نقش ماربل شیت و بین کابینتی در منزل

بین کابینتی چپیست؟

برای پوشاندن فضای بین کابینت و دیوارهای آشپزخانه ، مدل و موارد بسیاری بر اساس قیمت دیوارپوش و سلیقه مشتری و با توجه به فضا باید انتخاب و اجرا شود. شما می توانید از متریال متفاوت بعنوان بین کابینتی استفاده نمایید که عبارتند از: کاشی و سرامیک، سنگ طبیعی و مصنوعی مرمر (ماربل شیت pvc) پانل پی وی سی ، آجر ، تایل بتنی ساده و سه بعدی.

با توجه به زیاد و متنوع بودن بودن متریال هایی که میتوان به عنوان بین کابینتی و دیوارپوش استفاده کرد، انتخاب گزینه مناسب از  میان آن ها کار بسیار سختی خواهد بود و بهتر است شما برای انتخاب محصول مناسب خود حتما با یک مشاور در این زمینه صحبت نمایید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

نقش ماربل شیت و بین کابینتی در منزل

نکات مهم در انتخاب بین کابینتی

در انتخاب بین کابینتی برای آن که بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است با توجه به برخب نکات مهم اقدام به خرید نمایید که نکات مهم در انتخاب آن عبارتند از:

در مرحله اول باید به فکر بودجه خود باشید و بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید بین کابینتی مورد نظر خود نمایید.

انتخاب رنگ بین کابینتی که بهتر است انتخاب خود را بر اساس چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه خود انجام دهید.

مورد بعدی این است که بر اساس سلیقه خود اقدام به خرید بین کابینتی مات یا براق نمایید و سپس متراژ را با خودتان اندازه گیری کنید و یا این کار را بر عهده کارشناسان بگذارید و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

هزینه نصب بین کابینتی چقدر است؟

هزینه نصب بین کابینتی آشپزخانه به مقدار متراژ مورد نظر شما بستگی، اما به خاطر داشته باشید که آشپزخانه در شکل و اندازه مختلف با زوایای مختلف تولید می شوند که هزینه نصب حرفه ای را بیشتر می کند. به طور کلی، سنگ مرمر، سرامیک و چینی همگی تطبیق پذیری را با طراحی ارائه می دهند که به خوبی با سبک متفاوت طراحی بین کابینتی سازگار است. هنگام انتخاب بهترین متریال بعنوان بین کابینتی، بهتر است هدف طراحی خود را در نظر داشته باشید.

بزرگترین مزیت بین کابینتی

بین کابینتی نسبت به دیوارپوش از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که عبارتند از خاصیت ضد ضربه بودن، نصب آسان، قیمت کم و بزرگترین مزیت بین کابینتی قابلیت شستشو آن است که این موضوع برای آشپزخانه بسیار مهم است و با توجه به اینکه فضای آشپزخانه دائما با بخار و روغن در ارتباط است قابلیت شستشو باعث تمیزی و افزایش طول عمر آن خواهد شد.

دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی سه بعدی ضخیم تر و نرم تر از کاغذ دیواری معمولی است. دیوارپوش فومی دارای برجستگی الاستیک است که نوعی کاغذ دیواری چند منظوره تزئینی و جاذب صدا است. این مدل دیوارپوش با نقش و نگار روی سطح فوم شده چاپ می شود و دارای جلوه هایی مانند دانه های چوب، پارکت و کاشی است. زیبایی متحصر یفردی دارد و ضخامت آن نیز بالاست، و جلوه دکوراسیونی خوبی را دارا است. برای تزیین پایین دیوارهای داخلی، اتاق نشیمن و راهروها در ساختمان ها مناسب می باشد.

ضد رسوب است سطح دیوارپوش فومی قابل شستشو و ضربه گیر است. مقاومت سطح این دیوارپوش فومی در برابر آب به طور کلی خوب است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد نقش و نگارهای سطحی که در هنگام برخورد با آب آلوده می شوند وجود ندارد. حتی اگر آب به طور مستقیم روی سطح ریخته شود، نفوذ نمی کند، فقط آن را با یک حوله یا دستمال کاغذی پاک کنید. بنابراین می توان از کاغذ دیواری فومی در منازل در محیط های مرطوب جنوب نیز استفاده کرد.

نقش ماربل شیت و بین کابینتی در منزل

کاربردهای دیوارپوش فومی

  • در سالن‌های کنفرانس ، دیوارپوش‌ ها هدف دوگانه کاهش ضربه و کنترل صدا را دارند.
  • پوشاندن دیوارهای مهدکودک بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که کودکان می توانند ایمن بازی کنند. متأسفانه، سبک زندگی مدرن باعث شده است که کودکان دوره های طولانی را در داخل خانه سپری کنند، چه در خانه و چه در مهدکودک. بازی در هر یک از مکان ها خطر آسیب طبیعی را به همراه دارد. ایمن ‌تر کردن محیط برای کودکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر ضروری است. این هدف با پوشش دیوار فومی محقق می شود. این دیوارپوش با اتصال آسان از آسیب ناشی از برخورد با دیوار جلوگیری می کند.
  • متداول است که در طول تمرینات و تمرینات در سالن ورزشی که دیوارهای آن پوشانده نشده است، صدمات وارد شود. این آسیب ها می تواند به دلیل عوامل داخلی ورزشکار یا تجهیزات سالن بدنسازی رخ دهد. برای کاهش خطر آسیب، مواد جاذب ضربه در هر دو مورد ضروری است. دیوارپوش فومی برای سالن ورزشی بسیار کاربردی هستند. تولید فوم عمدتاً در محصولات ورزشی استفاده می شود. این دیوارپوش ها دارای مواد فومی هستند که عایق صوتی و حرارتی هستند و در برابر ضربه های متعدد بسیار مقاوم هستند.
  • کودکان ممکن است ناخواسته با برخورد به دیوار هنگام بازی در خانه به خود آسیب برسانند. بنابراین پوشاندن دیوارها در اتاق کودکان توصیه می شود. استفاده از دیوارپوش فومی می تواند از آنها محافظت کند و در عین حال روحیه و هیجان آنها را با طرح های دوست داشتنی افزایش دهد.
  • افزایش زیبایی یک فضا به طور قابل توجهی تحت تاثیر دکوراسیون منزل است . خانه شما با سادگی و هزینه کم می تواند چشم نوازتر شود. دیوارپوش های فومی نه تنها در برخورد های ناگهانی دیوار ضربه را جذب می کنند، بلکه طرح های زیبایی را نیز به خانه شما می بخشند. دیوارپوش های فوم برای نقاطی مانند دیوار پشت تلویزیون یا دیوار پشت تخت ایده آل هستند.

ماربل شیت

ماربل شیت پی وی سی نوعی پانل ساخته شده از پودر سنگ و رزین پلاستیک است .ماربل شیت به تاپشیت، تاپ استون نیز معروف است. ورق ماربل شیت برای اطمینان از بی عیب بودن آن تحت آزمایشات مختلفی تحت نظارت کنترل کیفی قرار می گیرد. روند طراحی داخلی و خارجی به طور پویا در قرن بیست و یکم تغییر می کند. فناوری و استعداد جدید درهای بسیاری را در سراسر صنعت ساخت و ساز باز کرده است.

ورق های ماربل شیت به طور گسترده ای به عنوان یک ماده تکمیل کننده برای دیوارها و سقف ها استفاده می شود. آنها همه کاره هستند و می توانند به عنوان جایگزینی برای مواد فیبر معدنی مانند گچ استفاده شوند. پانل های دیواری ماربل شیت می توانند جایگزین کاشی های دیوار در حمام شوند و همچنین می توانند به عنوان دیوارپوش های تزئینی به جای موادی مانند ام دی اف یا کاغذ دیواری استفاده شوند. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی برای این مواد سنتی هستید. پانل های دیوار و سقف ماربل شیت بهترین گزینه شما هستند.

نقش ماربل شیت و بین کابینتی در منزل

مزایا ماربل شیت

  • نگه داری و نصب آن بسیار آسان است.
  • 4 برابر ارزانتر از سنگ مرمر یا گرانیت
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر آتش
  • جذاب و کم هزینه

ماربل شیت ایده آل برای دکوراسیون داخلی دیوارهای تجاری

به لطف رنگ های کلاسیک جذاب و معمولی مرمر و چوب، پانل‌ های دیواری ماربل شیت موجود در فروشگاه الومدرن به طور گسترده در شرکت‌ ها، دفاتر، اتاق‌ های جلسه، فروشگاه ‌های مد، رستوران‌ ها، کافه ‌ها، سالن‌ها و غیره به ‌طور گسترده استفاده می‌ شوند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟