معرفی فروشگاه اینترنتی لگو

معرفی فروشگاه اینترنتی لگو

قبل از معرفی فروشگاه اینترنتی لگو لازم است تا در ابتدا با خود این اسباب بازی آشنا شوید. اسباب بازی لگو نوعی وسیله ی سرگرمی است که با اتصال و قرار دادن قطعات در کنارهم میتوانیم به شکل مورد نظر مثل ماشین،ربات،هلیکوپتر و… برسیم.و نیاز به تمرکز بالایی دارد که این روند باعث خلاقیت کودکان و حتی بزرگسالان میشود.

به همین دلیل میتوان گفت که لگو، فارغ از سن و سال و جنسیت نوعی اسباب بازی است که میتواند ساعات خوشی را برایمان ایجاد کند تا از انجام یک بازی خلاقانه و جذاب لذت ببریم.

برخی از مزایای استفاده از لگو :

معرفی فروشگاه اینترنتی لگو

قبل از خرید لگو و معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی اسباب بازی لگو بهتر است تا کمی با مزایا این بازی فکری آشنا شوید.

1-باعث افزایش تمرکز و ضریب هوشی میشود

2-باعث تقویت مچ و انگشت ها میشود

3- به افزایش صبر و حوصله کمک میکند

4-هماهنگی حرکت دست ها و چشم را بهبود میدهد

5-باعث رشد بهتر مهارت های کودکان میشود

6- باعث علاقه ی کودکان به دنیای علم و فناوری میشود

معیار های خرید از فروشگاه اینترنتی لگو :

برای خرید لگو باید سن و علایق کودک خود رو در نظر بگیرید و با توجه به آن لگو مناسب را انتخاب کنید.

اولین نکته سن کودک است.باید انتخاب لگو به گونه ای باشد که لگو برای کودک بسیار پیچیده نباشد،چون ممکن است.برخی از محصولات برای نوجوان و بزرگسالان مناسب باشد .پس حتما هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لگو به گروه سنی محصول توجه داشته باشید

نکته بعدی قیمت لگو میبباشد که با توجه به برند،تعداد قطعات،نوع محصول ارزیابی میشود که شما میتوانید با شرایط و بودجه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

نحوه بازی بازی با فرزند خود هنگام استفاده از لگو:

اسباب بازی لگو این فرصت را به شما میدهد که به صورت گروهی از آن استفاده کنید وروحیه کار تیمی را در کودک شما افزایش میدهد و گاهی اگر کودک در حین اتصال قطعات به مشکلی برخورد کرد ، اجازه دهید که خود او فرصت تجربه و سرهم کردن قطعات را کسب کند

انواع برند های لگو:

معرفی فروشگاه اینترنتی لگو

در ایران و در فروشگاه های اینترنتی لگو برندهای متفاوت، با قیمت های گوناگونی وجود دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم .

  • JISI
  • BRICK
  • KAZI
  • LARI
  • ZT
  • MASK
  • DOU LEPIN
  • LEBQ
  • COGO

1 لگو ماشین 3104 برند JISI  :

این لگو برای کودکان بالای شش سال مناسب میباشد که دارای 65 قطعه است و قابلیت تبدیل شدن به سه مدل ماشین را دارد. یعنی با 65 قطعه میتوانید یک مدل ماشین اسپرت یا یک مدل ماشین کروک یا یک مدل کامیون بسازید.در واقع با خرید یک نوع محصول میتوانید از مزایای سه مدل ماشین استفاده کنید وکودک  با خلاقیت خود ماشین های مختلف را بسازد و ضریب هوشی خود را تقویت کنید. این محصول را میتوانید از فروشگاه اینترنتی لگو پیام کالا با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید

2-لگو هواپیما 3105 برند BRICK :

یکی دیگر از برندهای قابل اعتماد در خرید لگو برند BRICK  میباشد . لگو هواپیما با کد 3105 محصول جدید و جذابی است که با این محصول میتوانید سه مدل مختلف هواپیما بسازید وخلاقیت خود را به چالش بکشید . این محصول علاوه بر ساخت یک اسباب بازی جدید برای تقویت حافظه،بالا بردن قدرت انگشتان و توانایی هماهنگی چشم با انگشتان دست بسیار مناسب میباشد .

3-لگو SPIDER MAN 11499 برند LARI :

این محصول براساس شخصیت اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی ساخته شده است که برند LARI که نامی شناخته شده در زمنیه تولید لگو میباشد آن را در 181 قطعه تهیه کرده است که علاقه مندان میتوانند از آن استفاده کنند.

با این لگو میتوانید شخصیت ها و ابزارهای گوناگونی بسازید از جمله :1-  ساخت شخصیت مرد عنکبوتی به همراه تار و هلیکوپتر مخصوص 2- ساخت شخصیت میسترو به همراه ربات مخصوصش 3- ساخت شخصیت اسپایدر وومن به همراه اسکیت برد 4- قطعات ساخت یک گاو صندوق همراه با دو تکه الماس  و سه تکه شمش طلا

توجه داشته باشید که این لگو به دلیل داشتن قطعات ریز برای کودکان زیر سه سال مناسب نمیباشد.

4- لگو آتشنشان KY80531  برند KAZI  :

لگو آتشنشان KY80531 یک لگو خاص و جذاب است . این لگو با برند KAZI  قابلیت های جالبی دارد که درادامه به آن اشاره میکنیم. با این لگو شما میتوانید انواع ماشین ها از جمله ماشین جیپ،ماشین آتشنشانی،بولدوزر،جاده صاف کن و حتی هلیکوپتر آتشنشانی را بسازید و یک میدان بزرگ از انواع وسیله ها را داشته باشید.علاوه بر این شما قادر خواهید بود شخصیت های آتشنشان وکارگر های وسایل نقلیه را هم ایجاد کنید.

این محصول دارای 352 قطعه میباشد که به دلیل داشتن قطعات ریز و کوچک برای کودکان کمتر از سه سال مناسب نیست.

5- لگو دخترها 4552 برند COGO  :

لگو دخترها(GIRLS) یکی از محصولات برند معتبر COGO میباشد که مخصوص دختران است. این محصول دارای 191 قطعه و دو مینی فیگور میباشد که برای گروه سنی بالای شش است مناسب است. این محصول به کودک شما اجازه میدهد که یک میز و صندلی و یک تخته ی شنا بسازد و علاوه بر این ، قابلیت ساخت یک میز سرو خوراکی و نوشیدنی نیز وجود دارد که کودک میتواند رنگ و طرح آن را با توجه به سلیقه و ذوق خود ایجاد کند.

جمع بندی + معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی اسباب بازی لگو

حالا بعد از آنکه با این اسباب بازی آشنا شدید ، بهتر است تا شما را با فروشگاه اینترنتی پیام کالا آشنا کنیم که علاوه بر لگو دارای انواع ماشین فلزی ، تفنگ اسباب بازی ، ماکت های مختلف می باشد.شما میتوانید جهت خرید با کیفیت ترین و متنوع ترین انواع ماشین فلزی اسباب بازی به پیام کالا به آدرس www.payamkala.ir  مراجعه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟