خدمات مبل شویی چیست

همان طور که میدانید فرآیند مبل شویی جزء یکی از راه های مهم و کلیدی شست و شوی مبلمان محسوب می شود و همچنین کارکرد اصلی آن به این صورت است که کارکنان مجرب و حرفه ای با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته می توانند تمامی کثیفی ها و آلودگی های موجود در درون مبل را به طور کامل از بین ببرند و در نهایت شما یک مبل تمیز و پاکیزه را مشاهده خواهید کرد.

در ادامه این مقاله مطالبی مفید و اساسی در رابطه با تحلیل و بررسی موضوع انواع مزایا و روش های نوین مبل شویی خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و به سراغ معرفی شرکت قالیشویی نیز خواهیم رفت.

خدمات مبل شویی چیست

انواع مزایای مبل شویی

در رابطه با موضوع مزایای مبل شویی اینگونه می توان بیان کرد که شما با استفاده از این سرویس کاربردی به راحتی می توانید تمامی انواع میکروب ها، کثیفی ها و همچنین بوی بد مبلمان خانه مورد نظر خود را تا حد بسیار زیادی از بین ببرید.

از دیگر مزایای مهم و اصلی دستگاه مبل و موکت شویی می توان به مواردی مثل بالا رفتن کیفیت و سرعت شستشوی مبلمان نیز اشاره کرد و در مجموع وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که در زمان تا حد زیادی صرفه جویی شود.

دستگاه های شستشوی مبل و موکت به گونه ای ساخته شده است که فرآیند خشک شدن مبلمان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و همچنین به این نکته جالب توجه داشته باشید که این نوع از دستگاه های شستشو قابل حمل بوده و به هیچ وجه نیازی به جا به جا کردن مبل ها نیست.

خدمات مبل شویی چیست

از دیگر ویژگی های مثبت فرآیند شستشوی مبل و موکت می توان به این مورد اشاره کرد که به طور کلی شما با استفاده از سرویس های مبل شویی می توانید از پوسیدگی مبلمان منزل خود به راحتی جلوگیری کنید.

اپلیکیشن قالیشویی و مبل شویی یاب بشور چگونه کار میکند؟

دیگر نگران پیدا کردن قالیشویی در اطراف خانه خود نباشید.با دانلود اپلیکیشن آنلاین بشور از سایت کافه بازار میتوانید با انتخاب شهر و محله خود تمامی کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات مبل شویی و قالیشویی و ریشه دوزی و رفوگری فرش و…. را در اطراف خود مشاهده نمایید و با آنها تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

انواع روش های مبل شویی

همان گونه که میدانید روش های مختلف و متنوعی برای شستشوی مبل و موکت وجود دارد که می توان به دو دسته سنتی و نوین نیز اشاره کرد که در ادامه این بخش بیشتر راجع به آنها صحبت خواهیم کرد.

اولین موردی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد روش مبل شویی با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک نام دارد؛ این سیستم جزء یکی از نوین ترین و مدرن ترین روش های شستشوی مبل به شمار می رود و همچنین به این مورد توجه داشته باشید که تعداد نسبتا زیادی از افراد ثروتمند برای شستشوی مبل های عتیقه و گران منزل خود از دستگاه تمام اتوماتیک بخارشوی استفاده می کنند.

دستگاه تمام اتوماتیک بخارشوی دارای سه موتور قوی و قدرتمند است و همچنین به این مورد کلیدی توجه داشته باشید که دستگاه های تمام اتوماتیک فرآیند خشک شدن و لکه بری مبلمان را به خوبی نیز انجام می دهند.

از دیگر شیوه های مبل شویی می توان به روش دستی و سنتی نیز اشاره کرد؛ شما با استفاده از دستگاه ساده و کاربردی دریلی می توانید مبلمان خانه ها را تمیز و پاکیزه کنید و همچنین از دیگر ویژگی های دستگاه دریلی می توان به فرچه مخصوص نیز اشاره کرد و در مجموع وجود همین عامل ویژه باعث می شود که عملیات لکه بری به خوبی انجام شود.

کارکرد دستگاه دریلی به این صورت است که در ابتدا باید مواد شوینده مخصوص را در درون سمپاش بریزید و سپس سر دریل را به سمپاش وصل کنید و در آخر شما با استفاده از حرکت دورانی دستگاه دریلی می توانید تمامی قسمت های مبل خانه خود را مورد شستشو قرار دهید.

شما با استفاده از مواد نانو میتوانید عملیات شستشوی مبل و موکت را به خوبی نیز انجام دهید و همچنین از دیگر مزایای مهم و جالب روش نانو می توان به مواردی مثل قابلیت خوشبو کنندگی سطوح مبلمان و جلوگیری از بید زدگی نیز اشاره کرد.

خدمات مبل شویی چیست

تحلیل و بررسی مراحل مبل شویی

همان طور که در جریان هستید مراحل عملیات مبل شویی به این صورت است که در ابتدا باید تمامی پشتی ها و نشیمن های مربوط به مبلمان خانه را جدا کنید و سپس در مرحله بعد با استفاده از جاروبرقی تمامی قسمت های مبل را پاکسازی کنید.

مرحله سوم به این صورت است که شما با استفاده از یک دستمال مرطوب و مواد شوینده مخصوص می توانید تمامی سطوح مبلمان خانه را تمیز و ضدعفونی کنید و سپس در قسمت بعد شما باید یک فرچه نرم را خریداری کنید و همچنین کاربرد فرچه به این صورت است که شما با استفاده از این وسیله کاربردی میتوانید عملیات لکه بری را به خوبی انجام دهید.

در مرحله پنجم شما باید تمامی کف های موجود روی مبل را به وسیله یک دستمال مرطوب پاک کنید و پس از انجام این فعالیت دستمال مرطوب را کنار بگذارید و دستمال خشک را بردارید و ادامه فعالیت پاکسازی را انجام دهید.

پس از انجام این فعالیت حال نوبت به جارو برقی های دوکاره می رسد و همچنین کارکرد اصلی جارو برقی های دوکاره به این صورت است که تمامی آب های کثیف و چرک مبلمان را به طور کامل خارج می کند و در نهایت پس از چند ساعت شما می توانید یک مبل تمیز و خوشبو را مشاهده کنید.

خدمات مبل شویی چیست

نکاتی مهم در مورد مبل شویی

شما با استفاده از ترکیب الکل و نمک سفید می توانید لکه های چربی روی مبل را به راحتی پاک کنید و همچنین برای پاک کردن لکه های خون روی مبل پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا آب و نشاسته را با هم مخلوط کنید و سپس روی سطح مورد نظر بریزید تا به آرامی لکه های خون خشک شود و به طور کامل از بین برود.

از دیگر موارد کلیدی می توان به پاک کردن لکه نوشابه روی مبل نیز اشاره کرد؛ مراحل انجام این فعالیت به این صورت است که در ابتدا باید نمک را روی سطح مورد نظر بریزید و پس از گذشت چند دقیقه شما با استفاده از یک دستمال مرطوب می توانید سطوح مبلمان را به راحتی پاکسازی کنید.

از دیگر ترفند های شستشوی مبل می توان به این نکته اشاره کرد که شما با استفاده از ترکیب نمک، شامپو و محلول آمونیاک و گلیسیرین می توانید لکه های جوهرروی مبلمان را به راحتی پاک کنید.

خدمات مبل شویی چیست

میزان هزینه مبل شویی

به این مورد اساسی توجه داشته باشید که عوامل مختلف و متنوعی روی میزان قیمت و هزینه مبل شویی تاثیر می گذارند که در ادامه این قسمت بیشتر راجع به این موارد صحبت خواهیم کرد.

اولین عامل اساسی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد تعداد مبلمان خانه است؛ به طور کلی هر چقدر تعداد مبلمان خانه شما بیشتر باشد طبیعتا میزان هزینه شست و شوی آنها نیز بیشتر می شود و در مجموع به طور مثال میزان هزینه شستشوی مبل هفت نفره کمتر از میزان هزینه شستشوی مبل نه نفره است.

نوع جنس مبلمان جزء یکی دیگر از موارد مهم و کلیدی محسوب می شود؛ به این مورد حتما توجه داشته باشید که اگر نوع جنس مبل خانه شما حساس باشد طبیعتا میزان هزینه شستشوی مبل افزایش پیدا می کند.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و مفیدی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی موضوع انواع مزایا و مراحل مبل شویی خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید با مراجعه به سایت بشور به نشانی https://beshour.ir اقدام به مشاهده قالیشویی های اطراف محل زندگی خود که خدمات مبل شویی ارائه میدهند نمایید.

نکته : چنانچه صاحب یک مجموعه قالیشویی میباشید و تمایل به تبلیغ مجموعه خود در سایت بشور دارید میتوانید به دو صورت رایگان ویژه تبلیغات قالیشویی خود را در پلتفرم بشور درج نمایید…

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟