقت و انرژی زیادی از خانواده ها خصوصا از عروس و دامادهای عزیز که در مهمترین و حساسترین اوقات زندگیشان هستند می گیرد، اگر شما هم اینروزها به فکر خرید جهیزیه و یا خرید لوازم خانگی جدید هستید ، این مطلب برای شما نوشته شده است.

لیست لوازم خانگی جهت خرید جهیزیه

وقتی صحبت از خرید جهیزیه می شود معمولا همه خانواده ها و در ایران خانواده عروس ، لیستی از وسایلی که برای شروع یک زندگی باید در خانه و آشپزخانه موجود باشد را تهیه می کنند ، با هم نگاهی بیاندازیم به مهمترین لوازم آشپزخانه :

  • یخچال
  • فریزر
  • اجاق گاز
  • مایکروویو
  • ماشین لباسشویی
  • چرخ گوشت
  • پلوپز
  • سرخ کن
  • زود پز
  • بخارپز
  • غذاساز
  • چای ساز
  • سماور
  • توستر
  • سبزی خرد کن
  • ساندویچ ساز
  • کتری و قوری
  • همزن برقی
  • سرویس قاشق ، چنگال و چاقو
  • سرویس کریستال
  • سرویس قابلمه و تابه
  • سرویس بشقاب

شاید به نظر برخی از خانواده ها بتوان به لیست بالا ، لوازمی اضافه و یا از آن کم کرد ، اما با توجه به در نظر گرفتن بودجه متوسط خانواده های کشور می توان گفت ، اکثر کالاهای این لیست معمولا در خرید جهزیه عروسهای ایرانی دیده می شود.

شاید روزی چرخیدن در بازار به اتفاق خانواده و صرف زمان زیاد در فروشگاههای مختلف برای تهیه این اجناس ، یک سرگرمی بود ، اما امروزه با توجه به ترافیک شهرها ، نبود پارکینگ مناسب ، آلودگی هوا ، … خرید حضوری جای خود را به خرید آنلاین داده است و از طریق یک گوشی که به خط اینترنت متصل است به راحتی می توان با مقایسه فروشگاههای معتبر لوازم خانگی و انتخاب مناسب ترین قیمت یک خرید ایمن را انجام داد.

چگونه به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی اعتماد کنیم ؟

سوالی که معمولا برای بسیاری از خریداران پیش می آید این است که چطور مطمئن شویم که همان محصول انتخابی به دستمان می رسد ؟ اولین نکته مهم این است که فروشگاههای آنلاین معتبر باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند تا در صورت بروز مشکل ، خریدار بتواند از مراجع قانونی مسیر شکایت را در پیش گیرد و دومین نکته که بسیار می تواند در یک خرید آسان موثر باشد ، سیستم تحویل و پرداخت درب محل است که اجازه می دهد خریدار با آسودگی خاطر یک خرید امن را تجربه کند ، زیرا در این مدل خرید ، می توانید هزینه سفارش اینترنتی را در هنگام تحویل و درب منزل به مأمور پست تحویل دهید.  این سرویس نوعی تراکنش مالی است که خریدار هزینه محصول را در زمان دریافت آن پرداخت می کند.

لوازم خانگی را از کجا تهیه کنم؟

چه فروشگاهی را جهت خرید انتخاب کنیم ؟

بعد از این توضیحات و برشمردن مزایای خرید آنلاین اگر دنبال فروشگاهی برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه هستید ، پیشنهاد ما استفاده از یک فروشگاه تخصصی آنلاین لوازم خانگی است زیرا این مدل فروشگاهها برندهای مختلف لوازم خانگی را می شناسند و به خوبی می دانند که شما دنبال چه محصولی هستید ، لیروشاپ یک فروشگاه آنلاین لوازم خانگی است ، گلچینی از متنوع ترین لوازم خانگی و آشپزخانه به همراه تعداد زیادی محصول کوچک و بزرگ که شاید در کمتر فروشگاهی پیدا کنید در آن جمع آوری شده است .

در لیروشاپ چه برندهایی موجود است ؟

لیروشاپ با پشتوانه چند انبار بزرگ از لوازم خانه و آشپزخانه ، فروش برندهای معتبری را انحصارا در اختیار دارد ، از آشپزخانه شروع کنیم ، معمولا یکی از دغدغه های کدبانوهای ایرانی تهیه ظروف پخت و پز است ، لیروشاپ یکی از نمایندگان رسمی شرکت کاندید است .

سرویس پخت‌ و پز کاندید یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار است، به‌طوری‌که امروزه در خانه هر ایرانی حداقل یکی از محصولات شرکت کاندید به چشم می‌خورد. سرویس قابلمه کاندید از جمله محصولات پرفروش این برند است که با توجه ‌به مزیت های فوق العاده آن ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای تولید این محصولات از پوشش گرانیت استفاده می‌شود که در مقایسه با پوشش‌های سرامیکی مقاومت و استحکام بیشتری دارند و خاصیت نچسبی آن‌ها نیز بیشتر است. با توجه‌ به نچسب بودن این قابلمه، هنگام پخت غذا می‌توانید از روغن کمتری استفاده کنید و به بهتر شدن سبک زندگی سالم خود کمک کنید.

انواع سرویس این مدل در اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و پاسخگوی نیاز آشپزخانه انواع خانوارها با جمعیت متنوع هستند ، این سرویس از زیبایی کم ‌نظیری برخوردار است و تنوع رنگ بالایی دارد؛ درب این قابلمه‌ها نیز از جنس پیرکس ساخته شده اند که زیبا و بادوام است.

قیمت سرویس قابلمه کاندید در مقایسه با برندهای خوب خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و گزینه مناسبی برای سرویس جهیزیه نیز به شمار می‌رود.

لوازم خانگی را از کجا تهیه کنم؟

در بخش اجاق گاز ، فر و هود ، لیروشاپ نماینده پخش محصولات شرکت رمگا است ، این شرکت اولین تولیدکننده اجاق گاز مبله مجهز به برد تمام لمسی و نمایشگر دمای داخل فر در کشور است و در تولید محصولات خود از بهترین مواد و قطعات باکیفیت بین‌المللی مانند کشورهای چین، اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، تایوان و… استفاده می‌کند.

یکی از مزیت‌های محصولات رمگا بهای تمام شده کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تر آن است. همچنین محصولات آن دارای نوآوری با طرح و تکنولوژی جدیدی در بازار عرضه می‌شود که این امر در فروش محصول تاثیر به‌سزایی دارد.

و در بخش لوازم خانگی برقی ، لیروشاپ کلیه محصولات شرکتهای کاستلو(دلمونتی) و ساتیا را انحصارا در سایت به فروش می رساند ، شرکت ساتیا در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه و انواع جاوربرقی فعالیت میکند که با نامهای تجاری ساتیا ، زیسکو ،کلور در بازارهای داخلی و کشورهای مجاور عرضه میشوند ، ساتیا محصولات متنوعی نظیر : خردکن ، گوشت کوب ایستاده ، آبمیوه گیری ، جاروبرقی ، چرخ گوشت و …. را تولید می کند.

شرکت کاستلو یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم خانگی برقی است که خریداران عزیز می توانند با بهترین قیمت محصولات این شرکت را با نامهای کاستلو و دلمونتی از وب سایت فروشگاه خریداری کنند ، این شرکت یکی از متنوع ترین تولیدکننده های لوازم خانه و آشپزخانه است ، کلیه محصولات این شرکت با جدیدترین متد تولید شده و بسیار طراحی زیبایی دارند ، اسپرسوساز ، چایساز صفحه لمسی ، همزن حرفه ای ، چرخ گوشت ، پلوپز ، اتو ، غذاساز و … از محصولات این شرکت است .

لوازم خانگی را از کجا تهیه کنم؟

سخن آخر

اگر به فکر تهیه جهیزیه هستید یا می خواهید لوازم خانه و آشپزخانه تان را به روز کنید، به وب سایت https://liroshop.com سر بزنید و در کنار خانواده عزیزتان و در حالی که چای تازه دم لاهیجان را نوش جان می کنید ، یک خرید مطمئن و راحت انجام دهید بدون اینکه درگیر ترافیک و شلوغی بازار شوید و به ناچار و یا باعجله خرید کنید ، راستی اگر قبل و یا موقع خرید سوالی داشتید می توانید با شماره 33247161- 013   تماس بگیرید تا با کارشناسان فروش سایت مستقیما صحبت کنید ، ضمنا با کارشناسان فروش آنلاین هم در حین خرید می توانید گفتگو آنلاین داشته باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟