نایلون عریض و کاربرد های آن

نایلون عریض از انواع پر کاربرد ترین نایلون ها است که در حوزۀ پوشش دهی از آن استفاده می شود. نایلون عریض دارای ابعاد بزرگی است و با توجه به نیاز می توان از ابعاد مناسب استفاده کرد. این نایلون ها به دلیل داشتن ابعاد بزرگ به نام نایلون عریض شناخته می شوند. با استفاده از عرض زیاد نایلون عریض می توان از آن برای پوشش دهی به فضای وسیعی استفاده کرد. نایلون گلخانه ای و کشاورزی نوعی از نایلون عریض است که برای پوشش دهی به فضا برای پرورش گیاهان از آن استفاده می شود.

مجموعۀ دریا پلاستیک از عرضه کنندگان نایلون های عریض است که انواع نایلون عریض را برای مصارف مختلف ارائه می کند. محصولات این مجموعه دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند. برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

نایلون عریض و کاربرد های آن

مشخصات نایلون عریض

نایلون عریض دارای مشخصات خاصی است که موجب کاربرد فراوان نایلون عریض و تمایز این نایلون از سایر نایلون ها شده است. سه خصوصیت اصلی نایلون عریض را ابعاد، ضخامت و تعداد لایه تشکیل می دهد که موجب تنوع این نایلون ها نیز شده است. در ادامه به مشخصات پلاستیک عریض می پردازیم:

  • ابعاد

نایلون عریض شامل نایلون هایی است که دارای عرض بیشتر از دو متر هستند. در کشورمان این نایلون ها را می توان تا عرض 24 متر نیز به تولید رساند. عرض نایلون عریض بسیار متنوع بوده و بر اساس سفارش مشتری عرض این نایلون انتخاب می شود.

  • تعداد لایه ها

نایلون های عریض در انواع مختلف به تولید می رسد و یکی از مواردی که موجب تنوع این نایلون ها شده است، تعداد لایه های آن است. نایلون عریض در انواع تک لایه، دو لایه، سه لایه و پنج لایه تولید می شود. هر چه تعداد لایه های نایلون عریض بیشتر باشد ، نایلون عریض استحکام و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

  • ضخامت

ضخامت نایلون عریض مختلف است و می توانید این نایلون ها را در انواع دلخواه تهیه کنید. ضخامت نایلون عریض بین ۳۰ تا ۳۰۰ میکرون می باشد که با توجه به استفاده ای که دارید می توانید نوع مناسبی را تهیه کنید.

افزودنی‌ های پلاستیک عریض

نایلون عریض دارای افزودنی هایی است که برای مصارف مختلف به کار می روند. برای برخی از مصارف نایلون گلخانه ای و کشاورزی نیاز است که برخی از افزودنی ها به آن اضافه شود. در ادامه می خواهیم به پر کاربرد ترین افزودنی های نایلون عریض  بپردازیم:

  • افزودنی ضد اشعه ماورای بنفش

به دلیل این که در زمان استفاده از نایلون عریض ، این نایلون ها ساعت ها در روز در مقابل نور خورشید هستند باید مقاومت کافی را داشته باشند در غیر اینصورت از نظر ظاهر و کاربرد مناسب نخواهند بود از این رو در تولید نایلون گلخانه ای و کشاورزی از افزودنی ضد اشعه ماورا بنفش استفاده می شود. این مواد افزودنی ضد یووی موجب مقاومت بالاتر نایلون عریض و دوام بالای آن می شود.

  • افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز

از دیگر افزودنی هایی که در تولید نایلون گلخانه ای و کشاورزی به کار می رود، افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز است. این نوع افزودنی موجب جلوگیری از خروج گرما از داخل محیط می شود. این نوع افزودنی با تنظیم دما می تواند موجب صرفه جویی در مصرف و استهلاک تجهیزات شود.

  • افزودنی ضد الکتریسیته ساکن

در صورتی که این افزودنی در نایلون عریض وجود داشته باشد جذب گرد و غبار کاهش پیدا خواهد کرد.

نایلون عریض و کاربرد های آن

افزودنی ضد مه

افزودنی ضد مه به نایلون عریض موجب جلوگیری از ایجاد شبنم در گلخانه می شود. قطرات شبنم مانع ورود نور مناسب به گلخانه می شود و از این رو از این نوع افزودنی برای تولید نایلون عریض استفاده می شود.

نایلون کشاورزی

نایلون عریض از نایلون های پر مصرف در کشاورزی است. نایلون گلخانه ای و کشاورزی در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که به وسیله ی این نایلون می توان به رشد گیاهان کمک کرد. برای پرورش قارچ از نایلون کشاورزی استفاده ی زیادی می شود. با استفاده از نایلون کشاورزی به بهروری کمک می شود.

نایلون گلخانه ای

نایلون گلخانه ای و کشاورزی از انواع نایلون های عریض است که برای ساختن گلخانه از آن استفاده می شود. نایلون عریض برای سقف و دیواره های گلخانه به کار می رود.  نایلون گلخانه ای شفاف است و از عبور اشعه فرابنفش جلوگیری می کند. نایلون گلخانه ای گرمای محیط را حفظ می کند و به رشد گیاهان کمک می نماید.

فروش نایلون گلخنه ای و کشاورزی توسط شرکت دریا پلاستیک ارائه می شود و این مجموعه توانسته انواع نایلون های عریض با کارایی مختلف را به تولید برساند بنابراین برای خرید نایلون عریض می توانید از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام نمایید.

نایلون ساختمانی

یکی از کاربرد های نایلون عریض ، استفاده از آن در ساختمان ها می باشد. برای ساختمان های نیمه کاره از نایلون عریض می توان برای پوشش دهی به سطوح بزرگ استفاده کرد. با استفاده از نایلون ساختمانی می توان از ساختمان و تجهیزات حفاظت نمود. هم چنین نایلون عریض به عنوان پوشش دهی در کف سازی و سقف سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نایلون گلخانه ای و کشاورزی

برای خرید نایلون گلخانه ای و کشاورزی از طریق فروشندگان مخلتف می تواند این نایلون ها را تهیه کنید. نایلون گلخانه ای و کشاورزی در ضخامت ها ، تعداد لایه ها و ابعاد مختلف در دسترس هستند و بر اساس محوطه ای می خواهید پوشش دهید ، باید ابعاد نایلون را انتخاب نمایید. درمورد ابعاد باید بگوییم که هر چه مساحت زمین مورد نظر برای پوشش دهی بزرگ تر باشد نیاز است که از ابعاد بزرگ تر نایلون عریض استفاده کرد به عنوان مثال برای زمین های بالای یک هکتار از نایلون عریض با عرض بالای 12 متر استفاده می شود زیرا هر چه پلاستیک یک تکه باشد ، راندمان بالا خواهد رفت و ضایعات نایلون کمتر شده و هزینه ها را می کاهد. هر چه تعداد لایه های نایلون گلخانه ای و کشاورزی بیشتر باشد ، این نایلون مقاوم تر است. به طور کالی معمولا از نایلون عریض 3 لایه برای امور کشاورزی و از نایلون عریض 5 لایه برای فعالیت های ساختمانی بهره می برند. فروش نایلون گلخانه ای و کشاورزی در نوع مرغوب و درجه یک از طریق سایت دریا پلاستیک انجام می گیرد. شما با مراجعه به مجموعه ی دریا پلاستیک می توانید نسبت به سفارش نایلون گلخانه ای و کشاورزی اقدام نمایید.

نایلون عریض و کاربرد های آن

فروش نایلون عریض

قیمت نایلون عریض، عدد مشخصی ندارد و به موارد مخلتفی مرتبط است، مثلا ضخامت ، مواد افزودنی، حجم سفارش، عرض نایلون از مواردی هستند که در قیمت نایلون عریض موثر هستند. نایلون های عریض دوام بالایی دارند که دوام در حدود 5 سال می باشد. اما در مواردی با توجه به مواد اولیه این عمر متغیر است. محصولات دریا پلاستیک دارای دوام بسیار بالایی هستند زیرا این مرکز تولیدی در تولید نایلون عریض ، از مواد اولیه ی مرغوب استفاده کرده است. بنابراین برای خرید نایلون عریض باید حتما از مراکز معتیر اقدام نمایید تا بتوانید نایلون های با کیفیت را تهیه کنید.

فروش انواع نایلون ها از طریق دریا پلاستیک با کیفیت بسیار بالا ارائه می شود، برای استعلام قیمت نایلون عریض با همکاران ما در مجموعۀ دریا پلاستیک تماس بگیرید. فروش نایلون عریض با مناسب ترین قیمت و به قیمت تولیدی از طریق این مجموعه انجام می گیرد.

https://daryapelastic.com/

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟