آیا پنکه رومیزی کوچک خنک می کند؟

پنکه رومیزی کوچک قابل استفاده در محیط های گرم و مرطوب و برای تهویه هوا بسیار مناسب است. با استفاده از این پنکه های کوچک در محیط کار دیگر احساس گرما نخواهید کرد. این پنکه ها در عین وزن و حجم کم، می توانند محیط اطراف خود را خنک کنند.

آیا پنکه رومیزی کوچک خنک می کند؟

ویژگی های پنکه رومیزی

پنکه های رومیزی در مدل های متنوع با قابلیت های متفاوت وجود دارد. بنابراین هر یک از آنها بر اساس مشخصات خود در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از ویژگی های پنکه های رومیزی به صورت زیر است:

  1. قابلیت ایمنی بالا و بی خطر بودن در هنگام استفاده
  2. برخورداری از وزن بسیار کم و ناچیز
  3. عدم تولید صدا زیاد در هنگام روشن بودن
  4. قابلیت استفاده آسان و راحت بدون محدودیت مکان
  5. برخورداری از گیره کلیپسی جهت نگهداری بر روی سطوح
  6. ایجاد هوای ملایم و خنک در محیط کار
  7. قابلیت استفاده بر روی انواع میزهای کاری و سطوح کاری
  8. افزایش سرعت پنکه رومیزی با تنظیم دو و یا سه سرعته
  9. افزایش میزان هوادهی پنکه به دلیل چهار پره مستحکم
  10. قابلیت تنظیم 360 درجه برای تنظیم زاویه
  11. امکان استفاده در تمام فصول سال به دلیل وزش ملایم آن
  12. مناسب جهت استفاده در اتاق کودکان و افراد سالمند
  13. برخورداری از کابل اتصال USB در مدل های خاص آن
  14. امکان استفاده جهت خنک کردن کامپیوتر و لب تاپ
  15. دارا بودن پد های پلاستیکی جهت تنظیم بر روی میز و سطوح

انواع پنکه رومیزی کوچک

پنکه رومیزی در انواع مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

1- پنکه رومیزی پارس خزر FDR-RIMA

این پنکه رومیزی کوچک دارای سه پره شفاف می باشد که کمک بسیاری به افزایش بادهی آن می کند. این پنکه با سرعت 260 متر بر دقیقه و با میزان بادهی 54 متر مکعب، وسیله مناسبی برای ایجاد هوای خنک در فضای مورد نظر شما است. امکان استفاده ایمن از این پنکه به دلیل وجود شبکه محافظ فلزی در آن است. از دیگر ویژگی های این پنکه تنظیم سه وضعیت کم، متوسط و زیاد و تنظیم زاویه چرخش آن است.

2- پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

از دیگر پنکه های رومیزی پرکاربرد است که دارای قدرت خنک کنندگی بالایی است. این پنکه با توان مصرفی 30 وات، دارای میزان باددهی 420 متر مکعب بر دقیقه است. این پنکه دمنده قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین فاقد ریموت کنترل است. پنکه رومیزی دمنده دارای سه پره از جنس پلاستیک باکیفیت است که قابل تنظیم در سه سرعت متفاوت است. این پنکه دارای وزن سبک و سرعت چرخش 2200 دور در دقیقه است.

3- پنکه رومیزی شیائومی مدل SMART AIR CIRCULATOR

این نوع پنکه رومیزی قابلیت تولید حجم بالایی از باد را در فاصله 10 متری و حرکت تا 18 متر مکعب در دقیقه را دارد. از طرفی طراحی سه بعدی سر پنکه باعث چرخش آزاد آن شده است. در طی این طراحی قابلیت تنظیم 120 درجه به چپ و راست، 90 درجه به سمت بالا و پایین امکان پذیر است. این پنکه رومیزی کوچک قابلیت تنظیم 5 سرعت بوده و مناسب برای فضاهایی با متراژ 20 متر مربع است. به دلیل ولتاژ پایین این پنکه و قفل کودک نیاز به مراقبت چندانی ندارد.

4- پنکه رومیزی ASD مدل SV-17

نوعی دیگر از پنکه های رومیزی و قابل حمل است که با برق 220 ولت شهری کار می کند. این پنکه با قابلیت تنظیم دو سرعت، چرخش 120 درجه و توان مصرفی 20 وات جزو پنکه های پرکاربرد و کم مصرف می باشد. پره های این پنکه دارای محافظ و توری می باشد که از امنیت بالایی برخوردار است. قابلیت نصب بر روی دیوار، سطوح و پایه های میز از طریق گیره های آن میسر است. همچنین پنکه ASD با کابل به طول 120 سانتی متر قادر به تولید هوای خنک و ملایم برای اتاق کودک، سایر نقاط منزل و محیط کار خواهد بود.

5- پنکه رومیزی SEIKO

از دیگر پنکه های کوچک رومیزی با توان مصرفی 13 وات می باشد. این پنکه رومیزی قابلیت تنظیم سرعت با ولتاژ 220 ولت را دارد. این وسیله دارای 5 پره پلاستیکی است که قابل استفاده در محیط کار، منزل و سالن های زیبایی جهت خشک کردن ناخن ها است. همچنین پیچ تنظیم گردنی این پنکه باعث تنظیم زاویه مناسب می شود.

نکات مهم قبل از خرید پنکه رومیزی

توجه به برخی نکات قبل از خرید پنکه رومیزی کوچک باعث انتخابی درست و ماندگار می شود. در ادامه به توضیح این موارد می پردازیم:

1- اندازه پنکه:

یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، اندازه پنکه رومیزی است. اندازه و ابعاد پنکه را باید بر اساس اندازه فضای مورد نظر جهت استفاده از آن در نظر بگیرید. معمولا قطر پنکه های موجود در بازار، بین 8 تا 16 اینچ اسن که باید متناسب با فضای اتاق و میز کاری خود بهترین مدل آن را انتخاب کنید.

2- ظاهر پنکه:

ظاهر پنکه یکی از نکاتی است که برای هماهنگ بودن با دکوراسیون داخلی بهتر است متناسب با آن باشد.

3- میزان صدای پنکه:

بدون صدا بودن پنکه یکی از معیارهای اصلی برای خرید آن است. به طور معمول پنکه های رومیزی کوچک از صدای کمی برخوردار است، اما افزایش سرعت و تعداد پره های آن باعث افزایش صدای پنکه خواهد شد.

4- تعداد پره:

تعداد پره های پنکه از دیگر نکات مهم قبل از خرید است که تاثیر زیادی در میزان تولید باد دارد. بنابراین با افزایش تعداد پره های پنکه، میزان باددهی آن نیز بیشتر می شود.

5- تمیز کردن راحت:

از دیگر نکات مهم قبل از خرید پنکه، امکان تمیز کردن راحت و آسان است. زیرا پس از مدتی استفاده از آن در محل کار و یا منزل باید بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید. بنابراین مدلی را انتخاب کنید که به راحتی با یک دستمال تمیز شود.

6- قابلیت حمل آسان:

قابل حمل بودن پنکه از نکات مهم دیگری است که باید در هنگام خرید به آن دقت شود. معمولا پنکه های رومیزی در مقایسه با انواع سقفی آن، پرتابل به حساب می آید و به راحتی قابل جابجایی می باشد. بنابراین وجود دستگیره بر روی پنکه، برای حمل آسان آن تاثیر گذار است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟